ŞEYTANCIK
ŞEYTANCIK
3 gün
dave murphy konuştukça ben diyorum ki bu adamı fazla yaşatmazlar... hiçbir efendi kölelerinin gerçeği bilmesini istemez. efendiler beyni uyuşuk koyunları sever zeki ve aydınlanmış güçlü insanları değil. bazen diyorum ki biri bana çevresi tamamen geçilemez aşılamaz duvarlarla çevrili bi yerde olduğumu söylese ne yapardım? belki bulunduğum ülkeden hatta şehirden çıkmaya niyetim yoksa bile inat eder o sınırlara ulaşıp çıkmaya çalışırdım. herkes değilse de benim gibi asi bi ruha sahip olan çok kişi olmalı. ben bulunduğum hapishaneden çıkma telaşına düştüğümde birileri çıkıp derse 'sakin ol istediğin zaman gitmekte özgürsün sınırlar falan yok her yere gidebilirsin' işte o zaman başka ülkelere bile gitme hissi olmaz içimde. bir telaşım olmaz çünkü nasıl olsa istediğimde giderim kafası. gerçeği bildiğimde beni kontrol altında tutamayan birisi gerçeği benden gizlediğinde ve onun istediği seylere inandığımda beni kolaylıkla kontrol altında tutabilir. peki bir kişiyi bile kontrol etmek bu kadar zorken milyarlarca insancığı nasıl zaptedebilirsin? tabii ki inanmalarını istediğin sey konusunda ikna ederek...
ŞEYTANCIK
ŞEYTANCIK
4 gün
gören de huzurlu sanıyor... oysa boş zamanlarımda en büyük hobim saçma sapan belalara bulaşmak. benim burnum niye b #ktan çıkmıyor anlamıyorum. bir köşede öylece durup hiçbi seye bulaşmayım diyorum ama yine de başıma bi seyler geliyor. zaten ne zaman huzurlu hissettim ki bi an için güvende hissetsem de bu defa ne oluyor lan tedirginliği başlar. bünye alışmamış bi kere. illa bi sey olacak kafası. ben bu satırları yazarken fen-edebiyatın basket sahasının karşısında oturan saçının tepesi uzun ve o uzun saçları at kuyruğu yapmış bi şahıs var ve saçma bi şekilde o at kuyruğunu sağa sola sallıyor. takıldığım seye bak... öyle dertsiz hayatlarınız var ki o arada üzüldüğünüz küçük dertlerinizi, sıfır sıkıntı yaşadığınız hayatlarınızı kıskanıyorum insancıklar...
Diyogenes
Diyogenes
6 gün
tramvay binerken yağmur çiseliyordu tramvaya bindim universite durağına geldim r11 daha hala gelmemisti bide sert yağmur basladi islanmamak icin kosar adimlarla r11 beklemeye basladim neyse r11 bindim hayirlisiyla tabii her zaman ki gibi sıkışıktı zor cıktım kendimi ordan kurtardim sert yağmur hala devam ediyordu bu sefer yağmurdan korunmak icin çanta mı siper ettim okula bi gunduz geleyim diyorum beni böyle şansızlıklar buluyor... 😂😂
nincakaplumbaga
diyorum ki doğum günüm hani beni okulda görünce nickinizle birlikte doğum günümü kutlasanız nasıl olur
omulu
omulu
13 gün
gençleeeer gençleer yine olur olmadık şeylere takılıyorsunuz hayatı kasmayın bu kadar bize de lag giriyor bizimde anımızı yavaşlatıyorsunuz bende diyorum ortam neden bu kadar kasvetli şimdi sakin olun ve elinizdeki cebinizdeki bütün taşları dökün sevin sevilmesenizde sevin sonra acısını yurdun yangın merdiveninde cigara ile yaşayın birde r11 e1 gibi toplu taşımalarda ortamı kasmayın tebessüm edin gülün okul zaten şantiye gibi birde biz türk erkek cinsi olarak şantiyedeki araçları izlemeyi seviyoruz kızlar bir şans verin yanınıza gelen karşı cinse en azından çalışan iş makinalarını tost ayran eşliğinde izleyin çok rahatlicaksınız emin olun o mazot kokusunu çekin ciğerlerinize kafalar pırıl pırıl olacak görürsünüz 😅😅😅 sağlıcakla kalın mutlu olun 😂
Agent8
Agent8
15 gün
sınıftan bir arkadaşım var çok iyi çocuktur neyse bunun hiç sevgilisi olmamış ezelden yalnız anlayacağınız bir konu konuşurken aradan öfleyip off bee çok yalnızım diyor yok benim de bir tane sevgilim oldu o da 5 yıl önce bu işler aceleye gelmez diyorum intihar ederim diyor kısacası bu durumda olan bir kız arkadaşınız varsa everek şunları 😄
gsfminnaa
gsfminnaa
16 gün
bazı kelimeler -özellikle kelimeler diyorum hani küfür falan değil- kadınlara yakışmıyormuş.... eee anlat, senin cinsiyetçiliğin insanlığa yakışıyor mu?
nincakaplumbaga
nincakaplumbaga
16 gün
her gördüğü hayvana oscar adını koyan bi arkadaşım yüzünden herkese oscar diyorum
nar
nar
20 gün
yav şu galata kulesine ilk kiminle çıkarsan onunla evlenirsin efsanesi var ya hani şeyaptığımdan değil de acaba diyorum yanımızda bulunacak olan beyin bilincinin açık olması şart mı. sırf merak yani tşk.
