alien
alien
2 sa
"hayat yerine belki güzel bugün , zaten artık böyle sonra. " - gündem

gündemin bize anlatmak istedikleri var. bu siteye her girdiğimde soldaki o lanet kocaman gündem yazısı dikkatimi çekiyor ve amaçsızca oradaki kelimelere takılıp duruyorum. allah aşkına kaldırın şunu doğru düzgün çalışmıyor da.
neutron
neutron
4 sa
öncelikle herkese selamun aleyk. bugün hayatım boyunca çaresiz kaldığım anlar top3 listesini zorlayacak bir olayı anlatıcam. dersten çıktık. @designer ile çaylanıyoruz. boğazım gıcık yaptı diye aldım bir sürü pet şişe boğazım tıkandıkça içiyorum. e o kadar su içmeye gel zaman git zaman tuvaletim geldi ama gitmeye erindim. dedim olum tutarsın nolcak. bindim r11'e. e güzel bir şeyim yok. indim, bindim tramvaya ama ben gidiyorum yavaştan. neyse dua ediyorum tutarsın oğlum aslansın oğlum yaparsın oğlum... subhanallah o nedir? milim kıpırdayamıyorum. dedim bu böyle olmayacak .daha çobanlıdayım meydana öpsen dayanamam. kafamda planı kurdum. belediyede inilecek, yeşilyurda gidilecek... bak bak çok zekiyim. dedim oh rahatız. *dın dın dın* *atakum belediyesi* sesi. çok güzel. ayağa kalktım, adımı attım. bismillahirrahmanirrahim! o nedir yarabbi. bir ağrı. bilimsel olarak idrar torbamızın %30 u dolunca çişimiz geldi sanırmışız ama ben kesin fullemişim off. ulan minik minik adım atıyorum daha duraktan çıkamadım. bilirsiniz o kız yurdunun yanından yeşilyurta inen yolu. o yolu hayatta gidemicem belli oldu.
gitmeyi bırak daha duraktan çıkamıyorum. allahım dedim beni neden bu durumla sınıyorsun. ciddiyim ama gülmeye başladım. etrafa bakınıyorum bir yer var mı diye dükkan işyeri vs. köşede bir işyeri gördüm. adam kapatıyor. içimden yetişmek istiyorum ama fiziksel olarak imkanı yok. sanki karabasanlı rüyadayım. abi dedim sanki böbreğini istiyorum adamdan öyle bir ses tonum var. dedim abi ya aç kapıları gireyim ya da beni göm şuraya bir rezillik çıkmasın. surat ifademi görünce dedi işte açarım kapıları hazırım dünden. mutlu sonla bitirdim sonuç olarak. trajikomik bir olaydı. 20 metre yolun gözümde 20 km ye çıktığı bu küçük anımı size erinmeyin gidin çişinizi yapın sonra rezillik çıkmasın diye anlattım. kanalıma abone olmayı unutmayın
mihrimah
mihrimah
6 sa
çok yorulmuştum belki kaçmak ve mucadele etmek konusunda herkesin vardir ya kactığı birşeyler.hergün uyanmamak umuduyla gözlerimi kapatıyordum. hiç bir koku toprak kokusu kadar güzel kokmuyor du, belkide toprağa baktığımda benliğimi kim olduğumu, bu yorgunluğumu en iyi uyutabilecek yer olduğunu düşündüğümden. ölmeyi isteyecek hayattan bu kadar nefret ettirecek ne yaşamış olabilirdim ki .hamdolsun ailem yanımda sağliğım yerinde.. normal bi hayat işte dışardan bakınca. öyle de elhamdülillah.
ama
İçimde farklı bi dünyada yaşamaya başladım okuduklarımla öğrendiklerimle gördüklerimle inandıklarımla  adeta iç dünyam la dış dünyam arasında asırlar var ve artık ne zaman dışarı çıksam kendimi asırlar arası zaman yolculuğunda hissediyorum eski kafalıyımdır biraz .sabah hergün hiç bilmediğim bir yerde uyanmaya başlıyorum. gündüzler yabancı séhir de uyanır gibiyim bazen avare dolaşırken bi kazaya kurban gitmediğime çok şaşırıyorum.
ve artık bunu farkeden tek ben değilim sohbetlerine dahil olamadığım,yaşıma göre moda  zefklerden uzaklığımı, salak yerine konulmayı umursamayşımı gören arkadaşlarım ailem komşularım akrabalarım. çabalarını alınterinin yorgunluklarının ödülünü çok uzaklara postaladığımı bilen kurmadığım hayallerim.
