Mavi┼č 🐣
Mavi┼č 🐣
2 y─▒l
arkada┼člar─▒m size ufak bir k─▒skan├žl─▒k an─▒mdan bahsedicem :) birini yada bir┼čeyi k─▒skanmay─▒ hep yadirgam─▒┼č olmayan zamanlar da k─▒skan├žl─▒k damar─▒m tutmu┼čtur bunun sebebini oturup d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m zaman bir sonuca varamadim :/ 5. s─▒n─▒ftayken annem bana ├žok istedi─čim yandan asmal─▒ okul ├žantas─▒ alm─▒┼čt─▒ ama ne kadar sevinmistim g├Ârmeyin gitsin . :) sonra bizim s─▒n─▒fta benim pek sevemedigim bir k─▒z vard─▒ evimiz yak─▒n oldu─ču i├žin sabah annem ikimizi beraber okula g├Ât├╝r├╝rd├╝. ger├ži g├Ât├╝rd├╝─č├╝ birka├ž k─▒z daha vard─▒ ama onlar bu hikayede ├Ânemsiz :) neyse ben ├žantan─▒n ilk heyecan─▒yla ilk g├╝nden takt─▒m ve okula gittim. sabah benim ├žantam─▒ g├Âren o k─▒z arkada┼č─▒m' aa nerden ald─▒n?' diye klasik bir soru sordu. ben cevap vermek istemedim annem sa─čolsun hemen cevaplad─▒ :( 'yaa anne neden s├Âyledin ?' diye k─▒zd─▒─č─▒m da 'nolacak mavi┼č ├žok be─čenmi┼č sana ├Âzenmi┼č almak istiyor' dedi ben bu lafa da k─▒zd─▒m tabi i├žimden k─▒zd─▒m. :) bir hafta sonra benimkine benzeyen bir ├žantayla sabah bizi bekliyordu arkada┼č─▒m kap─▒ ├Ân├╝nde i├žimden oh be gidip ayn─▒s─▒n─▒ almam─▒┼č en az─▒ndan demi┼čtim. benim hayat─▒mdaki maksimum k─▒skan├žl─▒k buydu i┼čte :) bunda san─▒r─▒m annemin pay─▒ b├╝y├╝k ama hala benimle ayn─▒ k─▒yafeti giyen birini yak─▒n ├ževremde g├Âr├╝rsem o k─▒yafetten so─čuveriyorum :/ simdi k─▒skan├žl─▒k k├Ât├╝ diye d├╝┼č├╝neceksiniz dostlar aman ne g├╝zel k─▒skanm─▒yorsunuz diyeceksiniz ama baz─▒ insanlar sevgi belli etmenin tek yolunun k─▒skanmak oldu─čuna inan─▒yor. severken bile sevmiyorsun beni ithamlarina maruz kalabiliyor insan o y├╝zden ├žok ke┼čke k─▒skanmasam demeyin. bug├╝n de hava s─▒cak burada insan─▒n d─▒┼čar─▒ ├ž─▒kas─▒ gelmiyor valla :)

Yorumlar

malifalitiko
malifalitiko
2 y─▒l
benim de vard─▒r b├Âyle bi k─▒skan├žl─▒─č─▒m. k├╝├ž├╝kken k├Âye gitmi┼čtik, ─░stanbul'dan benim ya┼člar─▒mda bi akrabam gelmi┼čti. arkada┼č abimler falan hep ├žocukla ilgileniyorlar ┼č─▒mart─▒yorlar falan benim papucum dama at─▒ld─▒. ├žocu─ča kar┼č─▒ kin beslemeye ba┼člad─▒m. birg├╝n dereye inmi┼čtik, k├Ây├╝n ├žocuklar─▒ k├Âpr├╝n├╝n alt─▒nda derenin ├Ân├╝ne set ├Ârm├╝┼čler ta┼č ve ├žimden, hafif ├žapl─▒ havuz olu┼čmu┼č abimler de i├žine girmi┼čler. o istanbuldan gelen akraba ├žocukda k├Âpr├╝den a┼ča─č─▒ ayaklar─▒n─▒ uzatm─▒┼č sall─▒yor. benimle gine ilgilenmiyorlard─▒ bende dedim i├žimden tam zaman─▒. gittim arkadan ├žocu─ču iteledim att─▒m k├Âpr├╝den a┼ča─č─▒ suya ve ard─▒ma bakmadan ka├žt─▒m gittim :d bende k─▒skan├žl─▒─č─▒m─▒ boyle vurdum g├╝n y├╝z├╝ne @mavis
