AFFitap
AFFitap
1 gün
samsuna geliyorum diye mi bana bir şeyler oluyor arkadaşlar. normalde de sakar ve unutkandım ama şimdi ultra ultra😕iki gündür evde devirmediğim tabak çanak kalmadı. dün de mutfakta elimde meyve tabağıyla bıcakta dahil ne olduğunu anlamadan yere yapıştım😡 şimdi de 15 saatlik yola çıkıyorum ve kulaklığımı unutmuşum😦 hadi onu geçtim otobüse binerken anneme ceketimi vermiştim tutsun diye o da kaldı. kaldım kısa kolluyla gece vakti 😑 inşallah sağ salim gelirim bekle beni samsun 💪
eskibiaci
eskibiaci
2 gün
sevgili admin keşke yazdıklarımızı silebilme özelliği getirsen. bosvermişlik anında saçma sapan şeyler yapıp sonrasında utançtan kıvranıyorum:(
LorneMalvo
LorneMalvo
3 gün
samsunda ilk gecem. şimdiden acayip özledim ankarayı. az önce baya ağladım :( hayatım geçti gözlerimin önünden. pişmanlıklarla dolu ya.
herşeyi geçtim samsuna gelirken baya hevesliydim güzel şeyler olacak gibi hissediyordum umutluydum. ama şehre ilk geldiğimde içime çöken lanet duygular :( İlk geldim samsuna ankaraya dönünce tekrar geleceğim gün hiç gelmesin istedim ama geldi. bu sefer çok daha kötü hissediyorum.
hayattaki en büyük belam panikatağım. bu şehri çok sevdi :( kaç kere nöbet geçirdim :(

'güzel şeyler onları hiç beklemediğin anlarda olur' bu felsefeyle tutunuyorum hayata ama olmuyor ki olmuyor :(
snorlax
snorlax
4 gün
... dalgaların ayaklarına değip geçmesine izin verdi. nispeten serin tuzlu suyu her bir hücresi hissetti sanki. canlandırdı. deniz neden iyi hissettirir? sonsuzluk görüntüsünden dolayı mı? yoksa bizden kat kat büyük olduğunu bildiğimiz için ona sığınırsak iyi olacağımızı düşünmekten mi? ya da... sebepler hepimiz için farklı olabilir. tıpkı temelde aynı şeyleri yaşayıp farklı şeyler hissetmemiz gibi. yavaşça kumlarda yürümeye başladı. yanından üç dört martıdan oluşan bir kuş topluluğu geçti. onlara bakmak için arkasını döndüğünde ayak izlerini fark etti. daha geride olanlar neredeyse silinmek üzere ve hatta silinmiş iken yenileri daha çok belli olan ayak izleri... ya bir dalgadan dolayı ya da kendiliğinden kumların şekil almaya çalışmasından dolayı düz bir hal almış ve izler kaybolmuş. yaşantısındaki sorunları düşündü bir an bunu görünce. biliyor ki zihninde görünmez olan başka sorunlar gibi bunlar da geçecek. fazla aklını kurcalamadan güneş' in iyi hissettiren sıcaklığında biraz daha yürümeye devam etti. belki yarın tekrar gelir. hatta belki de...
ucuncunesilsaglikci
şey çok acıklı değil mi? "beni artık üzemez" cümlesi. hani öyle şeyler yaşamışsın ki, karşındaki öyle şeyler yaşatmış ki daha fazlasını yapamaz diyorsun artık. en kötüsü buydu bunu yaptı, daha fazla n'olabilir ki? bir yandan da iyi aslında. çünkü dibi görmüşsün onun sayesinde, düşmüşsün ama kalkabilmişsin. seni öldürmeyen acı bir şekilde seni güçlendirmiş ve bakınca sen dersini almışsın, sütten ağzın yanmış artık canın acıyacak kadar yaklaşmıyorsun. o zaman, işte tam o zaman gerçekten seni artık üzemiyor. öyle böyle şeyler işte.
mihrimah
mihrimah
5 gün
iki üç haftadır ufaklık bizde. sürekli kucaklarda yere koyunca ağlıyor. yengem karnını doyuruyor bende uyutmaya çalışıyorum. öyle alıştım ki göğsümün üstünde ki o kokuya , bıraktığı sıcaklığa , kalbimle kalp atışını hissetmeye. yere beşiğe koyunca hemen uyanıyor. bende uykusunu alana kadar öylece kuçagımda bekletiyorum. uyanınca hemen annesini istiyor. malum bugün yok evine gitti 😢
ne diycektim 😒insan kalbinde uyuttuğu bazı şeyler var, yıllarca , aylarca, günlerce bazı unutamayıpta uyuttuğu, bazı uyanınca gitmesinden korkupta uyandırmaya kıyamadığı şeyler. belki de herikisi. gece uyumayana hicivlerler ya işte; gece beşik mi salladın.