kitaplara gömülmüştüm istediğim yere gidiyordum yani içimde de olsa yaşıyordum.
başımı eğip kalabalığı yara yara köşeme çekiliyordum.
harbi harbi konuşmayi bile unutmustum.
selam sabah hal hatır 3 ,5 cümleyle  geçiyordu günler.
üniversteye gelirken bavulumada en güzel duayla uğurlandım. allah utandırmasın. her ne yaparsam yapayım allahım sen utandırma diye başlardım.
zira kader işte utandırmak istemiş.
aşık oldum dahası
hani böyle küçük çocuklar olur ya onlara bi kaniniz kaynar,.. öyle bişeydi.
aman allahım kitaplarımdan dışarı çıktiğimı biliyom. böyle saf şapşik bir şekilde, acemice dilini bile bilmediğim günlerdi; İlk kez face , hatta fake hesap açtım, kafamı kaldirıp kalabalıklarda onu aradım. sorun olmayan dersimde sorun çikarıp cakiştiği dersleri bekledim. ...
her neysem iştik olmadı. utandığimla kaldım yokluğunu yazmak cenaze arabası süslemek gibi...
gururu falan bilmemde utancım sevgime ağır geldi canım çok yandı yanıyor.
yine köşeme kaçmak istedim ama orayada senden koymuşum. gittim gidemedim , uyudum unutamadım.
6 aydır kitap bile okuyamıyorum.
ben özledim ya kitaplarımı özledim.
hić kimseyi değil gece secdede uyuya kalmayı özledim.
ben ülkümle hayatla savaşmayı özledim
ben genetik olduğu için yanaklarımdaki bu allara alışmıştım.
keza ben bu utancın kızarıkliğına hiç alışamadım.
allah kimseyi utandırmasın.
nezamandan sonra uzun yazdım. çünkü kararlıyım. yeni kitaplar aldım.
küçük bir köşem oraya taşınmayı düşünüyorum. ev görmesine hadi inşallahlarınızı bekliyorum🙂🙁✋
kizilsakall
ulan şu ara o kadar sıkılıyorum ki hayattan bezdim resmen benim çok acil eğlendirici bi aktivite bulmam lazım aslında sevgilim olsa sıkılmam ama kimse bakmıyor bana ondan ötürü yani bana aktivite önerinnn
akıncı
akıncı
12 sa
aslında arabesk yerine aşk şarkıları dinlemeyi bizde isterdik de hayat işte bazen acımasız olabiliyor.
HasBelKaDeR_55
bu hayatta herkesi kendi gibi sanan insanlara inat yaşamak lazım. kendi zikirlerini baskalarina yukleyenlere inat yasamak, pes etmemek gerek! yoksa onlar kazanır biz kaybederiz. allah onlar gibilere fırsat vermesin !
findikfaresi
findikfaresi
12 sa
sevgili arkadaşlar. okuldur, alttan derslerdir, kariyerdir kendinizi yıpratmayın.her şey düzelir yoluna girer. su akar yolunu bulur.şu dünyada ailenizden, sevdiklerinizden ve sağlığınızdan daha değerli bir şey yok. bunu unutmayın. ve en önemlisi ölümün yaşı yok hiç ölmicekmiş gibi yaşamaya çalışmayın. hayattan zevk almasını bilin ve insanları kırmayıp mutlu etmeye çalışın. pozitif olun ve önyargıyı hayatınızdan atın. kimseyi din,dil,ırk,giyim ve tarzıyla yargılamayın. çünkü yargıladığınız kadar yargılanacağınızı da unutmayın. hiçbir şey için büyük konuşmayın.  bir olay karşısında en ufak olasılıkları bile göz önünde bulundurun. İmkansız diye bir şey yoktur. belki olabilitesi düşüktür. o kadar. kibir ve yüksek egolarınızdan sıyrılın ve konuştuğunuz kadar karşınızdaki kişilere de konuşma fırsatı vererek dikkatlice dinleyin. belki de şimdiye kadar yanlış anladığınız bir sürü insan vardır. belki de yanlış pencereden bakıyorsunuzdur hayata. belki de bakış açınızı değiştirmelisinizdir. belki yargılamalarınızdır hayatınızdan kötü dönüt almanızın nedeni.
Yalnizkuş
Yalnizkuş
15 sa
