💜
💜
13 sa
İnstagramdan dm attın cevap gelmedi mi? sınıfta göz kırptın göz mü devirdi? mesajını mavi tik mi yaptı ? uzuuuuun mesajına tamam mı yazdı ? seni seviyorum dedin no no no mu dedi ? şimdi sakin ol ve cem abini dinle. daha yol uzun. yürümede sınır tanımayan cengolara gelsin. koşun arkadaşlar yürüyerek olmaz.
not: ilk 30 saniye telefon çalma sesi için iyi bir tercih 🙋

doktorum
doktorum
1 gün

bugün tramvayda tıpçı arkadaşların elinde tusdatanın pöşetleri vardı. bu ne demek arkadaşlar bilir misiniz? elinde tusdatanın pöşetleri olan herkes bugün peynirli sandviçlerini yemiştir. 😂😂 ulan tusdatanın sandviçlerini özledim
barbekusos
barbekusos
3 gün
omü lgbtİ bireyleri var mı ? varsa bir grup şeklinde haberleşsek aslında mantıklı olur diye düşünüyorum. birbirimizden haberimiz olsun aşk örgütlenmektir. tüm insanları çok seviyorum. İyi pazarlar sevgili arkadaşlar 😊
Nickollyy
Nickollyy
3 gün
okuldan bir çocuk beni ekledi normalde kabul etmem bölümden ekleyenlerı de neyse bunu ettim. çocuğun 500 takip ettiği 300 de takipçisi var arkadaşlar. ben de bir bakayım okuldan hangi kızları takip ediyor diye baktım. bunlardan 200 ü erkek 200 ü ünlü geri kalan kızlar da ya akrabası ya da tüm kızların ilişkisi var yani kısaca tek benim bekar çok şaşırdım falan bu da böyle bir stalk maceramdı hadi eyv
Diyogenes
Diyogenes
3 gün
sesi iyi olan arkadaşlar her cumartesi güzel sanatlar kampüsünde saat 3 te ücretsiz ses eğitimi var şarkı türkü söylemek isteyenler mutlaka gelsinler
turevinial
turevinial
5 gün
arkadaşlar bu canlı radyo var mı hala? eğer varsa ailenizin resmi tüpçüsüyle ortak konferansta sorunlarımızı tartışalım? ben buna varım. saatlerce profilimi inceleyip burada rahatsız cümleler kuracağına gel seninle ortak yayına katılalım. kimin ne vizyonu ne rahasızlığı varsa anlatsın. 2yıllık arkadaşlarda, hanımcılarda, boş ev bulsamda karı atsam diyen,(belli kesimler için) hayattaki vizyonu kuymak yemek olan insalar ve gerçek dedikodu tayfası yorumlar.
Sitedegörünenadım
doktor arkadaşlar bi el atın ya, ilaçsız ağrı kesici yöntemi yok mu, çürüdü şu yaşımda böbreklerim 😴
Дан БилзЭрхан
merhabalar arkadaşlar nasılsınız? İyisinizdir umarım. biz hiç iyi değiliz arkadaşlar. 2 gün önce @admin ile birlikte muazzam bir trafik kazası yaptık. airbaglar patladığı an hayatımız film şeridi gibi gözümüzün önünden geçti ve tabiri caizse korkudan altımıza sıçtık. allah'a şükür ölü/yaralı yok sadece maddi hasarlı kaza. kemerler takılı olmasa şuan bu yazıyı yazamıyor olurdum orası ayrı. %100 hatalı olduğumuz ve aracı kiralarken bazı evraklarımız olmadığı için de bütün ihale bize kaldı arkadaşlar. demem o ki hayırsever zengin bir tanıdığınız varsa lütfen birazdan açacağımız bağış kutusuna yardımda bulunsun :d kazanın görüntüleri ektedir. iyi forumlar
barbekusos
barbekusos
6 gün
benim gibi biseksüel bir üniversiteli yok mu anlamıyorum, birbirimize sahip çıkalım arkadaşlar :)
Nickollyy
Nickollyy
7 gün
saygı sevgi merhamet vicdan iyilik kelimelerinin yerini sadece şeklin görünüşün aldığı bir toplumda yaşamaktan b ı k t ı m ! sizin islam anlayışınız baş örtüsü takip sakal uzatmakla yahut kimlikte islam yazması ile sınırlı galiba. birazcık güler yüzün kime ne zararı var arkadaşlar bir selamın bir nasılsın demenin ne zararı olabilir? her gün asık suratlı insanlar görmekten sürekli eleştiri dedikodu yapan insanlar görmekten sıkıldım. bir gün beni de şu odanın tavanında asılı bulursanız bilin ki yorulmuşumdur. bu kadar
💜
💜
8 gün
günaydın arkadaşlar. küçük bir rica bölümüne hoş geldiniz. r11 kullanan arkadaşlar lütfen nefes alıp verirken gözlüğümün camını hedef almamaya çalışalım. sonra gözlük camı buhar oluyor, ben sinirleniyorum, görüşüm kısıtlanıyor vb. kısıtlı alanda gözlüğümün camını korumak için lütfen bir elde siz uzatın. zaten gözlük kullanmayı bilmiyorum yeniyim. şimdiden herkese teşekkürler.
H**za Taş(Sansürlü)
arkadaşlar genel olarak aldatılmışızdır hepimiz ama ben bi keresinde şöyle bi olay yaşamıştım. kız arkadaşımın benim yanımda olduğu günün ertesi bi arkadaşımın evinde olduğunu duydum. ertesi gün öğrenince sinirden çocuğu bıçaklamaya koştum. sonra olayı öğrenince kız arkadaşımın biseksüel olduğunu bi kızla birlikte olduğunu duydum. siz olsanız napardınız ?
