//Arşiv/

 Mesaj at, dürüm ayağına gelsin! 


Sitemiz müdavimlerinden "EsC", evlilik müessesinin ilk adımı olan nişan törenini 1 Ocak itibariyle gerçekleştirdi. Kendisine ve nişanlısına hayırlı olsun diyor, mutluluklar diliyoruz.
Ve ve ve birkez daha şahit oldum kapital dünyanın bencilleştirdiği insanlık vahşetine. Biz ne zaman böyle olduk ne zaman bu kadar umarsız bu kadar kibirli olduk? Bugün 15.30 sularında meydan parkında 60 - 65 yaşlarında bir amca , üstü başı yırtılmış sırtında ağır bi çanta ( belki sahip olduğu tek şeyidir) uzanmış. Üstelik hiçbir hayati belirti göstermeden uyuyordu. Ve bir Allah’ın kulu gidip neyin var amca demedi. Kimisi direk geçti kimi uzaktan bi bakıp oflaya puflaya yoluna devam etti. Durduk belediyeyi aradık durumu haber verdik aldığımız cevap, biz ilgilenmiyoruz; peki dedik yaşlı bakım evini aradık açmadılar en son polisi aradık. Hani polis halk için var ya bizi , sosyal huzuru korur ya .. Geldi 2 polis itiş kakış adamı kaldırdılar sonra baktılar adam başlarına kalacak ambulansı aradılar. Ambulans aldı götürdü.. Ha bu arada polisler amcayla konuşurken bir kadın “ of bu ne ya polisin işi gücü yok bunlarla mı uğraşacak” mı demedi , bir adam “bırakın bu adamları her yerde var bunlardan” mı demedi.. Üstelik o amca o kadar gururluydu ki utandı. Biz bir ihtiyacın var mı amca aç mısın açıkta mısın derken ağladı yok kızım sağolasın dedi . Ama bizler ülkenin aydın gençleri hiçbir şey yapmadık. Kapıyoruz gözümüzü kulağımızı aman canım öyle bir sürü var hangi birine yetecez ki deyip vicdanlarımızı susturuyoruz. Hele cebimiz soğumasın aman bir kuruş eksilmesin diye yok yok onların ihtiyacı yok yalan deyip yine görmezden gelmelerimizi yok mu ? Ve işte sonra ne oluyor biliyor musun arkadaşım ? Nice yaşlılar, kimsesiz çocuklar sokaklarda yitip gidiyor ve biz yazıktır ki ülke olarak hala survivorun tatlı ödülünü kaçırdığı için sinir krizi geçiren yarışmacısına üzülüyoruz. Neden mi çünkü öylesi daha kolay. Birilerinin kurduğu sanal dünyada hüzün boşluğunu dolduruyorsun. Para vermene gerek yok, kafa yormana gerek yok; oturduğun yerden üzül ve insanlık vazifeni yerine getir. Ne hoş değil mi..?? Brova aydın , şefkatli , duyarlı ülkemin aziz vatandaşları…
Bugün herzamanki gibi final sınavına girdim ve acayip kötü geçti. Moralim çok bozuldu çünkü çalışmıştım arkadaşlarla kafa dağıtmak için ne yapalım derken yeşilyurt avmye gitmeye karar verdik. Ben avm de namaz saati geldiği için mescide namaz kılmaya indim abdestim olmadığı içinde abdesthaneye girdim direk tabi bomboştu. Açık bi bayanım bu arada. Paçalarımı kıvırdım flan abdest alıcam herşey çok güzel derken içeri bi çocuk girdi 😁 şaka gibi o kafa karışıklığıyla bay abdesthaneye girmişim. O an ikimizde şokk çocuk bi dışarı çıkıp yazıya baktı bay abdesthane yazıyo tekrar içeri girdi sanırım benim ne yapmaya çalıştığımı algılamaya çalıştı .Ama bende kafa nasıl gittiyse o kadar eminimki bayan olduğundan abdest almaya devam ettim. Çocukta bi bana baktı bi yazıya sonra bişey demeden başladı abdest almaya. Karşılıklı abdest aldık. Böyle ayak yıkadık falan.kapıdan çıkarken bide arkadaşı bekliyomuş kapıda oda bi bay abdesthane yazısına baktı bi bana oda bi şokk tabi bende yazıyı okuyunca acayip utandım halbuki okadarda emindim 😁😁 not: sizden özür diliyorum kafam gerçekten çok bulanıktı 😂😂😂😂 amma komiktiii
bugün tramvay durağında bekliyordum bir dede geldi ve sakın atatürkün yolundan ayrılmayın çocuklar diye yakındı. dede bile telaş içinde. düşünmemiz gereken bir şeyler var demektir.
size bugün yaşadığım bir anıyı anlatayım.bugün starbucksa gittim.oturdum masaya, elemanlar kasanın ordan çıkmıyolar. çağırdım çocuğu bi küçük demli çay ver bana dedim. Çay yok efendim dedi. Ne var dedim. Başladı karamelli toka zokamı ne maçiyako bilmem ne bişeyler sayıyo. Galiba dedim beni fakir sandı bu. Tamam dedim donat masayı. Efendim selp servis dedi. Hay anasını o nedir onuda bilmiyorum. Tamam selp servis ver fincan olsun dedim. Gülmeye başladı baktım müşterilerde gülüyo. çıktım mahalledeki kardeşler kıraathanesine geldim şimdi çayımı içiyorum zift gibi demli ohh Bi daha gitmem öyle yerlere

Scofield 4 10 109

Ezginin günlüğü konserindeki ve çıkışta pembe örgülü şapkası olan kız; lozan caddesinde fazla uğraştırmadın mı kuzenimle beni :( konuşamadım ama evini öğrendim sonunda :) ..

