merakediyorum
merakediyorum
2 yıl
şunu söylemezsem gerçekten içimde kalır. hayır anlamıyorum yani eski sevgilini unutamıyorsan neden bir ilişkiye başlıyorsun ve karşındakine ümit veriyorsun. sonra ayrılalım dediğinde peki deyip kabullendiğimde de ''sen de dünden hazırmışsın ayrılmaya diyor''. tek diyeceğim kızım bu erkekler dünyaya sizin egolarınızı tatmin etmeye gelmedi.

Yorumlar

shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
eski sevgiliyi unutmanın en iyi yolu yeni bir ilişkiye başlamaktır. belki kız eskisinden daha çok sevmek istiyordur bilemezsin bu yüzden kızı suçlama bence
ronay
ronay
2 yıl
@shitlembikk peki sonrakinin durumu ne olacak ?
Akif Yanbak
Akif Yanbak
2 yıl
kızla çıkmaya başla. kızdan ayrıl sonra kızla tekrar çıkmaya başla. hem eski hem yeni sevgilisi ol. sen de rahat et biz de.
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
daha çok sevecek belki sonrakini @ronay
ronay
ronay
2 yıl
hiç de sevmiş gibi durmuyor @shitlembikk
hoholi
hoholi
2 yıl
eskisini unutmak için senle oldugunu bilip başlaman hata ki zaten
blue
blue
2 yıl
kız umut veriyorsa erkek bunu nasıl anlayabilir sonuç olarak müneccim değiliz ? @hoholi
diglett
diglett
2 yıl
bu durumu sadece erkekler yaramıyo. erkekler de aynısını yapıyo. kız milleti deyip erkekler olarak bi köşeye çekilmek ne rahat
blue
blue
2 yıl
herşey karşılıklı tabi o amenna lakin suan ki durumu degerlendirdim ben.
shoei
shoei
2 yıl
kesinlikle karşıyım kalpte başka biri yanında başka biri olayına. tamamen karşındakine umut verip hayatını mahvetmekten başka bir şey değil.
siyahseverbayan
bunu insan olarak değerlendirmeliyiz bence .her iki tarafta da çivi çiviyi söker mantığı yürüten çok
hoholi
hoholi
2 yıl
@blue kızın yaptığı ayrı bir şey zaten ona diyebilicek birsey bulamadım ama hani çocukta bunu bilip niye başladı ki onun için dedim ben