mihrimah
mihrimah
9 gün
evet size futbol kariyerimin nasıl bittiğinı anlatayım.
orta 2 de kız erkek karışık maç yapıyoruz. orta sagadanda bir gol atmışım kenarda bizi seyreden serviş şoförleri tezavuratları , bir yandan beden hocamın benle dalga geçmesi neyse ben bi gaza geldim. çalıma çıktım birinı geçtim top ayağimdan çıktı bizim sahanın 1,50 cm lik yar a taraf gidiyor tabi benim gözüm topta peşine gittim topu durdurdum ama kendimi durduramadım.
gözümü bi açtım bi ağaca yaslanmışım. ensemde bi serinlik.
elimi attım ensem kan.
kafamı kaldırdım arkadaşlar bana bakıyor.
İkitane hocayla gittik hastahaneye. yol boyu benle dalga geçiyolar benim de acım sıcak canım faln yanmıyor.
hastaneye gittik doktor soruyor futbol oynarken oldu dedi hocam. doktor abi bi güldü.
sonra aldı beni uyanık operasyona. saçlarımda baya uzun benim tek korkum saçlarımın kesilmesi.
doktor anladı tabi korkma sadece o bolgeyi kescez dedi. 19 dikiş le , 20 günlük raporla birde artık sahalardan uzak durmam gerektiğini söyleyerek beni uğurladı. 😊
evde olanlara hiç girmiyorum. 😂
Nosef
Nosef
11 gün
arkadaşlar şu fakültelerin falan basketbol takımları oluyor ya onlardan olan arkadaşlar varsa ulaşabilir mi?
omulu
omulu
11 gün
arkadaşlar burada bir sürü bitirme tezi konulu yazılar yazıyorsunuz okuldaki gördüğünüz kızlar/erkekler hariç ki o bile başlı başına tez konusu bence 🤔 her neyse ama ülkece ve göç eden göçmenlerde dahil sanırım mezopotamya ve çevresindeki bu verimli topraklarda ne yazık ki kaldırım kullanmayı bilmiyoruz hala kaldırımlar boş marketlerin vitrinleri olmuş üstelik geçme hakkı taşıtta olmasına rağmen dönüp “biz bu yolda yürüyoruz başka yerden geç” tarzı bakışlar atılıyor kullanin o kaldırım yaya için ha kendini motorlu taşıt olarak gören varsa bilemem 😏 her şeyi kafanıza takmayın kampüs içerisindeki şantiye hariç 🤙
dakoh
dakoh
13 gün
私の名前わ光です。はじめまして!よろしくお願いします。👌 arkadaşlar japonca klavye kullanımımı hızlandırmaya çalışıyorum. merak etmeyin ananıza sövmedim, adımı söyledim meraba falan filan dedim öyle. 😅
Rider
Rider
14 gün
gecenin ayazında kız öğrenci yurduna pizza götürdük 😂 daha neler görecek gözler. canı çeken arkadaşlar sipariş versin ben mesaimi bitirdim nasılsa 😀
turevinial
turevinial
15 gün
bu yıl yapılacak olan omü dedikodu kahvaltısına katılmayacağımı üzülerek belirtmek istiyorum. tepkİm sİze değİl adoşkoya. kendİsİne artik starbuks köylülerİ ve 2 yilliklarla başarilar dİlİyorum. sözlük veya tam anlamiyla sİte olmuş olabİlİrsİn. desteklerİz fakat arkadaşlar, benİm vİzyonsuzluğa ve kalİtesİzlİğe tahammülüm yoktur. tahammül edebİlenlere başarilar dİlİyorum.
destina
destina
15 gün
bu yıl mezun olacak arkadaşlar ya da yeni mezunlar dört yıllık kredi ne kadar biliyor musunuz ?
findikfaresi
findikfaresi
22 gün
sevgili arkadaşlar. okuldur, alttan derslerdir, kariyerdir kendinizi yıpratmayın.her şey düzelir yoluna girer. su akar yolunu bulur.şu dünyada ailenizden, sevdiklerinizden ve sağlığınızdan daha değerli bir şey yok. bunu unutmayın. ve en önemlisi ölümün yaşı yok hiç ölmicekmiş gibi yaşamaya çalışmayın. hayattan zevk almasını bilin ve insanları kırmayıp mutlu etmeye çalışın. pozitif olun ve önyargıyı hayatınızdan atın. kimseyi din,dil,ırk,giyim ve tarzıyla yargılamayın. çünkü yargıladığınız kadar yargılanacağınızı da unutmayın. hiçbir şey için büyük konuşmayın.  bir olay karşısında en ufak olasılıkları bile göz önünde bulundurun. İmkansız diye bir şey yoktur. belki olabilitesi düşüktür. o kadar. kibir ve yüksek egolarınızdan sıyrılın ve konuştuğunuz kadar karşınızdaki kişilere de konuşma fırsatı vererek dikkatlice dinleyin. belki de şimdiye kadar yanlış anladığınız bir sürü insan vardır. belki de yanlış pencereden bakıyorsunuzdur hayata. belki de bakış açınızı değiştirmelisinizdir. belki yargılamalarınızdır hayatınızdan kötü dönüt almanızın nedeni.

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)