anonim
anonim
benim özellikle bayan arkadaşlara bir sorum olcak sevgili oluyoz bir süre sonra dişi sinekten bile kıskanır oluyonuz şöyle seviyom böyle seviyom iyiki tanışmışız falan fistan aradan 1 sene geçiyo ayrılıyon ee 5 ay önce deliler gibi kıskanan biri baktımı küplere binen sen 5 ay sonra bırakan yine sen burda bi terslik yok mu madem ayrılcan niye bu kadar kıskançlık sahiplenmek şimdi özgürüm istediğimi yaparım vakti gelince başkasıyla evlenirim bunu hesaplayamıyonuz mu

Cevaplar

telliturna
telliturna
birçok insan hoşlanmayla aşkı karıştırıyo. kendini aşık zannettiği için de aşıkmış gibi davranıyo. tabi bi süre sonra hoşlanmanın etkisi geçiyo. sonra da o aşık olduğunu zannettikleri, ölüp bittikleri, onsuz yaşayamam dedikleri insandan ayrılıyorlar falan. bu benim düşüncem tabii.