Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
yaz gibi sohbet edemiyoruz dedik vee hemen benim gönderimin altında toplanıyormuşuz tayfamız koşun gelin hadi geceleyin bu gönderinin altına sohbete 😊

Yorumlar

malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
2 numaray malifalitiko burada
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
🙌 bende burdayım 😊
bu_hesap_silinmistir
tamam ben de geldim :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
hepiniz hoşgeldiniz efenim sefalar getirdiniz 😊
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
yoğurt çorbası yaptıydım bugün ister misiniz aç olana hemencecik ısıtaym 😊 çayım olma mı çay her der deva 😇
olimbera
olimbera
2 yıl
selam verip kaçıyorum iyi sohbetler size canlar :-)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@olimbera aa neden 😥
@odin ingiliz kraliyet ailesine falan mı girdin bizden habersiz sütlü çay falan 😮
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
bende puding yapmiştim bugun dolapta. getireyim servis et mavis
onumarkamsobee
hey ben de burdayim gec kaldim biraz 😃
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
pudingim de var ama hazır malifalitiko yia 😕 seninki el emeği seninkini yiyel getir 😇
onumarkamsobee
ben bir turk kahvesi yapayim o zaman mutfak ne taraftaydi? ev sahibini yormayalim:)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
İkisi de hemen geliyor @odin bey 🙏 çayınıza şeker ister misiniz ve büyük bardak mı ? yoksam ingiliz kraliyet ailesi gibi fincan mı 😆
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@onumarkamsobe aa ne yorması hemen yaparım ben ev kızı olmaya ksrar verdm zaten kendimi geliştirmeliyim okul falan okumak zor 😅 nasıl olsun kahveniz efendim ?
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
tabi @odin lordum misafirleri güzel ağırlamak lazım hemencecik getiriyorum isteklerinizi 😊 buyurun efenim ☕🍫
minona
minona
2 yıl
heyy ben de burdayım 😃😄
onumarkamsobee
ay deme oyle. ev kizi olmak daha zor. 😃 sade olsun lutfen 😃 odin yine umdugunu alacaksin. masallah ingiliz kraliyet sarayinin bes cayina dönüyoruz😃
bu_hesap_silinmistir
ben de bi fincan yeşil çay alabilirim mavis :d
minona
minona
2 yıl
ben de ballı çay ikram ediyim o zaman 😉😂
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
vayyyy ne güzel toplanmıssınız ben de geldim gardaşlar selamün aleykümmm🙌
minona
minona
2 yıl
aleyküm selam çitlembik 😉
minona
minona
2 yıl
miyölnir senin bitki çayı benden olsun ballı 😂😂
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@minona hoşgeldiiiin 😊
@onumarkamsobe ne kadar ingiliz kraliyet ailesine menzup bi lord dimi 😆
@mjollnir yeşil çay hmm sakinleşme amaçlı mı oo 😮
@shitlembikk sende hoşgeldiiin sen @malifalitiko yu çağırınca @malifalitiko ve @odin hemen bi sohbet organize ettiler 😇
@odin senden böyle güzel laflar duymak ne hoş misafirperverliğimi sonuna kadar konuşturuyorum 😇 afiyet olsun 😊
minona
minona
2 yıl
çok değil @odin bi çay kaşığı tatlandırmak amaçlı :d bitki çaylarına en çok yakışan ve tavsiye edilen tatlıdır bal tabii tatlandırmak isterseniz orası size kalmış tabiki, miyölnir istemez misin ama :):)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
odin lordum 🙈 @mjollnir bak ne diyo odin lordum 😊
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
odin basgan bugun ki atraksiyon ne olsun ?
