onumarkamsobee
onumarkamsobee
öğleden sonra uykusu iyi bir sey degil sanırım. rüyama girdin omü dedikodu. o kadar düşündüğüm sey varken sen niye girdin çözemedim... sersem gibi hissediyorum kendimi..

Cevaplar

bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
bizi özlemişsindir :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
tum gun sıkıldıkça burayi aciyorum. uyumadan önce girip bakmistim. bir de uyku arasi baktim diye bir ani var kafamda :d yalniz rüyamda degismisti sayfa. bir garip olmustu. anlatabileceğimi sanmiyorum. denedim ama olmuyor. yani en azindan yazarak anlatamıyorum😃
bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
ben de sürekli bu sayfaya girip duruyorum stajda bile girecek yer buldum düşün :d böyle iyi sanki :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
bence de böyle gayet iyi. oyleyken kullanimda bir sorun oluyordu. :d insan sevdiği bir yerden bir seyden ayri konamaz :d
bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
tabii ki son zamanlarda ki tek mutluluk kaynağımsınız :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
öğle uykuları beni sersem ediyor yaa uyuduğum süre kadar kendime gelemiyorum 😥
eftandise
eftandise
@onumarkamsobe bro öğleden sonra uykusu seni sersem yapmaz. seni sersem yapan şey bu sıcakta uyumak olmalı. omü dedikoduyu rüyanda nasıl bir ahvalde gördün pekimm.😇
onumarkamsobee
onumarkamsobee
benim de öyle @mjollnir:)) @mavis normalde uyumam ama bugün kendimi kötü hissediyordum. ve ben kendimi kötü hissettigimde zorlu uyuturum kendimi :( @eftandise gercekten yazarak anlatamiyorum. şöyle karsima gecen birine bile zar zor anlatabilirim sanirim o rüyayı:)) sıcak mi dedin? daha da sıcak olacak bence. yarin yagmurlu gösteriyor denizliyi. ve eger yagarsa sıcak hava o suyu buharlastiracak ve nemi arttiracak.. 😞
Maviş 🐣
Maviş 🐣
bende moralim bozuk olunca uyurum direk @onumarkamsobe seninde mi öyle yoksa ? annem gündüz uyuyunca maviş neye bozuldu moralin der hemen 😕
eftandise
eftandise
nem %100 olduğunda yani max olduğun da yağmur yağar. yani yağmur yağınca nem artmaz azalır. yağmur yağsın ve havanın nemini temizlesin bro.😇
bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
niye kötü hissediyosun?
onumarkamsobee
onumarkamsobee
@mavis aynen benim de oyle ama annem bunu bilmez. bunu kimse bilmiyordu, tabi ben buraya yazıncaya kadar :) @eftandise yagdiginda nem gidiyor ama sonrasinda tekrar nem olusacak. e bu durumda olusan nemin nem orani artmayacak mi? not:ben sayisal mezunuyum ve 10.siniftaki cografya dersinde uyurdum daha sonra da uyumamak icin resim cizdim. sen anla beni :) @mjollnir bilmiyorum. umursamaz olan yanimi kaybettim sanirim...
Maviş 🐣
Maviş 🐣
@onumarkamsobe sen bilmez saniyorsundur ama annenin bildigine eminim ben 😊 anneler bizi bizden iyi tanırlar. annem ilk bana sorana kdr bende bilmediğini sanıyordum. @onumarkamsobe sahiden neye moralin bozuldu paylaş istersen bizle
onumarkamsobee
onumarkamsobee
annem bu huyumu hic görmedi. bunu yeni buldum diyebilirim. ben oldum olasi uykucuydum. ayrica annemle de canimi sikan seyleri paylasmam. o yuzden bilmez bence
Maviş 🐣
Maviş 🐣
@onumarkamsobe ben bayadır uyguluyorum bunu ama hayatımın tek bir döneminde uygulayamadm onda da bilinçaltım rahat durmuyordu kabuslar ile uyanıyordum 2 3 saatlik uykular ile günler geçirdiydim . o durum kdr zor zamanlar yasamazsan işe yarıyor uyku sayesinde kaçmak onumarkamsobe 😊deneyli tescilli onaylı ✔
onumarkamsobee
onumarkamsobee
kabuslarla uyandigim da oldu @mavis.. desene ben erken baslamisim kabuslara:) olsun yine de uyumak güzel. gerci su aralar uyumaktan cok uyumamak üzerine master yapiyor gibiyim :d
malifalitiko
malifalitiko
benimde rüyalarıma giriyor 😀 hatta pau den bağlandığım zaman birçok kabus gormuştum admin şikayetçi olmuştu suç duyurusunda bulunmuştu sonra bi bakmıştım bizim tüm grup soruşturmaya çağrılmış admin her yerde posterlerimizi asmış bunları görürseniz şikayetçi olun diye 😀😀😀😀 ama omu dedikodu rüyama söyle giriyor mesela bi gönderi paylaştım ve uyuduysam ooo rüyamda ne furyalar dönüyor 😀😀 beğeniler yorumlar neler neler ya :) zaten sosyal medya da kullanmıyorum omu dedikodu iyice yerleşti hayatıma sanırım 10 dakikada bir sayfa yeniliyorum 😉 kısaca hepiniz iyiki varsınız özellikle bizim normandiya tayfası 💂🏽
Maviş 🐣
Maviş 🐣
@onumarkamsobe uyumak istiyorsan hafif bir uyku ilacı alabilirsin ben uyumayarak kafayı yediğim için uyku ilacı içtiydim hafif bitkisel şurup gibi birşeydi sersemde yapmıyordu.
onumarkamsobee
onumarkamsobee
@malifalitiko aynen iyi ki varsiniz. ya arada bi bakiyorum o pau dedikoduya fakat baya sıkıcı. yeni gelenlerin hepsi ask acisinda:) sosyal medya hesaplarim var fakat en sık girsigim yer omu dedikodu. yalniz arada bir acaba gercek mi burasi diyorum :) @mavis ilac kullanmak istemiyorum. sabaha karsi uyuyorum cunku.. bitkisel surup da olsa bagimlilik yapar gibime geliyor..
Maviş 🐣
Maviş 🐣
yok @onumarkamsobe yapmıyor kolayca bıraktım ben artık uyumalıym kendi çabamla diyerek 1 ay sonra bıraktım ve hiç zorlanmadan uyudum 😊
onumarkamsobee
onumarkamsobee
@mavis biraz kendi irademle uyumayi deneyeyim. aslinda gündüz kendimi uyumaya zorlayabildigime göre canim sikkinken bunu gece niye yapamayayim? istersem uyuyorum. zorla da olsa :)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
bu da mantıklı @onumarkamsobe bi de dene bakalm öyle başarabilecek misin 😊
onumarkamsobee
onumarkamsobee
hayirlisi bakalim @mavis :) tesekkur ederimmm 😊