aynen öyle geceleri kalbimizde uyuyanlara ninni söylemekle, sallamakla , masal anlatmakla geçiyor. dert babası olduk ya bu yaşta. babalık sizde kalsın
kalbiniz de uyuttuğunuz her neyse, dualarla örtün üstünü. :)
Akif Yanbak
Akif Yanbak
5 gün
birini takip etmeden bloklamayı
mesaj yazmadan silmeyi
dm grubuna girmeden gruptan çıkmayı
istiyorsunuz, ya arkadaşlar biraz kaynaşın ya. bu platformu kayıt olup herkesi engelleyip kendi kabuğunuzda yaşayın diye yapmadık. tamam yapacağız ama önceliklerimiz sizi eğlendirecek şeyler.
w4silo
w4silo
5 gün
hayat ne kadar garip bir anda hiç beklemediğimiz şeyler oluveriyor,bugün size birinin hayatından ufak bir hikaye anlatma gereği duydum.azad tı ismi diyarbakırın küçük bir köyünde dünyaya gelmişti esmer güzel bir çocuktu güzel ümitleri tazecik bir kalbi vardı.pasta ustasıydı bu kişi çocuk yaşta o mesleğe atmıştı kendini başarılıydıda işini hakkını vererek yapıyordu bu işi,bir gün bir televizyon haberiyle hayatı mahvolmuştu o güzel annesini ve dört küçük kardeşini kaybettiğini bir televizyon kanalının haber bülteninden ögreniyordu ki ne gariptir böyle birşeyle yüzleşip zamanla kendine yeni ve güzel bir hayat kurmak için farklı şehirlere yelken açıyordu gezmediği görmediği yer yoktu okumayıda severdi aslında tanışmamızda bu şekilde olmuştu temmuz aylarının sonlarına doğru hayattan bunalıp ailemin yanına tatile gitmiştim aslında pekte kendi isteğimle olan bir tatil değildi sırf ailemi görmek için datçaya gelmiştim,sahilde gitar ve müzik pako,papaz,serap,serpil,halise,alican ve daha ismini saymadığım birçok kişi bir çember şeklinde hayatın bizi nasıl böyle güzel bir cennet olan datça attığını birbirimize anlatırken birden ince kırık sesiyle azad çıktı ortaya o ilginç ve trajedi dolu hikayesini anlatmaya başlamıştıki herkes o an en güzel kaçış olan sessizliği tercih ettik.evlenmek güzel bir yuva kurmak istiyordu azad nitekimde bunu başarmaya çok yakındı ne yazık ki evleneceği kişi nikahtan bir gün sonra başka birinden olma iki çocugunu azada bırakıp başka birine gideceğinden habersizdi azad birde not vardı 'bu çocuklara senden başka kimse bakmaz azad ! ' işte böyle bir hayattı diyarbakırlı azadın hikayesi dün evinde boynunda bir ip ile bulundu azad hayata gözlerini yumdu.bu onun için bir tercihti ama hepimiz için kötü bir haberden başka hiç birşey değil nurlar içinde uyu güzel dostum iyiki seni tanımışım benden büyük olmana rağmen abi dememi istemeyen senle ben kardeşiz baksana sen benden büyük duruyorsun diyen güzel kalpli arkadaşım oralarda kendine iyi bak...
snorlax
snorlax
6 gün
hissizleştim. bunu öyle her şey için söylemiyorum elbette sadece birkaç konuda oldu. açıkçası sulu göz denilen insanlardanım. çok kolay mutlu olabilirken çok kolay da olumsuz olaylardan etkileniyorum. sonradan yer etti bu olay iyiden iyiye. eskiden dışarı çıkıp oyun oynamama izin vermiyorlar diye mutsuz olurken şimdilerde bundan çok daha başka bu olay. daha derin, yıkıcı ve yakıcı. nasıl tarif etsem bu duyguyu? aslında tarif etmeye gerek yok diye düşünülebilir az çok tahmin ediliyordur zaten ama işte insan bunu yaparsa bir şeyleri kolaylaştıracakmış gibi hissediyor. belki de anlaşılmadığını düşünmekten geliyordur. anlaşılmayı istemek de garip karşılanabilir ne gerek var diye ama yer etmiş bir kere. bunu yapabilen biri de yok. anlatmadığım pek çok şey olduğundan o da biliyorum. çok daraldığım zamanlarda sonsuzluk görüntüsü oluşturan şeylere bakıyorum istemsizce. mesela uçsuz bucaksız denizle dertleşiyorum ya da geceleri gökyüzüne dalıyorum. hatta biliyor musunuz masanın üzerindeki kum saatimle bunu yapıyorum. sonu gelmeyecekmiş gibi oluyor ters çevirip kumların alttaki hazneye dökülmesini izlemek. sonra biraz iyi hissettiğimde ansızın durup gözlerimi kapatıp derin bir nefes alıyorum. 'yapman gereken çok şey var geçmişi sorgulamayı bırak artık.' diyorum. hala bana iyi gelen bir şeyler var demek ki deniz, gökyüzü, kum saatim, kitaplarım... bir de şarkılar. bazılarının söylenişi çok güzel oluyor özellikle. sesim kötü demeden canım sıkılana kadar söylemek geliyor içimden. tıpkı geçenlerde ikizlerin yaptığı gibi. şuraya bir şarkı iliştireyim. eda baba - dilek taşı bu da söylemesi güzel şarkılardan mesela. alttaki müziğe odaklanmaya başladım artık şarkılarda bu da iyi bir şey galiba. gününüzün kalan zamanı güzel geçsin dedikodu meclisi. esen kalın..
