anonim
anonim
arkadaşlar, bugün gördüğüm üzücü bir haber artık bazı şeyleri içimde tutmayı zorlaştırdı.. benden daha kötü şeyler yaşayanlarınız vardır tabi ki, bu da benim hikayemin bir parçası işte; ben daha sekiz yaşındayken abimin bana karşı tavırlarının değiştiğini farkettim, annem ve babam hergün işe gidiyor tabi, abim de hemen benim yanıma geliyor, oyun oynayacağız diyor, amacını bildiğimden kavga ediyorum ama yine bir fayda etmiyor.. o zamanlar beli ipli bir eşofmanım vardı hatta, iplerini o kadar sıkıyordum ki izleri kızarıp yara olmaya başlamıştı. ne zaman ki abim üniversiteye gitti yaralarım iyileşti ama kalbim iyileşmedi. 12 senedir kimseye anlatamadım bunu, hatırladığımı, ne yaptığını, oyun olmadığını bildiğimi de belli edemedim. yazarken bile utanıyorum gerçekten. ama neden ben utanıyorum? 8 yaşındayken ne suçum vardı ki benim, neyi yanlış yapmıştım? hani diyorsunuz ya bir erkeğin yaptığını diğerlerine mal etmeyin diye, bazen bir erkeğin yaptığını bütün insanlığa mal ediyoruz. bunu anonim olarak yazıyorum arkadaşlar çünkü bu yaşadıklarımı bilen birinin yüzüne bakabileceğimi sanmıyorum, okuduysanız teşekkür ederim..

Cevaplar

malifalitiko
malifalitiko
tüylerim ürperdi okurken.
bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
ne diyceğimi bilemedim çok korkunç. senin için gerçekten üzüldüm psikoloğa falan gittin mi
anonim
anonim
dahası olamaz sanırım. allah kimseye göstermesin. çok üzüldüm.
malifalitiko
malifalitiko
sen kendin anonim olarak yaz da şu abinin eşgalini bi ver. ayrıca sen neden utanıyorsun ? odinin dediği gibi ne gelirdi ki elinden ?
eirene
eirene
utanmasi gereken sen degilsin o kisilik yoksunu abin. ama unutma ki her kötü seyin bir cezasi vardir. ilahi adalet duzgun bir sekilde isler. kesinlikle psikologa gitmeni tavsiye ederim. ama devlet falan degil ozel psikolog emin ol birinin yardimiyla cok rahat asarsin bunu. her ne kadar okumasi kolay da olsa bize yasanan sey ve onca uzun sure gercekten cok kotu bir sey. mutlaka yardim al ve ailene soyle bunu.
anonim
anonim
yıllar geçse de atlatilabilecek şeyler değil bunlar. ben benzerini bir komsumuzun oğlunda yaşamıştım gel senle oynayalim diyip bana yaklaştığı zaman odadan kaçardm. vee annemle onların evine gitmek istemezdim. zor biseydi benim için o insanı şimdi görsem hala tiksinirim. senin durumun abin ve düşünemiyorum hissettiklerini ben senden de küçüktüm 4 5 yaşlarındaydm yıllarca görüştükçe hep aynı davranışları sergiliyordu. ama ben bana dokunmasına izin vermezdim en azından öyle hatırlıyorum belki bastırdm kim bilir ? ama bence de uzman yardımı al daha iyi başarırsn.
anonim
anonim
ben de anonim #2 olayım, benzer bir olayı ben de yaşadım, öz abim olmasa da abi dediğim adi adam aynı şeyleri yaşattı bana da.. uzman yardımı almadım, sadece güvenebildiğim bir iki kişiye açılabildim az da olsa rahatlattı, senin gibi o utancı, yanlış ney yaptım düşüncesini uzun seneler atamadım aklımdan, ama ben de sadece dokuz yaşında bi çocuktum.. sanırım bunu aşmanın tek yolu suçlu olmadığını kabul edip, olanları kabullenmek.. çok zor biliyorum, çıldırır insan onu da bilirim ama dayan be bacım, birisi gelip sana bunların hepsini unutturucak göreceksin, öyle çok sevecek ki birisi seni, sen hepsini unutacaksın güven bana 😢
anonim
anonim
@odin hic geçmeyecek demedim öyle bir algı oluşturmasın kafanda geçiyor ben bugun anlatana kadar hatırlamıyordum bile fakat öz abisinin yapması sebebiyle uzman yardımı almanın daha iyi olduğunu söyledim.
onumarkamsobee
onumarkamsobee
uzman yardimi almalisin. uzman yardımı aldiginda unutmana yardimci olur. ayrica @odinin de @malifalitiko nun da dedigi gibi sen utanma. abi dedigin kisi utansin.
anonim
anonim
@odin demedim ben birşey tartışma falan gibi bir niyetim de yok. yanlış anlaşılnışsam düzeltmek istedim o kadar.
anonim
anonim
yazılarınızı okudum ve bu derece içten bir şekilde ilgilendiğiniz için teşekkürler tek tek ama her ne kadar tavsiyeniz aynı yönde olsa da yapabileceğim bişe olduğunu sanmıyorum. utanmamın sebebi çevrenin kadınlara yaptığı baskı mıdır, olayın kendisi midir bilmiyorum. sadece düşünmemeye çalışıyorum.
bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
yine de bi uzman yardımı iyi gelebilir. hem birine anlatmış olursun hem o kimseyede söylemiycek aranızda bir sır endişe etmeni gerektiricek bi şey olmaz. seni rahatlatır biz ne kadar yardımcı olmaya çalışsakta yeterli olmaz diye düşünüyorum ama suçunun olmadığı bi şeyden sakın utanma. dilerim senin için yakında her şey yoluna girer
buyrunbenim
buyrunbenim
ben sana kiyamam yaaa utanma senin suçun değil! !! artik ayni sey anana bacina yapilsa hosuna gidermi bile diyemiyoruzz
tweety
tweety
ben de ne diyeceğimi bilemedim. senin orada bir suçun yok. utanmana da gerek yok. allah korusun bizim ne olacağımız belli mi? rehbercilere de danışabilirsin bu konuyu, onlar daha doğru yönlendirebilirler.