Anonim 13 4 109

operasyonda yaralanan ve şu an GATA'da tedavi gören abim için sizden dua istiyorum...
Merhaba arkadaşlar memleketten cumartesi günü aksam geldım kız yurdunda kalıyorum pazar gunu arkadasımla beraber samsuna gectık. Zıraatın duragından dolmusa bındık arac bos olmasına karsın herzamankı gıbı on koltuga bındık arkadasımla bız sohbet ederken sofor arkadas hıc bızımle ılgılenmıyor kafasına gore takılıyordu. Hastanenın orada bı aıle vardı 3 kısı ama tıplerınden koylu ve fakır oldukları acıkca nettı 35 40 yaslarında adam karısı da o yaslara yakın adamın kucagında hasta olan 7 8 yaslarında kız cocugu cocuk down sendromlu. Kız sarısın cok tatlı bırseydı. Sofor arka kapıyı acmasına ragmen adam kızını esıne verdı soforun yanına gıttı sofore abi param az var kavak a gıdecegım sana versem trene bınemem dedı bızı goturebılırmısın dedı. Sofor abı gec oyle seymı olur dedı paran olsun olmasın herzaman arabalarımıza bınebılırsınız dedı hıc sıkıntı etmene gerek yok dedı ve aldı arabaya soforun tam arkasındakı koltuga oturdular bız ve o aıle vardı sofor asagı ınene dek kıza cesıtlı sorular sordu yanagından optu sevdı ve kıza on lıra para verdı bununla kendıne cıkolata al tamam mı dedı kız sevınerek tesekkur ettı. Hatta sofor arkadas bız son durak da ınecektık abı sız ınmeyın tren garına bırakırım sızı dedı ve bız ve dolmustakı bazı yolcular meydana ve gara kadar gıttık sana arabada da tesekkur etmıstım buradan da tesekkur edıyorum ıyıkı aranızda guzel ınsanlar da var arabanda fazla yolcu olmamasına karsın hasta ınsanlara ıyılık yaptın bunun karsılıgını mutlaka alırsın ınsaallah senı tebrık edıyor hayırlı bol kazanclar dılıyorum yanındakı esmer kız....!

Teke 3 7 108

Askerdeki arkadaşım sevgilisine çiçek götürmemi istedi bir güzellik yapmak için bende iki tane gül aldım çıktım yola. tam tramvay durağına girecekken karşıdan bir kızın yüzü bir karış yürüdüğünü gördüm güllerden bir tanesini ona uzattım. ilk başta çok şaşırdı ama sonra durumu anlatıp içimden geldiğini o yüzden ona çiçek uzattığımı söyledim. ben bir kaç dakika içinde oldu zannettim her şey ama bir saat boyunca durağın önünde muhabbet etmişiz. sonra telefonunu aldım buluştuk ettik derken sevgili olduk demeyeceğim çok iyi kanka olduk :D ulan bendeki talihde böyle işte hollywoodun aşk filmlerinin senaryolarına taş çıkartacak bir şekilde kızla tanış sonra kanka ol bu da benim başarı hikayem :D
60 kişilik bir sınıfta oturmaya yer bulamazken birbirimize hep yalnızlığı hissettirdik. Bazılarımız kişisel egolarını aşıp birkaç kişiyle arkadaş olabilme başarısı gösterdi. Bazılarımız geçmişten gelen dostlarımızdan başkasına ihtiyaç duymadık. O veya bu sebepten ötürü biz bir bütün olamadık. Çünkü bunu istemedik. Sınıf olarak 4 yıl boyunca bir tane bile birlikte yaptığımız organizasyonumuz olmadı. Mesela sınıfta bir kişinin doğum gününü kutlamadık. Sınıf olarak kimsenin acısını paylaşamadık. Bugün içimizden evlenenler oldu. Facebook olmasa haberimiz olmayacaktı. Hep araya mesafeler koyduk. Kopyalar dışında dayanışmamız yok. Kantinde iki masayı birleştirdiğimizi hatırlamıyorum ? Uzun lafın kısası bugün acı bir haberle sendelendik. Bir yıldır hastanede tedavi gören kardeşimizin çektiği sıkıntılardan bihaber hayatımıza devam ettik. Netice itibari ile o hayatını, biz ise insanlığımızı kaybettik. Bora Yıkınç çıktığı bu vakitsiz yolculuğu ile hatırlamasını bilmeyen kalplerimizi unutamamaya mahkum etti. Sen bizi affet kardeşim. Yolun açık olsun...aynı bızım sınfı anlatıyor ılla ıcımızden bırıne bısey mı olması lazım bırlık beraberlık olmak ıcın ???
Kadın Erkek Popüler