w4silo
w4silo
6 gün
evet yine ben,tam iki sene önce bu zamanlarda yazmaya başlamıştım kendi blogumda can parçamı kaybettikten sonra kendimi bi yerlere kusmam gerek içimde tuttukça baktım ki saçlarım dökülüyor ama artık toparladım kısa bi özetini geçeyim dedim son iki senemin size.kocaman bir ev ve iki aynı kanı taşıyan erkek düşünün abi kardeş ama bu iki kişi bu zamana kadar hiç anlaşamamış ve kavga gürültüden başka bir konuda bir araya gelemeyen iki erkek ama iki senede o kadar değişiklik olduki şimdi can ciğer birbirinden ayrılamayan iki birbirine bağlı can oldular sanırsam artık alıştık birbirimize 18 senede yapamadığımızı iki sene içerisinde yaptık keşke can parçamda görseydi diyorum bazen içimden ama zaten görüyor diyip amann beeee diyorum haa bu arada 35 kiloda verdim iki senede bunuda hatırlatayım size baya zayıfladım ama oda sıkıldım diye yoksa vücüdum ile bi alıp veremediğim yok.bu iki senede çok farklı şeyler ile karşılaştım hiç beklemediğim insanların yazılarımı okuduklarını öğrendim bu biraz beni şaşırtmış olsada çok mutlu etti bir gün sivas beşiktaş deplasmanına giderken mustafa abimin 'ahmeeett sen büyük adam olucaksın ' demesiyle bi şaşkınlık ile neden abi soruma ben senin yazılarını çok beğeniyorum demesi. mahalledeki süleyman abinin 'ulan geçen senin yüzünden içtim' demesi ile devam etti bunlar,ilk başlarda kendime yazıyorum dediğim bu yazılar meğerse nelere kadar ulaşmış bu beni çok mutlu etti ulaan dedim kendi kendime yazmalısın ahmet sonuna kadar yazmalısın ama gel gelelim ayda bir yazı ile kendimi tatmin ediyorum bazen üç ay yazmadığım oluyor nabayım ki bazen kelimeleri bak yine amann diyip yazının sonuna yaklaşıyorum ama bu sefer söz veriyorum sürekli yazıcam tatilde bitti okul açılıyor o yurt odasında elbet sıkılıp yazıcam yani merak etmeyin.kendinize iyi bakın ve barış ile kalın...
SEYTANClK
SEYTANClK
6 gün
yalnız olmak... istediğin her an tamamen yalnız olabilmek... artık içimde şimdi ne saçmalıklar yaşycm acaba tereddütüyle devam etmek zorunda kalmycm. ışıkçıların beni dönüştüğü şeyden kurtulamıyorum belki ama en büyük lanetimden kurtuluyorum, eminim bu kez bitecek... artık kendi hayatımda güvende olcm... diğerleri gibi sıradan... herkesle aynı şeyleri görmek aynı seyleri duymak. daha fazlası olmayacak artık. bu kez farklı çünkü bir mucizem var elimde... defalarca saçma sapan şeyler için hatta bazen yerin 7 kat altında ışıkçıların saçmalıklarına katlanmak için ve en son da onları bitirmek için gittiğim istanbula bu sefer sadece kendim için gidiyorum ve o şehirden bu derdimi çözmeden dönmek yok. çünkü artık dayanamıyorum. çünkü artık mış gibi yapacak kadar bile gücüm kalmadı. ama kişisel muhafızlarımdan tepemdekinden ve görüp duyduklarımdan kurtulursam en azından olduğum şeyi yok sayabilir mış gibi yapmanın ötesine bile geçip mutlu olabilirim...