ben artık güçsüz olmaktan bıktım artık herşey üstüme geliyor sanki. zaten kimsede beni anlamıyor şu yaşımda yoruldum hayattan bıktım usnadım düşünüyorum da şöyle boş yaşıyorum hiç bir işe yaramıyorum kendimden usandım. artık kendi kabuğuma çekilip durmak istiyorum kimseyle konuşmayıp tamamen içe kapanmak istiyorum belki o zaman bir şeyler düzelir :/
HasBelKaDeR_55
hayat ; bircok insan seni sever sende bir baskasini ve o bir baskasi da bir baskasini...
princepeacocks
saat 02.11 07.30'da kalkıp iş için hazırlanmam gerekiyor. ama keyfim yok hayallerim var. neden yapamıyorum. cevabı basit ama her basitlik gerçekleşip cevapları yansıtmıyor. yansıtmadığı için basit bir cevap oluyor. cevabın basitliği yeni sorular gebe oluyor. yeni soruları cevapları basit olmuyor. basit olsa bile cevaplar, cevabın sana getirmiş olduğu çelişkileri hayata entegre ederken hiçte basit olmadığını anlıyorsun.
thyke
thyke
1 gün
şu hayat dediğimiz küçücük bir an.bakıyorum şöyle bir geçmişe.geçer mi bu acı dediğim, geçti.bitmez sandığım umutlar bitti.belki yerine yeni başka umutlar geldi.ama hep geçti.güzel, kötü bir dolu anı.ama hepsini toplasan okyanusta bir damla.şimdi yaşlanmam sanırken gözümü bir açacağım, hiç genç olmamış gibi.bu hayat böyle işte.bir anımız olan bu hayatı, asıl sonsuzluğa değişmek mantıklı mı?
akıncı
akıncı
1 gün
şarkı dinlerken kurduğumuz şu hayaller gerçekleşseydi hayat çok daha güzel olurdu :)
snorlax
snorlax
1 gün
İki gündür griple uğraşıyorum. havalar soğudu ya elimden peçete düşmez artık. bazen aldır şu bademcikleri kurtul diyorum ama bağışıklık adına önemli organlar olduğu için çevrem yanaştırmıyor bu olaya. bu arada da sitede birkaç kişinin bildirimlerinde artış oldu benden ötürü tabii. hem uzun süre kitaba odaklanma sorunu yaşadığımdan hem de değişken ve farklı şeyler okumak istediğimden buralara bakındım biraz işte. bir kişinin bildirimleri artmadı onun da tüm yazılarını beğeniyorum zaten :) olsun onları da tekrar okudum. hareket halinde olmayı seven bununla hayatta olduğunun farkına varan biri olarak pestil gibi yatmak çok sıkıcı. geçecek inşallah. dışarı çıkarsanız sıkıca giyinip bu güzel pazar gününde deniz havası alın benim için de :) gününüz güzel geçsin dedikodu meclisi. zencefili ihmal etmeyin. esen kalın, sağlıklı olun👧
w4silo
w4silo
2 gün
şuanda spotify listemde ahmet kaya çalıyor istemsiz yere yine büründüm o kasvet dolu hüzünlü profile,hemen başladım kendi kendime hayat neden böyle,acaba annem babam olsaydı daha farklı olurmuydum şuan,okul bittikten sonra zorla isveçe gönderilecek olduğum,anlıcanız ölümü merak etmeye başlamadım yaşamak isterken delicesine.belkilerle bugünü de bitirdim anlıyacağınız akşam beşiktaşımın da maçı var bu aralar onunla bile ilğilenemiyorum nerde o her iki haftada bir deplasmana giden her hafta sonu tribün ile mangalda kör kütük sarhoş olan ben artık onları bile bıraktım yirmi kişi aynı dövmeyi yaptırdığımız o insanlarla arada sırada ufak telefon görüşmelerinin dışında birşey kalmadı aramızda samsuna gelince baya şey degişti hayatımda anlıyacağınız.belki bir sabah daha farklı birşeylerle uyanıcağım umarım güzel şeyler olur...
nincakaplumbaga
soluksuz hayatının içinde soluk alamayıp kaybolunca içinde neden olmaz deyip solunum cihazına bağladın beni zalımın kızı
iyikalplipsikopat
kendinle barismak ya da her seyle savasmak bu son round