eftandise
eftandise
2 y─▒l
@mavi┼č nihayetim de burada da havalar ─▒s─▒nd─▒. ­čśŐ@malifalitiko k─▒skan├žl─▒─č─▒n─▒ ├žok nadir zamanlarda d─▒┼ča vurman dileklerimle.­čśÁ­čśŐ
Mavi┼č 🐣
Mavi┼č 🐣
2 y─▒l
@malifalitiko yaaa tamamen k├╝├ž├╝k k─▒skan├ž cocukmu┼čsun :) ama ├žocuk iyi ya┼č─▒yor dimi ? @eftandise valla hakl─▒s─▒n malifalitiko bi daha b├Âyle k─▒skansan vay o ki┼činin haline :)
malifalitiko
malifalitiko
2 y─▒l
k├╝├ž├╝kken daha boyle ├žok var an─▒lar─▒m :d yunus abi vard─▒ mahallede. suheyla ablalar ile beraber oturuyorlar bende k├╝├ž├╝─č├╝m onlardan baya. s├╝m├╝─č├╝m akm─▒┼č benim bu yunus abi dalga gecti ablalar g├╝ld├╝ bana. benim de onuruma dokundu oyle g├╝lmeleri, mevsim k─▒┼čt─▒ gittim elime oturacak sekilde buz ald─▒m kostum ko┼čtum bu yunus abinin kafas─▒na bir vurdum buz ile sonra hemen eve v─▒n :d :d ertesi gun bakt─▒m kafas─▒ sar─▒l─▒ ama birsey de yapmad─▒ bana. iyi ├žocuktum asl─▒nda :)
eftandise
eftandise
2 y─▒l
@malifalitiko ┼čey benim kuzenim yazm─▒┼č da. @mavis ka├ž ka├ž ­čśť­čśť
Mavi┼č 🐣
Mavi┼č 🐣
2 y─▒l
@eftandise yok yok @malifalitiko zarar vermez ├Âyle ben bilirim :) malifalitiko ya sen ne tatl─▒ cocukmussun ├Âyle hay sen ├žok ya┼ča gururlu ├žocuk :)
malifalitiko
malifalitiko
2 y─▒l
@eftandise allah seni daha iyi etsin hemi g├╝ld├╝rd├╝n beni :) :) @mavis eyvallah hem k├╝├ž├╝k cocukla niye dalga ge├žip onurunu k─▒rars─▒n ki ama demi ? :) zarars─▒z ├žocuktum ama ├žok hareketli yaramaz oldugum i├žin apandisim patlama seviyesine gelmi┼čti ameliyat oldum ald─▒lar :d sonras─▒nda uslu ├žocuk oldum :)
eftandise
eftandise
2 y─▒l
@malifalitiko he olsun bro senin i├žin­čśŐ@ mavis bu ├žocuklardan bi kutu al─▒p mutantla┼čt─▒r─▒p kahvede k─▒z kesen adamlar─▒n ├╝st├╝ne salmak gerek sankimm ­čśÄ
bu_hesap_silinmistir
@malifalitiko ┼čimdi bilemem ama k├╝├ž├╝kken psikopatm─▒┼čs─▒n :d
malifalitiko
malifalitiko
2 y─▒l
yok be @mjollnir klasik ├žocuk davran─▒┼člar─▒ i┼čte ­čśé
Mavi┼č 🐣
Mavi┼č 🐣
2 y─▒l
@malifalitiko dimi yani minnack cocuk dalga ge├žilir mi hi├ž :( ayy cidden mi apandisit ameliyat─▒ m─▒ oldun s─▒rf bu y├╝zden ayyyazik :(
@eftandise ahahahahahaha cok g├╝ld├╝m ya mutantla┼čt─▒r─▒p he :) sadece kahvede k─▒z kesenler de─čil b├╝t├╝n yolda rahats─▒z edici erkeklerin ├╝st├╝ne salalm :))