ortmenim
ortmenim
6 gün
kendimi çoğu zaman görünmez biri gibi hissediyorum. İnsanlara bir şeyler söylüyorum duymuyorlar, bir şeyler gösteriyorum görmüyorlar... ancak dokunduğum zaman farkıma varıyorlar fakat o da oldukça kısa bir an sürüyor. çığlık atsam duymayacaklar,ağlasam görmeyecekler,yok olsam farkına bile varmayacaklar. ve bunu en yakınımda olan insanlar yapıyor. her zor zamanlarında yanında olduğum insanlar,benim zor zamanımda yanımda olmak bir yana beni görmüyorlar bile. birilerine ihtiyacımın olması en korktuğum noktayken şimdi o noktada takılıp kalmış durumdayım. öyle ki a noktasından b noktasına sabit hızla giden o iki araçtan birinin ön camından boşluğa bakıyor ve asla ilerleyemiyorum. neyse olaylara olumlu yanından bakmak gerek bazen. mesela görünmez olmak gibi fantastik bir yeteneğim var 😇
zorakimuhendis
şaka maka baya olmuş bir şeyler yazmayalı yazmış olmak için bu yazıyı yazıyorum.bu arada işe girdim okurken çalışacağım gibi duruyor veya çalışırken okuyacağım emin olamadım.son senemde uzatmasam iyi olacak .
hayırlı geceler hepinize selamlar sevgiler(çiko sana sabırlar diliyorum...)
Betaemre
Betaemre
9 gün
umarım şuraya uzun uzun yazacağım şeyler yaşarım samsunda.
mimarlique
mimarlique
9 gün
herkese iyi akşamlar bir kaç konu da fikirlerimi belirtip kendi köşeme çekilmek istiyorum. ilk olarak şu günlerde youtube daki trend videoları ve çekilen onlarca boş tepki videolarını görmüşsünüzdür, büyük bir çoğunluğumuzun aklına youtube ne hale geldi ibaresinin belirdiğini umuyorum eğer ki bir enes batur fanı değilseniz. buradan ne sonuç çıkarılabilir; tekrarlar insanı bıktırır veya her yerde içeriksiz 'içeriklerin!' görüntülenmesinin insanı rahatsız ettiği gerçeği. peki bu konuya neden değindim her sosyal medya uygulaması gibi omü dedikoduyu da vakit geçirmek ve eğlenmek için kullanıyorum, fakat son günlerde youtubelan paralellik gösteren bir eğilim çiziyor, gelişme adında gelen yenilikler bir şeyler kovalayan onlarca insanı ve 2 3 gönderinin ana sayfamdan kaybolmamasını sağladı, kusura bakmayın ben burayı ciddiye alıyorum fakat her şey her zaman istendiği gibi olmuyor, sitenin gelişmesi için yapılan güncellemelerin bir daha gözden geçirilmesi dileğiyle bu arada beğenip, yorum atıp yetmezmiş gibi paylaşana benden hiçbir şey tekrardan iyi geceler.
adolfhitler
adolfhitler
10 gün
saat sabahın 6 sı ve ben uyumak yerine yapıcak bir şeyler arıyorum. çok saçma...
Mrs.nameless
Mrs.nameless
10 gün
madem bırakıp gidiceksiniz kimsenin hayatına dahil olmayın be, iyi arkadasmis gibi
davranmayin 🙁bazı şeyleri unutacaksiniz kendinizi iyi hissediceksiniz diye ya da ailesel sebeplerden ötürü sizi seven insanları bırakıp gidiyorsunuz ,bu kaçıncı🤔.tebrikler bugün de bana bencillik üzerine bi şeyler kattıniz. ben hep aynı yerdeyim haberiniz olsun sevgili dostlarım, bi yerlere gitmeye niyetim yok 👧
Mrs.nameless
Mrs.nameless
10 gün
evde şu sıralar üzerimde bi ilgi bi sevgi.. şu
son haftayi slow motion geçebilir miyiz acaba 🙄 fazla ilgiden ve yemek yedirilmekten ölcem galiba.annem sen bunu yurtta yiyemezssin şimdi, ye ye o kadar merdiveni nasıl cikcaksin yoksa der, biri gelir gitmeden makarna salatası yapiyim mi sana der.birden durup bu cimcime gidince napcaz biz alıştırdi da kendine derler.tamam ya bu kadar üzülmeyin 😅 bünyeme ters böyle şeyler 😁
Akif Yanbak
Akif Yanbak
10 gün
birazdan çok güzel şeyler olacak :)
sadista
sadista
11 gün
böyle canım içim sıkıldı bir eğlendirikli bir şeyler bilen arkadaşlarımız dostlarımız var mı acep önerileri bir alalım

Selam Ziyaretçi

Gördüğüm kadarıyla henüz giriş yapmamışsın! Lütfen giriş yap, bekliyorum :)