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
İyi etmişler iyi hep toplanalım böylee. bu arada siz sitedeki mesaj üzerinden mihaberleşiyonuz yoksa üçlü bbiribirinzii tanıyormusunuz @maviş @malifalitiko ve @odin 😁 ben biraz dışta kaldım sankim
bu_hesap_silinmistir
tesekkur ederim minona bal koyarsan bitkinin tadı gelmez :d yok mavis normalini çok içtim çeşit olsun :d
blue
blue
2 yıl
ne de güzel düşünmüşsünüz selamlar herkese :)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@odin lordum manchester united lılara sevgim hep bi başkadır kensr mahalleri kötü olsa da o merkezdeki şatoları nası güzel nası güzel. şatonuza bir gün davet bekleriz valla 😇 vee odin lordum çokta güzel bir benzetme diana da benziyorum malum sarışın ve renki gözlüydü o da 😊
minona
minona
2 yıl
oas sanırım acılı yok oldu ya geleydi iyiydi, bi de dakoh nerdeee 😂😃😄
bu_hesap_silinmistir
odin dogru diyo onu vekilim ilan ediyorum o bilir :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
mesaj aktif oldu mu @shitlembikk ben bilmiyorum 🙊 biz @malifalitiko ile burda tanıştık çok iyi iki dost olduk 😇 odin ve malifalitiko da önceden tanışıyorlar ama ben odin i şahsen tanımıyorum buradan tanıyorum 😊
@malifalitiko aynen konumuz ne olsun bu gece lord odin ? bir de @lord odin gitti mi @mjollnir aa 😔
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
sen alman yazar odin sin sevgili @odin 😁
minona
minona
2 yıl
peki @mjöllnir sen bilirsin 😃😄
minona
minona
2 yıl
öyle de güzel böylede 😆😅
onumarkamsobee
bir dakika yetişemedim :( minona hoş geldiiiinnn :d shitlembik aleyküm selam :d ve mavis aynen öyle bir lord :d ayrıca minona allah aşkına ballı şeyetme :d sen benim türk kahvesine de bal atarsın şimdi :d :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@blue sende hoşgeldiiiin 😇
bu_hesap_silinmistir
yok kız yok burdayım daha bi yere gitmedim ama çok dahil olamıyorum sadece :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
lord odin lordluğunun yanında odinizm diniyle de tanınır 😊
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
mesajı bilmiyorum aktif olup olmadığını olmadıysa maliyle nasıl tanıştınız ki @mavişş
bu_hesap_silinmistir
aa odin ben naptım :d
onumarkamsobee
valla minona acılı'yı yakalarsak sorgulamak lazım. bir köşede saklanıyor sanki :/ dakooooooohhh???? :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
lord @odin ne gıyotini aa olmaz öyle şey ben izin veremem valla 🙅 @mjollnir saklan arkama sen 😊
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
hikaye mi yazsa odin basgan gine ne dersiniz millet
minona
minona
2 yıl
atarım acımam bal = 💞 😊😁😂😃😃😄
dakoh da gelsiin ve hayırsız hakikaten kayboldu sanırım oas yaa 😢
bu_hesap_silinmistir
valla mavis resmen tehdit edildim. hikaye olabilir odinin yazası varsa :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
lord @odin olur ben deniz tanrıçası olurum bence bana çok yakışır @malifalitiko dimiiiiiiii ? vee evet bende hikaye istiyorum geçen malifalitiko dedi ama ben okuyamadm o hikayeyi üzüldüm 😢 bana da gönderemez misin odin ?
@shitlembikk odin sayesinde oldu 😊 bunu anlatmama izin var mı bilmiyorum @malifalitiko @odin? ??
minona
minona
2 yıl
ooo odin hikaye mi yazıyosun sen 😅
minona
minona
2 yıl
başla da okuyalım biraz 😃
bu_hesap_silinmistir
şşş hikayeye başla sen hadi bakayım :d
onumarkamsobee
mali şimdi edmund dantes miii :d minona bunu bana yapma :d hayırsızı bulunca anlarız :)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@mjollnir sen gidicem dedin ya @odin lord özlediyse seni demekki 😇 ben seni korurum ama @malifalitiko da destek olur biz koruruz seni 😊 dimiiii @malifalitiko
@minona her yeri bal yaptın kız temizle çabuk 😅
onumarkamsobee
odin kızı niye tehdit ediyorsun? yahu burada tehditin işi ne? önümde yapmayın tehdit işlerini :d
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
ooodddiiiinnnn bizeee hikaye yazzz. evet evet @maviş tanışma hikayenizi anlat bize
onumarkamsobee
maliii hadi bilgileri topla :)
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
kahramanlar buradaki kişiler olsun başganim. hikaye camii ve kilise nin arasında bulunan bi han da geçsin.
onumarkamsobee
zaman ne zaman peki? ayrıca türü ne olsun?