Sibel55
Sibel55
20 gün
insanlık ölmüş derler aynen doğruymuş bazen diyorum keşke amasyada memleketimde okusaydim daha mutlu olursun samsunda yalnızım mutsuzum ya herkesin arkadaşı var benim yok nedir bu bazı insanlarda ya artik bisey anliyamiyom :(
uJonder
uJonder
21 gün
lütfen allah'ım aklımın ucuna bile getirme ! İstemiyorum düşünmek istemiyorum... büyümek istemiyorum ... kafayı yiyeceğim ya iyiyim diyorum ama ağzımın içine s×çıyorum... böyle yaşamak zorundayım bu saatten sonra sorgulayacağım hiçbir şey yok ...
uJonder
uJonder
21 gün
ben nerde hata yapıyorum ? kendimi ögrenmek istiyorum ama olmuyor ... ben çok mu farklı düşünüyorum. yaptığım ya da yapacağım yorumlar bu kadar mı saçma ? ne istediğinizi anlayamıyorum ama diğerleri nasıl anlayabiliyorlar da bu kadar yüksekler de uçabiliyorsunuz ? okulun 3. haftasına gireceğim ama daha şimdiden yoruldum ve şimdiden korkmaya başladım artık bitsin diyorum ... okul bitince ben bitmeyecek miyim peki? tabiki biteceğim ... işsiz güçsüz ortalıklarda dolaşacağım bütün ömrümü evde oturmak için mi harcıyorum acaba ...
Beginnerdoctor
Beginnerdoctor
25 gün
bazen çevreme bakıp nereye düştüm ben diyorum 🙄
neria
neria
25 gün
ders çalışmam gerek canım istemiyor. test çözmem gerek canım istemiyor. abur cubur yiyip dizi film falan izlemek istiyorum ama bunu yapınca da vicdanım acıyor. vicdanım acımasın diye biraz derse bakayım diyorum ama o anda da çalışmamak için her şeyi yapıyorum. saçma bir döngünün içine girdim. bir tek ben mi böyleyim acaba? okulda çalışmaya teşvik edici yerlere gidiyorum ama bu seferde telefon elimden düşmüyor yine çalışamıyorum. kalabalıklar içerisinde her şeyin bi anda soyutlandığı ve kendime odaklandığım o anları çok severim mesela onu da yapayım diyorum yine olmuyor mutlaka bir arkadaş gelip muhabbet başlatıyor yine dalıp gidiyorum hayata. kendimle savaş veriyorum ama çalışmak için mi çalışmamak için mi henüz bunu bile çözemedim.
Дан БилзЭрхан
günün sürpriz kuponunu açıklıyorum
basel - benfica / ms2 / 2,28
cska moskova - manchester united / ms2 / 1,72
paris saint germain - bayern munih / ms1 / 2,10
karabağ - roma ms2 / 1,45
sporting lisbon - barcelona / ms2 / 1,51
total: 18 oran
sürpriz diyorum tutabilir de, 3 maçtan yatabilir de. 5 lira atın, şansınızı deneyin :)
safderuninsaatci
ben sana aldanamam yarim ben sana dayanamam der türküde.. oysa bir çoğumuz aldandık.. aldandık aldanmasınada dayanamadık sonuçlarına. bazen diyorum ben iyiyim böyle girmesin kimse hayatıma, eski yârim mazimde kalsın anılarımda. onunla yaşayıp onunla öleyim diyorum fakat bilmiyorum. o defteri çoktan kapatıp kaldırmısken rafa..hayırlısı olsun inşaallah
Mrs.nameless
Mrs.nameless
26 gün
sahibinden kiralık, sağlam, az kullanılmış, fake insta hesabı diyorum hiç fena olmazdı hanii 😂😂 neyse uslu bir kız olup rüyamda şirinleri görmeye gidiyorum ben 🙂😇
Xbcvzmma
Xbcvzmma
29 gün
üniversitede karsima biri cikar diyorum mutlu olurum , benim de elimi tutan bir sevgilim olur diyorum ama bir tarafim da diyor ki "bosver ya sana belediye bile bakmaz" diyorum kendi kendime. icim boyle bi yaniyor ama kendini alistirmakta boyle birsey can yakar ama guclenirsin.
Kizilsakall
ulan dün gece ürüyamda hiç aklımda olmayan biriyle sevgili olduğumuzu gördüm lan ne güzel olurdu falan diyorum uyandıktan sonra yine uyuyup aynı ürüyayı görmek istedim ama göremedim sonrası gelmedi sonra aklımda kurmaya başladım nasıl olurdu gibisinden. şimdi bi kaç kişi dicek ki ne salak çocuk rüyaya inanıyor vs vs ama mesele inanmak değil sadece çok mutluydum belki de son aylarda gördüğüm en güzel rüyaydı ve bunu sizinle paylaşmak istedim 😃😃😃
Megalove
Megalove
1 ay
yok yaaa bazı arkadaşlarımı tanıyamaz oldum herzaman yardımlarına koştum ne zaman aradılarsa gecede olsa yanlarında oldum benim bi işim çıktı arkadaşın birine dedim ki kendisine de yakın olduğu için biryerden alıncak var onu ordan alırmısın diyorum neymiş beyfendinin tv de sevdiği bi program varmış onu izliyomuşta gidemezmiş yok yaaa hep iyi olmucaksın işte hep insan iyilikten kaybediyo işte

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)