sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
tramvaya binmeyi bile özlemişim :) eve dönerken canım arkadaşlara bir bakayım dedim bir kaç mesaj var, site sessiz sakin. nerelerdesiniz arkadaşlar nasılsınız durumlar keyifler nasıl? :))

Yorumlar

Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
sapsaskin ben dede ziyaretine geldim. azcik sıkıntıdayım.. hayirlisi :) sen ne yapiyorsun :)
anonimanonim
anonimanonim
2 yıl
bende evde patlıyorum @sapsaskin keyfim fena sayılmaz müzikle ve twitter oyalanıyorum iste sende durumlar nedir ☺
tabuttarovasata
sen neden bu kadar erken geldin,gelmeyeydin iyiydi! :d
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
bende koşuşturmaya devam :) samsun bugün biraz daha serin 😀
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
hmm yaşlılık zor ya. sık biraz dişini bari ziyaretlerimizle mutlu olsunlar :) napıyim bu gün samsunda ki yakın arkadaşımla buluştum gezdik biraz eve geldim. İşte şimdide sizinleyim :))
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
anonimanonim bende işte bu gün en yakın arkadaşımla gezdim genel anlamda da bisiklet sahil deniz öyle geçiyor :)
tabuttarovasata
@kasım serin ama kapalı,insanın üzerine çöküyor,karamsarlığı artırıyor. :/
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
hahaha tautta :d evim burada samsun'da ailemle yaşıyorum ama memleket farklı işte her yıl böyle bir ay gidip geliriz :) erken gelmek isterseniz kapım herkese açık :)
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
kolay gelsin hemşerim :) evet ya şükür bu gün biraz esiyordu yine de nem bunaltıyor. :(
tabuttarovasata
:d güzel!!!ben de samsunluyum,bu yaz bir yere kıpırdamadım. ;)
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
yok dayanırım. dedemun muhabbetini severim ben :d dedikodu gibi olunca.. böyle uzakta oturup dinliyorum :d @malifalitiko kolay gelsin kosusturmacada:)
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
hemşerim ne getirdin erzurum'dan ? sadece peynir mi ? @tabutta sorma kapalı havaları hiç sevmem ben zaten. @onumarkamsobe eyvallah kankeyta 😉
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
ne demek :d ya oranin havasi su anda tam benlik. kapalı, firtina seklinde bir ruzgar ve yagmur... beni oraya isinlasaniza canlar 😄
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
onumarkamsobe bende genelde dinlemeyi tercih ederim :) bir de dedem bazen şiveli konuşuyor anlayamıyorum o zaman çok zor oluyor ya :( tabutta iyiymiş bende sende buralarda olmayıp özleyenlerdensin zannettim :d evet ya kapalı hava kötü oluyor :( başka bir şey getirmedim hemşerim ya ne isterdin başka :(
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
öyle daha tatli oluyor ama sapsakin:)
tabuttarovasata
onumarkam oyle rüzgar yağmur falan yok!nerdeeee,sadece daha serindi diğer günlerden :d
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
evet ya :) birde dedemin özlü sözleri vardır. esnaf kendisi ve hala daha öyle bir çalışıyor ki. bir günde en fazla 6 saat uyuyor ve benden kat kat daha çok yoruluyor biz onun yaşına gelince nasıl oluruz bilmiyorum :( ömrümüz varsa tabi :)
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
hava kapali olsun o da yeter bana tabutta 😄😄
tabuttarovasata
:donumarkam anlaşıldı sen samsun'u özlemişssin. :)
olimbera
olimbera
2 yıl
ayaklarım sızlıyor ya bugün fındık topladığımız yer çok dikti kova bile durmuyodu çuvala topladık fındığı bide eve giderken yağmur başladı bayağı ıslandık durumlar böyl:-) @şaşkın sen nasılsın (yorumu yazarken günlük yazdığım günler geldi aklıma sevgili günlük 😂)
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
olimbera iyiyim bende evde dışarda ne bileyim geçiyor günler :) ne güzel ya karadenizin köyleri çok güzel oluyor. fındık sezonu da başlamış kolay gelsin o zaman :) yaş fındığı çok severim ya ama uzun yıllardır yiyemiyorum :(( bize yaş fındık getirr :d
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
tabutta samsun merkeze kac kere geldin diye bir sorsana sen 😂😂😂 @olimbera finduk isteruz senden olur mu :/