bu_hesap_silinmistir
ahahah demekki neyse ben ev sahibine sığınırım :d hikayeye gecelim biz en iyisi :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@shitlembikk anlatmama izin yokmuş ya 😕
@odin valla yaz please 😊
@malifalitiko hadi bilgileri topla bakayım 😇
minona
minona
2 yıl
temizledim @mavis ve hikayenin başlamasını bekliyorum hadi @odin :d
bu_hesap_silinmistir
bu defa istedigim bi konu yok :d
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
geleceğe ışınlanalım bence biraz bilim kurgu fantastik falanda filan da olsunn
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
evet bayanlar fikirlerinizi alalım
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@mjollnir sığın tabi koruruz her zaman biz 😇 hşkaye yaşasın hikaye
minona
minona
2 yıl
korkmazsanız biraz korku içerem fantastik bi hikaye olsun derim ben :)
minona
minona
2 yıl
odin başkan sana dinazor ejderha kullanmak serbest zaman da günümüz olsun :d:d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
bilim kurgu en sevdiğim içinde azıcıkta aşk olsun 🙈
olimbera
olimbera
2 yıl
erken yatacağımm @odincan başka zaman çayını içerim artık pudingini yediniz mi malinin bu arada nasıl olmuş kaldımı banada yiyip yatayım iyi geceler hepinize 😊
minona
minona
2 yıl
gelecek de olur evet :d
onumarkamsobee
hanımlar beyler merdivenden kayanlar. görev malifalitikonundur. ben sadece malifalitikoya iletirim :d korku fantastik karışımı bir şeyler istendi. ve kişiler biz olalım derim ben malifalitikoya katılıp. yer olarak da kilise ve cami dendi.. korku döner sanki oralarda. zaman ne olsun :d
anonim
anonim
2 yıl
merhaba aranızda ingilizler olduğu için elit turklerde olduğu için seçkin ifadelerini kullanarak bukadar seçkin ve elit insanı bir arada gormuşken merhaba demek istedim hoşçakalın saygılar
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@olimbera puding güzelmiş bi kase de sen ye öyle yat bare iyi geceler 😊
minona
minona
2 yıl
bu gece olsun zaman hepimiz toplanmışız bi şeyler yapmak için misal :)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
merhaba anonim gel buyur sende 😊
bu_hesap_silinmistir
hadi az geçmişe gidelim o zaman :d
onumarkamsobee
anonim nereyeee ? :/ merhaba dedin bari katılsaydın sende :) zaman da bu gece dışında istekte bulunan var mı? odin ve maliray duyunuz bunları :))
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
odinizm dinine mensup biri olarak iban numarası bekliyorum lord @odin
minona
minona
2 yıl
gel bize katıl bize anonim hikayede bulunursun :)
onumarkamsobee
odin yine mi iban? bak bu işlerde hep bir karışıklık çıkıyor :d :d
bu_hesap_silinmistir
tamam hadi bugün olsun :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
geçmiş zaman da olabilir bence @mjollnir dediği gibi 😊
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
bence cami ve kilise arasında handa geçsin. han'ın içinde farklı dinlerden esnaflar olsun. mavis çiçekçi olsun shittlembik terzi olsun onumarkamsobe kuaför olsun odin kuyumcu olsun mjollnir odinin yanında çalışsın bende han'ın çaycısi olayım kim kimin hakkında ne konuşuyor herşeyden haberim olsun. minona gelinlikçi olsun han'ın içinde esrarengiz olaylar donsun. başka varmi yazmadığım
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
geçmişi biliyoruz geleceği bilmepimiz için daha farklı şşeyler çıkabilir diye düşünüyorum 😁
onumarkamsobee
kimseyi kırmamak için geçmiş, bugün ve gelecek olsun mu?
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
ben @malifalitiko nun fikri sevdim 😇 çiçekci olmakta hoş 🙆
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
olur ben de profesörün sebastiani olayım herkes odine istegi olunca gelsin bana söyle ona sebastian desin
onumarkamsobee
yalnız hepsi farklı bir şeyler oldu :d :d :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
lord @odin zombi falan olmasın da ben korkuyorum onlardan 😭
minona
minona
2 yıl
sıradan bir iş günüyle başlayalım herkes dükkanlarını açsın güzelce fakat gün geçtikçe tuhaf şeyler olsun olaylar dönsün :)
onumarkamsobee
reklamlar mı? ne ara program başladı :o ben de maliray'in fikrini sevdim :)
minona
minona
2 yıl
@RayMali :d:d:d
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
valla ben kendi söküğümü geç sizinkini de dikemem arkideşler
onumarkamsobee
kilise altındaki gizli bir labaratuvar mekan olsun mu?
