blue
blue
bugün plaja gittik arkadaşlarla her neyse her şey iyi güzel serdik havlumuzu kuma oturduk falan peşimize bir grup kız arkadaş geldi arka tarafımıza oturdular gelir gelmez etrafı süzdüklerinden olsa gerek birisi dedi hiç de yakışıklı erkek yok yeeeeaaaa şuradan biscolata erkeği gibi çıkanlar olsa falan benimde dikkatimi çekti kim bu diye bakayım dedim bunu söyleyen arkadaşımız belkide 100 kilo(amacım rencide etmek değil) arkadaşım önce kendine bakacaksın ben neyim, kimi istiyorum kaslı erkek diye diye bizleri üzdünüz be kızlar :'( davul bile dengi dengine yapmayın yani biz sizden squat yapmanızı istiyor muyuz ? herkes kendini iyi hissetmek için spor yapmalı bence kendini birilerine beğendirmek için değil neyse biraz uzun oldu sonra görüşürüz :)

Cevaplar

alice
alice
etme la şişmanlar yalnız mı kalsın bro şimdi, 30 yaşa gelince sokak kedilerini evlat edinme fikrine alıştırayım mı kendimi?
blue
blue
istemedikten sonra kimse yalnız kalmaz merak etme sadece elde edemeyeceğimiz hayaller kurmayalım olmuyor çünkü :)
alice
alice
he yok zaten biscolata erkeğini ben mükemmelde olsam istemem. kıskançlık seviyemin dozajı fazla. ondan yalnızım heralde. neyse kedi seveyim ben.
masallaranlatiyorum
masallaranlatiyorum
ya işte benim sorunum buç bi erkek yakışıklı mı değil mi bunu hiç larar veremiyorum. yani konuşması,yazılı sozlu iletişimi bakışları ve tabiki giyimi yani kendine olan bakımı ve bu sayede dolaylı yoldan ilettiği saygısı.. bunlar varsa yakışıklıdır kirli sakala yeşil göz e daha hiç tav olmadım ordan biliyorum. bi de kitap okuyun ya . nolur:/ (şişman değilim şişmanlara saygım var)
blue
blue
ne de güzel konustun yaninda mutlu olabildigim herkes benim için özeldir bu arada kitap da önemli tabii :) @masallaranlatiyorum