ekşi sözlük
söz, en sevdiği mevsim kış olan insanlarda: kış mevsiminin en güzel yanı
https://eksisozluk.com/kis-mevsiminin-en-guzel-yan...
snorlax
snorlax
1 sa
kendimi bir ağaca benzetiyorum şu sıralar. İlkbaharda yağan yağmuru her bir hücresi ile alıp büyüyen, dallarını göğe doğru köklerini ise daha da derine uzatan bir ağaç. tutunmaya çalışıyor tüm gücüyle. bazen çok sıcak olduğunda taze yeşil yaprakları yanıyor. fırtına çıkıp birkaç dalını kırıyor. yine de tutunuyor. fakat köklerinin bazı uzantıları ilerleyemez oldu. suya ulaşamadan yarı yolda kaldı. ana kök yaşamı için gerekli tüm olanakları sağlasa da bazıları yetişemedi bile ulaşmak istediği yere. bunların sayısı artıyor sebebi anlaşılmaksızın. sonbaharda dökülen yaprakları daha da savunmasız hale getirdi. kışın soğuğunda büyük bir mücadele içerisinde. İlkbahar gelse... İçimde bir sıkıntı var epeydir. hani o dışarıdan gülümseyen, hiç bir şey yokmuş ifadesi olan fakat ara ara gözleri dalan, dolan insan var ya o benim işte. öyle bir gam var ki yerleşti gitmiyor. evdekiler bir şey anlamamalı, arkadaşlarım bir şey anlamamalı diye diye kalbim tamamen bununla kaplandı. kaçmak istiyorum kaçamıyorum. olduğum şekilde sadece kendi halimde devam etsem... o da olmuyor nedense. durup çözmeye çalışayım desem... İşin belki de en hüzünlü yanı ben artık kuşlara, denize bile anlatmıyorum... sadece sessizce tüm bu olanların geçmesini ve zamanla yavaşça iyileşmeyi bekliyorum. geceniz güzel geçsin dedikodu meclisi. esen kalın.
Ressam Bob
Ressam Bob
2 sa
belki şurada çok güzel bir kız vardır. şuraya da çirkin şansı çizelim.
Bak ne demiş ?
"aslında hayatın en güzel anı; her şeyden vazgeçtiğinde, seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır." - balzac
kelebeketkisi
tüm bu umursamazlık niye? birinin canını yakmak neden bu kadar mutlu ediyor insanları? o kaybedince sen ne kazanıyorsun ki ? bir insanı mutsuz ederek ne kadar mutlu olabilirsin ki? İnsanlara olan güvenim git gide sarsılıyor..birbirinin arkasından iş çevirenler, yüzüne gülüp daha iki dakika uzaklaşmadan dedikodusunu yapanlar, sadece çıkar için birbirinin arkadaşı sevgilisi dostu olan kardeşim diyenler.. güven bana göre en önemli şeydir birine güvenemedikten sonra yanımda çevremde olmasın. ne arkadaş olarak nede sevdiğim..sevgili olmak buda benim sevgilim demek herkese ne kadar basit geliyor öyle, aslında değil işte. siz birine benim diyebiliryorsanız bunu diyecek cesaretiniz olmalı çünkü benim dediğiniz birini iki gün sonra başka biri için yada sıkıldım diye bırakmazsınız, bunu diyen çok az insan kaldı sahiplenmek duygusunu bilen çok az insan. sahiplenme de öyle her şeyine karışmak değil onun yanında olmak iyi kötü güzel çirkin her anıyla onunla olmak her derdine sevincine ortak olmak budur sahiplenmek, sıradan insan olmamak herkese davrandığın gibi davranmamaktır sahiplenmek.. sevmek çok sevmek canından çok sevmek değildir sahiplenmek . sahiplenmek gerçekten sevmektir aşktır.aşk her şekilde yanında olduğunu hissetmektir, her dakika seni seviyorum demek değil bir bakışta dediğini anlamaktır. hani var ya bir söz ''sözlerden çok gözlerdedir aşk'' gözünde aşkı görebildiğiniz insanları sevin sırf buda benim sevgilim olsun dediğiniz insanları değil. kendinize yazık edersiniz. ''ayrılırken sana nasıl bakıyorsa o kadar sevmiştir seni '' seni diyor servet amca o zaman gerçek nefret, sevgi görülür işte işin kötü yanı artık kalpler kırılmıştır yani artık çok geçtir...
geceye bir şarkı bırakarak sözlerimi bitiriyorum. mutlu olun gençler karşınıza hep iyi insanlar çıkar inşallah ama çıkmayacak çıkmıyor ama siz umarım o insanların kötülüğünü en baştan fark edersiniz.
Diyogenes
Diyogenes
21 sa
"her erkek zeki,güzel, anlayışlı ve onu çok sevecek 1 kadın ister.İyi güzel de adama sormazlar mı, bunları hakedecek ne yaptın."
ekşi sözlük
"şu güzel ortamı bozuyorsun." | sevgilisine yaptığı jestlerle çıtayı yükselten tip
https://eksisozluk.com/sevgilisine-yaptigi-jestler...
Gaf Ebesi
Gaf Ebesi
23 sa
‘güçlü imkanlar güzel şehirler yaptırmaz, görgü ve vizyon güzel şehirler yaptırır. beton dökmek inşaa etmek değildir.’