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
yaş fındığı bende çok seviyorum yav kimde varsa bana da getirsin
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
olimbera selam verdin borçlu çıktın :d yapcak bir şey yok biz fındık istiyoruz :d :d
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
yaşını denemedim ben hiç :d :d
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
onumarkamsobe biz erzurumluyuz zaten artık biliyorsunuz :d dayım da doğma büyüme oralı yaklaşık 4 yıldır da İstanbul'da çalışıyor ve geçen yıl samsun çarşambalı bir kızla nişanlandı bu yıl da düğün yaptık. kader kısmet ya insanın kaderi nerede gerçekten hiç belli olmuyor neyse ben ne diyecektim ha bu vesileyle bu yıl çarşambaya 4- 5 kez gelme fırsatı buldum iki kerede köylerine çıktım. sizin fakülteyi göremedim ama :) bu konulara nerden geldim niçin geldim bilmiyorum :d gelmişsem gelmişimdir ama gelmemişte olabilirim neyse iyice saçmaladım maksat muhabbet olsun :d
tabuttarovasata
yahu bir gidin yaş fındıkmış!!!töllek olursun yeme der hep babannem! :d :d :d
dakoh
dakoh
2 yıl
ben de evin içinde yuvarlanıyorum :d havalar azcık serinledi diye havalardayım, hem kapalı havaya karamsarlık veriyor insana demişsiniz olur mu öyle şey canlar😄 bulutlu hava özlem taşır sert kahve ve sigarayla cam kenarında oturup kitap okumak hissettirir hem de bunaltmaaz 😊😊
tabuttarovasata
ha bu arada bu gece nerede toplanıyoruz gençler?keyfim yerinde sizde bu keyife ortak olun istiyorum? :d
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
bana gelin bu gece
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
tabutta burda tplandık sanki :d @sapsaskin nasıl göremezsin ya. önünden geçiyorsun samsun'dan gelirken :d samsun'a giderken tam önünden geçiyorsunuz hatta :d nasıl görmezsin !!!! :d
tabuttarovasata
en üstte @worlaq var,ne dersiniz baskın yapalım mı?kurbanımız o olsun bu gece?!! :d :d: d
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
dayımda doğma büyüme oralı demişim ya koptum burda :d hahaha tabutta :d yaş fındık yiyen sonuçlarına katlanır. bile bile yine de istiyoruz :d buyrun gelin işte ne güzel sohbet ediyoruz burdan devam edelim bu geceki keyfini neye borçluyuz? :)) dakoh annem ceyran ediyor diye tüm camları kapatıyor evin içinde duramıyorum ya :( şu an da balkonda masa başında oturuyorum :((
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
dakoh bu arada ben sana katılıyorum kuzum :d
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
millet karar verin? nerede toplanacak bu gençlik ? valla benim annem de kapı cam kapattırdı, pişiyorum yatakta sapsaskin :(
dakoh
dakoh
2 yıl
@sapsaskın bizde tam tersi evde ceryan olabilecek güzergahtaki her camı kapıyı açıyoruz serin koridorlarda at koşturup cirit oynuyoruz 😂 @önümarkam dimi ama dimi! ha bi de evde kimseye farkettirmemek için sigara içemiyorum bu serin havalara yazık oluyor ama olsun okul bi açılsın ben değerlendiricem serin günleri 😀
dakoh
dakoh
2 yıl
benim duvarıma gelsenize yaa cıvıl cıvıl olur bildirim kutum hem 😄
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
nedir bu ya onumarkam bence gece yatarken ablama yalvarıyorum resmen balkonu kapatma diye üşüyorum diyo ya :(( meslektaşın olur kendisi bir konuşda beni üzmesin ya sen anlarsın dilinden :)
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
tek erkek ben varım burada. davet ediyorum icabet edin
tabuttarovasata
@kasım sen zaten kadrolu üyesin bir de davet mi bekliyorsun küstüm!!! :d
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
hemşerimi kırmayın ya onun duvarına bir kızlar ordusu hucümu yapalım sonra yeter gidin artık diyene kadar konuşalım :d mjyolnır yorumları beğenerek yavaştan aramıza katılmaya başladı kalabalıklaşıyoruz :d
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
kızlar yürüyün malifalitikoya :d adam bekliyor. sapsakin konuşurum tabi :)
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
yorumlar bildirime düşüyor ama çok geç gözüküyor ya :((
sapsaskin
sapsaskin
2 yıl
hadi gidelim onumarkamsobe yeni bir paylaşım yok hedef en son paylaşım :d