anonim
anonim
su yasa kadar haliyle birden fazla erkek arkadasim oldu. cogu ilgisiz oldugumu, arkadasiymis agziyla konustugumu soyluyordu (romantik degilimdir, cicek sevmem, pahali hediyeler sevmem , sarilmayi sevmem daralirim, el ele yurumeyi sevmem.. huy bu yani) ama biri vardi ben baya yelkenleri suya indirmistim. yemege cikarmisti beni cicek aldi filan bende boyle bir seker kiz edalari, ucuyorum filan.(cicek en sacma hediyedir, ne yapalim cicegi otlayalim mi derim hep) bu romantik erkek arkadas oldu sonradan tam bir odun. baslarda ne cok beklemesi cinim yaa hehe diyen adam sonralari saatini gozume sokarak 'agac oldum agac' der oldu (bekledigi de 5 dk maximum) 3 ay once ayrildik bakiyorum soyle evden cikmayan asosyal adam her gun bir mekanda goy goy muabbetlerinde. pes be adam! insan bir uzulur, hadi uzulmedin bari 32 dis siritik, 3 fistik gibi kiza sarilmis fotograflar paylasip da bana o kulaklarini cinlattirtma! bizim yurdum erkegi odun kiz seviyor ya. kizin pesinden kosayim o baglanmasin istiyor. elimde cicekle pileli etegimle heidi gibi suzuldum ya! odun verdim kendimden. ki ben elinde cicekle degil soyle 1 porsiyon donerle surpriiiiz diye gelen bir erkegi sevmek isterdim. olmadi...

Cevaplar

hitheare
hitheare
yazık olmuş hakikaten odunmuş
Maviş 🐣
Maviş 🐣
bi odun kız ben sanırdım 🙈çok başım yandı o muhabbetten sen beni sevmiyor musun utanıyor musun da elimi tutmuyorsun gibisinden nelerle karşılaştım. yelkenleri suya indirdigim adam tarafından da aldatildim. romantik olmayan ben ona öyle romantik doğum günü hediyesi yapmıştım ki anlattığım herkes hediyeyi yaparken ki satıcılar bile bunu hakediyor mu ya demişti. kendinden ödün vermemek lazım ben bunu anladım. peşinde koşturmak gerekiyor anca bundan anlıyor erkekler malesef ki..
anonim
anonim
mavis sen de benim gibisin anlasilan :) yani yapimiz boyle laubalilik gibi geliyor bana askim cicimler bir de romantizm diye adlandirilan seyler bana cok uyku getirici, bogucu geliyor. ama onda sunu anladim eger gercekten karsindaki insandan fazla etkilendiysen huyun biraz degisiyomus :) ama bence ilgi goren erkegin simarmasi gecmiste egosunu tatmin edememesinden kaynakli cunku bir insan normal sartlarda ilgisizlikten hoslanmaz, pesinden kosmaktan yorulur ve sevgi gordukce deger bilir( abartilmadigi surece) lise zamanlarimizda zoru secerdik zira artik gelisimimizi tamamladik. bosverecegiz yani :) bence herkes aldatilmistir 1 kere bile olsa. ya benimle konusurken kelime secen, konusmaktan utanan adamdi bu ibis 😀 alemci ibis :)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
anonim evet sevdikce şımarmamasi gerekiyor ama bazıları egolari tavan yapıp sana da hayatı dar ediyorlar sanssizlik iste oyle insanlarla karşılaşinca. ve evet anonim insanın huyu değişebiliyor katılıyorum 😊 herkes aldatildi belki evet ama benim yıllardır tanıdığım kendimden çok güvendiğim bi adamdi o yüzden değiştiydim sanırım zaten fakat çok güzel yüz üstü bırakıldım 😊