saadettin ökten hoca ‘şehir ve medeniyet’ isimli konferansı ile 17 aralık’ta yerel yönetimler kitap ve kültür fuarı’nda ilgililerine duyurulur.
LorneMalvo
LorneMalvo
1 gün
aileler bazı takıntıları yüzünden çocuklarının hayatlarını mahvedebiliyorlar ama bunu hiç göremiyorlar.hele hele diğer çocuklar onları pek dinlemiyorsa.bizde de kurban bendim.ablam ve kardeşim asla istemedikleri şeyleri yapmazdı.
mesela lisede sırf fen lisesi olsun diye şehir dışına gönderdiler beni hiç istememe rağmen.gerçekten o kadar zorlandım ki o kadar kötü şeyler yaşadım ki.tabii hiç belli etmemeye çalıştım.sanırım o lisede yaşadıklarımı hayatım boyunca hiç atamayacağım.lise bitince her şey güzel olur diye umut ediyordum.yine ailemin isteğiyle kendimi hiçe sayarak hiç istemediğim şehir ve bölüme geldim.şehir derken samsunla bir sorunum yok yanlış anlaşılmasın ailemden ayrı olduğu için böyle diyorum.şimdi çok mutlular benle çok gurur duyuyorlar ama ben çok mutsuzum be.okulda öyle boş boş geziyorum.her sabah lanet ederek uyanıyorum.
onların mutluluğunu sürdürmek isterdim ama gücüm yetmiyor.şimdi ben bu sene sınıfta kalırsam her şey yine berbat olacak.onlar daha da çok üzülecek.
aslında basit şeyler gibi görünüyor ama bende öyle bir bıkmışlık hissi var ki hiçbir şey yapmak istemiyorum.saçma şeylerle uğraşmaya çalışıyorum,düşünmemeye çalışıyorum.aslında sorun uyum sağlayamamam.kendimi bildim bileli hiç uyum sağlayamadım bu hayata.hep hiç gelmemeliydim diyorum.o kadar yabancıyım ki her şeye.kİmseye yakın hissetmiyorum.yakın hissettiklerim de zaten beni umursamıyor.
ah ailemin gereksiz takıntıları olmasaydı bu kadar mutsuz olmayacaktım,bu kadar lanet etmeyecektim.onlar bunu hiç göremedi.yani beni gerçekten seven insanlar benim bu sıkıntılarımı göremiyorsa diğer insanlar nasıl anlasın ki beni diyorum.
hep kendimi avutabildim hayatta.ama artık avutamıyorum bile.nasıl bir bataklığa düştüysem nasıl kurtulabileceksem buradan hiç bilmiyorum.

hayalle yaşarken gerçek dünyada
zamanı içmişiz haberimiz yok
ömürle yüz yüze geldik aynada
harcanıp gitmişiz haberimiz yok

İnternet sitelerine anlatabiliyorum be sadece.bazende taslakta bırakıyorum..2 cümle kuramazken o kadar böyle saçmalık yazmışımdır ki toplasan kitap olur.
sevmiyorum ben bu hayatı :(
TRT HABER
TRT HABER
1 gün
türkiye, tüm dünya ülkelerini geride bırakarak üçüncü çeyrekte en hızlı büyüyen ekonomi oldu. cumhurbaşkanı erdoğan: ülkemizi zayıf göstermek için çalışan iç ve dış fesat odaklarına en güzel cevabı verdik.

http://www.trthaber.com/haber/ekonomi/turkiye-ekon...

