shitlembikk
shitlembikk
İnsanlarla gerçekten muhabbet kurmaya gelmiyor ya adamın itirafının altına yorum yazdım ordan bile bir şeyler çıkarmaya çalıştı ya ne diyim helal olsun bravoo! artık konusmaya çekinir olucaz bu tip insanlar oldukça.

Cevaplar

anonim
anonim
bu konuda haklsın kadınların kendini ifade etmesine pek ortam verilmiyor sosyal ağlarda fazlasıyla görüyoruz bi kadın kolay kolay belden aşağı şaka yapamaz yapanlara nasıl yorumlar geliyor sanki fahişe gibi biz erkek olarak yapıyoruz gülüp geçiyoruz bu fırsatı kadınlara vermiyoruz kendini ifade edememe durumu çıkıyor ortaya. bu tarz şeyler sonucu bi erkek önyargısı oluşuyor kadınlarda ki haklılarda ama karşıdakini önce bi tartmak lazım. biriyle tanışmak istemiştim bu önyargıya denk geldim. maalesef toplumun pek farkına varılmayan büyük bi sorunu
malifalitiko
malifalitiko
@piremses @shitlembikk diyeyim sen anla kim olduğunu @mavis bul bakalım kim bahsedilen kişi
shitlembikk
shitlembikk
sanki arkadasça konusamıcaz sanki karsı cinsle arkadaslık yapılmaz gibi bir izlenim veriyorsunuz siz de. güzelce konusyoruz yok gönlümün sultanı olabilirsinler falan gerçekten çok itici. bu arada uzun yorumu yapanın kim olduğunu göremedim ben
bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
ben görmedim ne konustunuz ki
shitlembikk
shitlembikk
niye @piremseste de mi aynı şey oldu @malifalitiko? söylemiyim kim olduğunu şimdi @maviş
Maviş 🐣
Maviş 🐣
tamam @malifalitiko piremses diyince ben anladım kim olduğunu. ben piremses olayını tam bilmiyorum ucundan bucağından biliyorum
anonim
anonim
beni diyosan olaydan haberim yok ama tahmin edebiliyorum yazın hakkında yazdım
shitlembikk
shitlembikk
herkesin de haberi varmıs haa piremses olayında ne yapmıştı bu
Maviş 🐣
Maviş 🐣
ben bilmiyorum tek muhabbete şahit oldum @malifalitiko biliyordur mikrofonu ona uzatalm :)
shitlembikk
shitlembikk
olayı bilseydin hak verirdin bana ön yargıyla alakalı bir durum değil
anonim
anonim
yok ben haksızsın demedim bu yazın çoğu kadının genel bi sorunu ona yönelik yazdım
malifalitiko
malifalitiko
@mavis @shitlembikk boşverin acemiliğine verin. ilgili şahıs eğer bu yorumumu görüyorsan dinle dostum : bu platform milletin içini döktüğü zaman geçirdiği, kafasına takılan soruları sorduğu, derdini neşesini paylaştığı eğlenceli bi platform. yok ilk yorumu beğen yok gönlümün sultanı tarzı mevzuları burada olmaz kaldı ki kaç bin kişi giriyor buraya millet boşuna mı nick - takma isim kullanıyor gidip face den senin dediğin şekilde ifşa olmayı göze alırmı güzel kardeşim ? kız kardeşim var demişsin kız kardeşin ile aynı şekilde biri tanışmak istese kabullenirmisin bu durumu ? tabiki kabullenmezsin amacın iyi veya kötü olabilir o sana kalmış amacın dostluk da olabilir eyvallah ama dostluksa bu platformda nickler ile tanımadığın kişilerle gayet güzel dostluklar kurulabiliyor.
shitlembikk
shitlembikk
sagolasın @malifalitiko kardeşim. facedeki omü dedikodu sayfasından begeniyi de çekmişsin ama ben seni bulursam biliyorum ne yapçağımı
anonimses
anonimses
ya neler oluyor böyle @shitlebikk kardeş :/
shitlembikk
shitlembikk
sorma @piremses kardeşim senin de yaşadığın şeyler beni başıma gelmiş benim de senden haberim yoktu yeni oldu güçlerimizi birleştirelim bacımm olmaz böyle aaa
anonimses
anonimses
tabi ki ne demek hemen müdahale edelim duruma 😕 ne yapmam gerekiyor bacım 💪
shitlembikk
shitlembikk
kızlara böyle sarkıntılık eden bu ve bunun gibileri sayfadan atmak gerekli bu yüzden protesto başlatmamız lazımm
anonimses
anonimses
tamam yapalım. sevgili @mayk a seslenelim o bizim bu düşüncelerimize tercüman olur 😉
shitlembikk
shitlembikk
o kimdi hatırlayamadım benn
anonimses
anonimses
o kimdi hatirlayamadim yazdığın mesajı onaylayan insancık :d