//Arşiv/

 Mesaj at, dürüm ayağına gelsin! 


Anonim 0 2 80

Bir zaman önce haberlerde engelli bir kıza spiker yürüyebilsen ne hissederdin diye sormuştu kız da dünyalar benim olurdu demisti Dünyalar bizim peki biz farkında mıyız? Bugün Dünya engelliler günü...

Chiko 4 5 80

Yaklaşık 1 saat önce falan ders çalışmaya başlamadan önce markete çıkalım, hem gece atıştırmalık birşeyler alırız hem de hava alır dolaşırız niyetiyle çıktık dışarı. Ağır ağır, sohbet ede ede gidiyoruz tabi konu konuyu açıyor... Nasıl oldu bilmiyorum ama hep bir ağızdan "Bir arabamız olsa fena mı olurdu yaa." dememizle bu konunun yarım saat sürmesi bir oldu. Üçümüz de aklımıza gelen fikirleri söylüyor, gülüp eğleniyoruz. Hatta bir ara şu ünlü olan Samsun'da insanları dolandıran iki üniversite öğrencisinin taktikleri bile geldi aklımıza. Derken sahildeki bisiklet yolunda ayağıma birşey çarptı. Tüm samimiyetimle söylüyorum uzun zamandır bu denli bir şok yaşamamıştım. Bir araba anahtarı! Işık hızıyla yerden aldım ve hemen etraftaki arabalara bakmaya başladık. Öte yandan da düşünüyoruz, yoksa dualarımız kabul mü olmuştu? Tabi acı gerçeği 1 dakika sonra kabullenmek zorunda kaldık. Belli ki biri anahtarı düşürmüş. Sonra da 155'i arayıp polis çağırdık ve anahtarı teslim ettik falan filan. Ama ben ömrümde böyle bir zamanlama daha yaşamadım. Neyse çok uzattım. selametle...

queen 17 10 80

oof of çok yalnızım kari kiz düşürmek için bari marjinal oliyim diyorum onuda beceremedim. dün yeşilyurt çıkışında ışıklarda bekliyorum. kizlar falan var bir sürü. kırmızı yaniyor, geciyim kırmızıda kızlar majinal olduğumu anlasın dedim. tam gecerken minibüsçü çarpıyordu,ani fren yaptı, napıyosun lan andaval kirmizi yanıyor dedi. kes lan marjinalim ben , kırmızıda geçerim falan dedim. bir yandanda göz ucuyla kizlara bakiyorum. bu şero minibüsçü bana bir daldı, ağzımı burnumu kırdı... zor kactim dostlar. çaresizim artık lütfen yardım edin, nasıl marjinal olucam? ne yapmam lazım ?
Üniversite gerçekten çok farklı bir ortam sahte samimiyetler mi dersin,içten pazarlıklar mi dersin,samimiyetsiz kişilikler mi dersin ne ararsan var abi yaaa.Not için yaklasanlar,karı kız ayağından başka birşey düşünmeyen erkekler ,ayy şu çocuk çok tatlı ay şu çocuk çocuk bana yazdı ay şu çocuk beni beğendi diyen kızlar mi dersin..Herkes bi çeşitttt..Keşke çocuk kalsaydik hiç buyumeseydikte tüm masumiyetimizle kalsaydik ,belki o zaman daha mutlu olurduk yüzümüz daha çok güler kafaya takacak daha az şeyimiz olurdu
Her öğrencinin olduğu gibi benimde kredi kartı borçlarm vardi ve şanski hem sigorta yapıp hemde düzenli maaş aldığım OMKANa girdim. Asıl sorun diğer üniversite okuyanlarda. Bende öğrenciyim mecburiyetten çalışıyorum. Kızlar küçümseyerek bakıyo hatta üzücü laf söyleyenini duydum. Erkekler ise asılıyo. Namusumuzla çalışamazmıyız biz. Kız olmak hele de çalışan olmak çok zor.. Burdan beni ve muhtemelen diğer partlara küçük bakan insancıklar egonuz batsın. Kendinizi yükseklere çıkartmak için başkalarını ezmeyin. Ezilen siz olursunuz. Erkekler lütfen. Size bağırırsam işten atılırım. Saygılar..

eygidi 2 1 79

Bugün kapı kapanmadan tramvaya son anda giren arkadaşa "eehehe nası son anda girdim ama" bakışı boşa gitmesin diye "vay be nası bindin öyle kardeşim yav" bakışı attım sınava mutlu girmiştir kesin o artık bir halk kahramanı:D
C. Başarı'da mimarlık okuyup kendini süper zeka k.etsende insanlıktan nasibini almadığın ortada. he mükemmelsin he sen en iyisisin. baba parasıyla okuyor gibi birşey söylemek istemiyorum ama madem en iyisi sendin niye tam burslu değilsin? madem çok zekisin seni neden devlet üniv.de göremedik? insanlara tepeden bakmayı bırak da bi kendine bak. insanları okuduğu bölüme üniv.e göre eleştirmeyi bırakıp kişinin birazda insanlığını görmeye çalış. kafasını sadece maddi şeylere takmış olan varlık in gökyüzünden :P
benden 4 ay büyük hemcinsim bir kuzenim var(emmi oğlu) küçüklüğümüzden beri beraber takılırız ikimizde çok haylazdık ikimizinde okulla arası yoktu lgs sınavında ben atatürk anadolu lisesini kazanırken o termede düz liseye yazıldı ilk seneden okulu bırakıp, eğitim hayatına açıktan devam edip yeni açılan bir pidecinin yanında işe girdi aradan yıllar geçti şuan ikimizde 26 yaşındayız ben şuan omüde mühendislik fakültesinde uzatmaları okurken o ise yıllar önce işe girdiği yerde işi büyüttüler şuan yarı yarıya ortak ve altında arabası var; ve benim hiçbir zaman kazanamayacağım paraları kazanıyor işin kötü tarafı ne zaman bi yerde yesek içsek hesabı kendisi ödüyor mahcup duruma düşüyorum ben zaten bursu ay sonuna zor yetiştiriyorum... bazen diyorum ki bunca uğraş, vizeler,finaller,ödevler yazın sıcağında yapılan şantiye stajları çektiğimiz çilelerin karşılığını alabilecek miyiz?

queen 2 2 79

buradan kız arkadaşlara sesleniyorum kendinize dikkat edin minibüste yalnız falan kalmayın herkes indiğinde inin bu ülkede ne olacağı belli olmuyor malesef.
şu hayatta en önemli şey paraymış bunu anladım ben. Ev arkadaşım ekmek aldım 30 kuruş borcun var diye pesimde dolanıyor. Ben insanlara çay kahve yemek ismarlamaktan çekinmiyorum. mal mıyız da biz millet bu denli parasının üstünde titrerken rahatça harcıyoruz. Sonra su an bende olduğu gibi para bitiyor. Lanet erkeklik gururu işte pederden isteyemiyorsun en kısa zamanda kendiliğinden gönderir inşallah diye dua ediyorsun. Arkadaşlarından isteyemiyosun gariplerde senin gibi bitmiş bi şekilde paraları. Sonra millet yılbaşı için bi yerlere çağırınca hastayim vb gibi bahanelerle geçiştiriyosun. yoksa erkek adamın parası olmazmıymış diyecekler arkadan bunu da biliyorsun. dolmuşa binerken dolmuş parasını 5 er 25 er kuruslardan verirken çekiniyosun bozuk paraların çıkarttigi seslerden. millet 50 lira uzatinca bi iç cekiyosun. neyse lan kötü oluyorum benden bu kadar
Kadın Erkek Popüler