Galaxygirl
Galaxygirl
1 gün
bugün bir çocuk gördüm meydanda. ellerinde bir buket kırmızı gül ve balonlar vardı. çevresinde kendine bakanlara aldırmadan hiç o diğer erkeklerin ben utanirim tasiyamam milletemi show yapacam bahanelerine girmeden taşıyordu. herkesin aklına kesin bir b*k yemiştır düşüncesi gelse de benim aklıma ne güzel sevdiği kıza sürpriz yapacak düşüncesi geldi. bence de öyle. yani bence sevdiğiniz kisilere bahçeden bile kopardiginiz bir gül vermeniz bile onu mutlu edebilir, o gülü taşırken de utanmadan saklamadan taşımak da sizin delikanliliginiza zarar vermez bunu unutmayın. işin özü sevmek ve sevilmek, sevdiğini hissettirmenin çok basit yolları varken neden insanlar bunu dile getiremez neden hayattayken vermediği gülleri bir gün toprağına ekecegini düşünmez? bu yazının sonunu bağlamak gerekirse sevdiğiniz insana sımsıkı sarılın bu anneniz olur babanız olur herkes hepsi olur ,yarın hatta iki dakika sonra olum kapınıza çalmadan hiç utanmadan sıkılmadan annenize sevdiğinize onu ne kadar çok sevdiğinizi söyleyin. sahi en son ne zaman babaniza veya annenize onu sevdiğini söyleyip hersey için teşekkür ettiniz? ya da sevdiğiniz kişiye ne zaman içten bir güzel söz söylediniz? bence durmayın söyleyin mesela anne baba! sizi cok seviyorum diyin ve onların ne kadar mutlu olduklarını izleyin.
Habertürk
Habertürk
1 gün
cumhurbaşkanı erdoğan: bu rakamlarla iç ve dış fesat odaklarına en güzel cevabı verdiğimize inanıyorum http://hbr.tk/gmQVWJ
Tuhaf Ama Gerçek
yayaların can güvenliğini artıracak bu güzel proje için önce bu işin yaratıcıları İzlanda'ya sonra uygulamaya alan aydın belediyesine tebrikler ve teşekkürler 🤗
irfan Değirmenci
İnstagramda 2014 yılında törende yaptığım konuşmanın videosunu paylaşmıştım, saatler içinde yüzbinlerce kişi görüntülemiş. alın terini, emeği, helal lokma yemeyi bilen güzel canlara, bir kez daha teşekkür ederim. elbet bir gün buluşacağız🦋 https://twitter.com/odatv/status/93998281270637363...
Diyogenes
Diyogenes
1 gün
güzel bir yaz gunuydu :) burada geçen her gunum zevkliydi gezecek yer çok gurbetçi tayfası iyidi....
Kadir Topbaş
Kadir Topbaş
1 gün
değeli dostum güzel insan İto başkanı İbrahim çağlar’a allah’tan rahmet diliyorum. ailesinin sevenlerinin iş dünyamızın başı sağolsun. mekanı dostları ile buluşmak üzere cennet olsun.
çArşı
çArşı
1 gün
"çocuklar inanın, inanın çocuklar
güzel günler göreceğiz, güneşli günler
motorları maviliklere süreceğiz"

#Beşiktaş
Odun Herif
Odun Herif
1 gün
al bu haber de bizden. 40 milyar $ bulursak kaybımız yok yani. ne güzel, küçük amerika.
varmiyimki
varmiyimki
1 gün
küçükken inandığım sonsuz aşkı sende bulucam. biliyorum. hissediyorum. duyduğum en güzel sese, en güzel kahkahaya; gördüğüm en güzel gülümsemeye, en güzel gözlere sahipsin. sen benim gördüğüm, duyduğum, bildiğim her şeyden daha güzelsin. seninle uyuyacağım geceler en güzel gecelerim olacak. en güzel uykuyu seninle uyuduğum zaman tadıcam. en güzel zamanlarım seninle geçen zamanlarım olucak. bana öyle bir sarılacaksın ki her şeyi ama her şeyi unutucam. o anın tadını çıkarıcam. zaman geçecek ve sen başkalarına aşık olacaksın. üzüleceksin, onlar için göz yaşı dökeceksin, acı çekeceksin ve ben o anlarda hep yanında olucam. sana sımsıkı sarılıcam belki seninle birlikte ağlıyor olucam. İçten içe onlara kızıcam, küfredicem belki de kapılarına dayanıcam belli mi olur. gün gelecek beni ikinci, üçüncü hatta dördüncü plana atacaksın ama ben senin hep bir adım gerinde olucam. seni her zaman koruycam. sen ne yaparsan yap hep senin yanında olucam. asla yüz çevirmiycem, seni hep affedicem, hep sevicem. seninle anlıycam annemi babamı çünkü bende onlar gibi olucam. onlar gibi korumacı. sakın hayata 1-0 yenik başladığını düşünme olur mu? dünyanın en şanslı insanı hissetmen için elimden geleni yapıcam. seni bulana kadar kendine çok iyi bak. seni seviyorum bebeğim.😘
NTV Spor
NTV Spor
2 gün
obradovic: "maçın büyük bölümünü güzel ve agresif oynadık" http://www.ntvspor.net/basketbol/macin-buyuk-bolum...

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)