bu_hesap_silinmistir
@malifalitiko valla ben en fazla a─čl─▒yodum :d:d
Mavi┼č 🐣
Mavi┼č 🐣
2 y─▒l
@mjollnir sen yine a─čl─▒yormu┼čsun mahallede beni ─▒s─▒ran bir ├žocuk vardi ben 4 ya┼člar─▒nda falan─▒m. insan gider annesine ┼čikayet eder bende ne ketumsam annem kolumdaki izi g├Âr├╝p sorunca s├Âylemi┼čim :)
bu_hesap_silinmistir
ahahahah ben kesinlikle ona da a─člard─▒m k├╝├ž├╝kken manyak gibi hi├ž durmadan a─čl─▒yomu┼čum :d:d
malifalitiko
malifalitiko
2 y─▒l
@mjollnir sen yerimde olsayd─▒n ayn─▒s─▒n─▒ yapard─▒n emin ol :) @mavis k├╝├ž├╝c├╝k sar─▒ sa├žli mavi g├Âzlu s─▒r─▒n bi k─▒z :d ├žocuk sevgi sin─▒ fazla abartm─▒┼č :d
eftandise
eftandise
2 y─▒l
@mavis tabiki bro ama ├Ânce bi b├╝t├že planlamas─▒ yapmal─▒y─▒z o t├╝rden ├žok├ža var da­čśó­čśó @mjollnir,@malifalitiko ne tatl─▒┼č muhabbet ediyorsunuz hep berabercenek­čśç­čśç
bu_hesap_silinmistir
@eftandise sen de bu tatl─▒┼č muhabbetlerimize kat─▒labilirsin? :d
malifalitiko
malifalitiko
2 y─▒l
sen yenisin galiba @eftandise :) aram─▒za ho┼čgeldin me┼čhurdur bizim muhabbetler :)
eftandise
eftandise
2 y─▒l
ho┼č buldum arkada┼člar ┼čimdi ye─čenime ders ├žal─▒┼čt─▒rmam gerek bi daha ki sefere mutlaka ­čśŹ­čśŹ
Mavi┼č 🐣
Mavi┼č 🐣
2 y─▒l
@mjollnir aa cidden mi s├╝rekli mi aglard─▒n ne ilgin├ž bi┼čeymis o mizmiz bi ├žocuk muydun yoksa ?
@malifalitiko dimi yaa insan hi├ž kiyabilir mi ├Âyle bi kiza valla bana k─▒ym─▒┼č ├žocuk. bi de annem onu bika├ž kez uyarm─▒┼č hala yapmaya devam ediyormu┼č en sonunda annem annene s├Âylerim diye tehtit etmi┼č :d
@eftandise valla bi b├╝t├že laz─▒m hakl─▒s─▒n onu oturup bi konu┼čal─▒m :) biz hep b├Âyleyiz ya sende e┼člik et bize :)
bu_hesap_silinmistir
ahahahah he valla ├žok m─▒zm─▒zm─▒┼č─▒m ama a─člama kotam─▒ k├╝├ž├╝kken doldurmu┼čum pek a─člamam duygusall─▒─č─▒m─▒ yitirdim :d seni ─▒s─▒randa ├žo├žuk oldu─čuna g├Âre tipini umursamam─▒┼čt─▒r :d
Mavi┼č 🐣
Mavi┼č 🐣
2 y─▒l
@mjollnir ya bende ├Âyle a─člayam─▒yorum :( bu iyi mi k├Ât├╝ m├╝ bilemiyorum. yaa o da cocuktu da seviyordu beni de ben anlamad─▒m ilkokul da mavi┼č ile ayn─▒ s─▒n─▒fta olay─▒m falan demi┼č :)
bu_hesap_silinmistir
─░yidir iyidir bu devirde b├Âyle olmak en sa─čl─▒kl─▒s─▒ :d uuu senden ho┼člant─▒s─▒n─▒ ├Âyle g├Âsteriyodu demekki :d
Mavi┼č 🐣
Mavi┼č 🐣
2 y─▒l
@mjollnir valla san─▒r─▒m bence de iyi aglamamak :) ┼čimdi d├╝┼č├╝n├╝nce sahiden ├Âyle gibi duruyor ├žocukluk iste :)