anonim
anonim
2 yıl
arkadaşlar bu gano muhabbeti ort.1.8 altında olunca sınıf tekrarı falanmı oluyo yardımcı olursanız sevinirim stresten ölecem

Yorumlar

obsesion
obsesion
2 yıl
hangi bölümde olduğuna göre değişir . mühendisilkte yok öyle bişey. zaten mezun olman için 1.8 in üstünde olması lazım ganonun. ortalamayla geçmişssin gibi sayılır.
hitheare
hitheare
2 yıl
hayır omü de sınıf tekrarı yok tabi bu bölümüne göre değişebilir ancak ekseriyetli yok gano tüm notlarının cc olması durumunda 2,00 a denk gelen kredi sisteminden ötürü var olan tüm derslerin aa olduğunda 4,00 olan bir tür puanlama erasmus farabi ve mezuniyet derecesi belirlemede kullanılırken normalde hiç bi halta yaradığına şahit olmadım
anonim
anonim
2 yıl
35 aktslik ders alabiirsin demek oluyor. donem ici dersinin toplami zaten 30 aktsdir buyuk ihtimal. ve ders secimi yaparken once alttakileri alttan kalan derslrini daha sonra da akts nin yettigi kadari ile yeni donem derslerini seciyosun. yani bu dmeek oluyoki okulun uzadi . gecmis olsun. ha bu dedklerim 2013 yada 2014 girisliysen gecerli