en son cokta kotu bi durumda degildim ama son 3 gundur yine nefretle doldum.yne ayni seyler yine ayni dunya

olaylar kotulestiginde en ufak bir terslikte inanilmaz ofeleniyor kendimi asiri derece ezik asagilik hissediyor nefretle doluyor fiilen bir sey yapamadigimdan dusunerek hayal ederek binbir sadistlik sapiklik gerceklestiriyorum

dunde bu durumdaydim.okulun baslamasi olsun genel hayatim maddi sikintilarim olsun gene nefret doluydum cinayet kan tecavuz binbir vahsilik igrenclik hayal ediyordum.zugurt tesellileriyle sakinlesemiyordum

gece uyumadan once oylesine bir film actim filmi izlerken azda olsa kendime kendime dusunurken sunu kesfettim

sosyal hayatim
giyimim
kimligim
yasantim
ailem
maddi durumum
gecmisim vs

hicbiri istedigim gibi degil her birine karsi ofkeliyim her biri yuzunden aci cekiyorum

sonra kendime sunu sordum.ben bunlardan mi ibaretim?yani bi insan neden uzulur?sosyal hayati yasantisi ailesi vs insani olusturan seyler bunlar midir?nasil oluyorda benim kontrolumde olmayan seyler beni uzebiliyor?

bunu sorguladim ve anladim ki hepsi arzudan ve kapilmaktan ibaret.insan istemedikce hicbir sey onu uzemez.oyleyse insanlar neden uzulur?bir insan neden arabesk muzik dinler?uzulmek stresimi azaltiyor veya insanlar diz cokup sizlanmayi sikayetler etmeyi marifet mi goruyor?

ustunde olmaliyim.duygularimin baskalarinin dusuncelerinin gecmisimin ailemin her seyin ustunde olmaliyim irademi hicbir sey bukememeli

olay yasadiklarimiz degil hissettiklerimiz

olaylar kendileri iyi veya kotu degil onlarin ne olduklara iyi veya kotu diyen bizleriz

aslinda hayattaki en zor sey insanin kendi kendini teselli etmeye calismasi , insan ait oldugu seylere sahip olmadiginda hayati cehennem gibi bunu yasiyorum

yeni yil basliyor degisim basliyor hazir degilim.hic olmadim ama hayat ittiriyor iste hayat izleyerek degil yasayarak yasanilir peki ya ne olacak?yine maskeler mi yine saklanma mi yine asagilik hissetmek mi?hayir bu degilim bu olamam canavar olmayacagim dizlerimin ustundeyim ve kafamdan tutup yere bastiriyorlar hala direniyorum bitmemesi icin canavar olmamak icin delirmemek icin yipranmis vicdanimin hatiri icin

cehaletimi yenmeliyim hayatimin yonunu degistirmeliyim cunku

bu yil ya yeni bir sayfa olacak ya da kitap komple kapanacak.artik doldu tasiyor bunun sonu ya cinnet ya cinayet ya delilik ya da intihar
w4silo
w4silo
4 gün
bazen kendimi sorunlu gibi hissediyorum ama sorunumun ne olduğunu bulamıyorum,genelde düzenli bir insan olamadım hiç herşeyim karmakarışıktır ama ben o karmakarışıklığın içinde yapmaya alıştığım için değişmeyi aklımın ucuna bile yaklaştırmıyorum,geçen gün malum kız arkadaşlarınız varsa yurttan vb. yerlerden arkadaşlarını sana ayarlamaya çalışırlar peki dedik ve kırmadık hep beraber bi kahve içeriz gittik atakumun dıştan güzel ama içerden hiç beğenmedigim kafelerinden birine kız güzel sayın okuyucular ama o güzelliği kibir zehirlemiş ve ortaya hayatta en nefret ettiğin kız profillerinden birini çıkarmış şimdi feminist arkadaşlar kız demiceksin o kadın diye bana sitemde bulunmasınlar merak etmeyin ben sizden daha feminist bir bireyim hemde erkek başıma :) sohbet muhabbet derken ince konular işlenmeye başladı yok ben bu tarz erkekleri severim yok kız dediğin böyle olucak falan tabi o sıralar mide bulantılarıda başladı bende en son dayanamadım sen ideal kız mısın diye sert bir ses tonuyla ince bir sitemde bulundum ama bu onu tamamen kibirine bağlı olaraktan soru olarak algıladı ve bana mükemmel bir cevap vererek kafamdaki bütün soru işaretlerini ortadan kaldırıp net bir karar almamda bana çok yardımcı oldu tabikide o cevaptı evet ben ideal kızım ve kibirli bir kahkaha benim kararlarımın cevabı oldu.yapamıyorum arkadaş yapamıyorum biriyle beceremiyorum sonra hayatım düzensiz hep farklı kişilerlesin yok göçebe gibisin tepkilerine magruz kalıyorum.zeki bi kadın istiyorum zekasıyla beni kendisine aşık etsin herkes diyorya yok böyle güzel olsun yok şöyle fiziği olsun senin hiç bişeyin olmasın zeki kız beraber aykırı bi ilişkimiz olsun görenler kıskançlıktan çatlasın seni öyle seviyim ki annem gibi babam gibi onların yokluğunu seninle kapatayım gözünden düşen kirpik tanesi benim hazinem olsun öyle seveyim işte seni damardan gir vücüduma bağışıklık sağlayım hemen sana.işte böyle birşey arıyorum
Değişik Bir Adam
hayatımda gördüğüm güzel ilan. o güzel insanlar iyi ki varlar.
DieAnotherDay
DieAnotherDay
4 gün
3 günlük üniversite hayatımın bana kattıkları arasında erken uyuyup erken uyanmak ve r11de hayatta kalabilmek var.
ortmenim
ortmenim
5 gün
samsunu öyle çok özlemişim ki gelene kadar farkında bile değildim. yarimle son günlerimiz sonra ben yine buralarda depresif olarak takılırım herhalde. şimdi çıkıp sahilde bir kaç tur atmayı düşünüyoruz. hava öyle güzel öyle huzur verici ki, iki huzur veren şey birlikte olmalı diye düşünüp sahile gidiyoruz. var mı bu saatlerde sahilde olan?
bu arada yeni gelen arkadaşlara tekrardan hoş geldiniz demek istiyorum. ama bazı şeyler için acele etmeyin özellikle birileriyle sevgili olma konusunda. İlk senenin tadını çıkarmaya bakın okul hayatı uzun elbet birini bulursunuz 😇 İyi geceler 😊

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)