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
lord @odin son söz @malifalitiko da olsun o zaman 😊
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
şahıslar belli zaten. mekan yerin altı olsun. zaman 2037 olsun
minona
minona
2 yıl
quotation: ''mavis çiçekçi olsun shittlembik terzi olsun onumarkamsobe kuaför olsun odin kuyumcu olsun mjollnir odinin yanında çalışsın bende han'ın çaycısi olayım kim kimin hakkında ne konuşuyor herşeyden haberim olsun. minona gelinlikçi olsun han'ın içinde esrarengiz olaylar donsun.'' zaman bu gece türü korku (zombi içermeyen) :d
minona
minona
2 yıl
ooo maşallah 2037 mi :d:d odin başkan kolay gelsin :)
onumarkamsobee
İban numaranı gönder o zaman odin bize :) reklamlar acun'un reklamları gibi olmaz değil mi? :))
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
deniz tanrıçası olarak odinizm dininde biri olarak hani iban lord @odin
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
evet lord @odin fikirler sana ait herşeye de sen karar ver 😅
onumarkamsobee
kolay gelsin odin komutan :)
minona
minona
2 yıl
patlamış mısırlar kola siyah çay yeşil çay puding hepsi sehpanın üzerinde açık büfe şeklinde, ulaşamayan varsa söylesingönderelim elden ele İyİ okumalar :d
onumarkamsobee
ailecek oturduk dinliyoruz. elimizde çay :))
onumarkamsobee
lacivert beğenip kaçma. gel katıl bakayım. geç otur şuraya. sesin çıksın arada da olsa :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@minona evim eviniz duvarım duvarınız hepimiz bekliyoruz lord @odin 😊
lacivert
lacivert
2 yıl
bende çayımı kaptım geldim..neyseki yetiştim..dinlemedeyim :d
minona
minona
2 yıl
wuhuuu :d teşekkürler @mavis :)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
ben çayları tazeliyim arada bari 😅 ev sahibesi olmak bunu gerektirir
onumarkamsobee
teşekkürler mavis :) gecenin ilerleyen saatlerinde bir hüzün bekliyor sanırım bizi diyesim var yalan olacak. İnsanlar yok olmuş demek.. üzülmeyecğim buna.. savaş ha? savaşlardan nefret ediyorum. fakat savaşmadan hayatta kalamayacağız değil mi?
minona
minona
2 yıl
doldur saki çay dolduurr :d ellerin dert görmesin @mavis :)
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
maviş çay falan değil de ben acıktım ya yok mu sizde yemek falan😣 ne kadan yüzsüz bi misafirm değil mi
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@shitlembikk çorbam ve pilavım var bi dr slaata yaparım oh mis 😊 lord @odin ayy çok heyecanlı ee sonraaaaaaaa
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
ulan gine hain çıkmasam bari :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
bu havada bi çay da vereyim sana lord @odin samsun yine yağmurlu da 😂
onumarkamsobee
ben neymişim ya :d ikili oynuyorum herhalde. ya da benim klonum var. iki klanda da bulunuyorum :d
onumarkamsobee
bir dakika ben şimdi oradan oraya geçen nefret ettiğim italya gibi mi oldum? hadi hayırlısı :) mali bu sefer hain benim sanki :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
hemen vereyim lord @odin 😊 afiyet olsun ☕
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
oh ne güzel olur be mavişimm @maviş çim bundan sonra sana mavili mor çiçeğim demek istiyorum ben de güzel bir anısı var da kanım kaynadı sanaaa. yemeğe gidilen her yol mubahtır 😂
shitlembikk
shitlembikk
2 yıl
odiinn merakla bekliyorum devamınıı
minona
minona
2 yıl
@mavis ben üşüdüm hırka var mı hırka ellerim ayaklarım buz kesti :)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@shitlembikk olur diyebilirsin izin var canm benim 😇 @minona var tabi hırka kalıncana vereyim bi tane 😊
onumarkamsobee
odin hain olarak ben mi çıkacağım ortaya :d birden içime öyle bir his doğdu :)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
@malifalitiko aha beraber gizli plan yapan hain olduk galiba 🙈 bak ama hep yanındaym görüyon dimiiiiiii biyolojik çalışmalar benim işim 😎
lacivert
lacivert
2 yıl
yok onumarkamsobe bence hain mavis çıkacak ve tüm projeyi diğerlerine anlatacak. tabi belki ben de olabilirim bizim projeyi dışarı sızdıran orası odine kalmış :d
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
mavis sağ kolum ama sanırım biz gine hain çıkacaz 😂😂 yalnız bu hikaye süper ha
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
ben çok memnunum çoooooığ heyecanlı 🙈
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
odin cay içiyor hanımlar reklam arası
onumarkamsobee
ben çok eğleniyorum odin :d yok kızlar ve mali. ben italya isem eğer, hain benimdir :d :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
deniz tanrıçasıyö ve hain çıkarsam üzülürüm 😥
onumarkamsobee
organik de olabiliyormuş demek problem.. :)
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
yaaa azalmadı odiiiiin biz burdayız 😢 yapma lord odin 😥
lacivert
lacivert
2 yıl
aaa ama bikaç kişi de olsak dinliyorduk hem merak etmiştimm..neyse umarım devam ettiğin gün kaçırmam buraya kadar güzeldi teşekkürler :d
onumarkamsobee
odin nereye kaçıyorsun sen? talep azalmadı bence. tam olayların başladığı yerde bırakıyorsun. olmaz ki böyle :/
onumarkamsobee
yeşil papaz erik mi o odin :d geçmiş olsun :d
onumarkamsobee
yeşil böyle katur kutur dimi odin :d
Maviş 🐣
Maviş 🐣
2 yıl
lord @odin geçmiş olsun bi daha duvarıma yurduma beklerim herkesi iyi geceler gençler hikaye de pek bi güzeldi 😇
minona
minona
2 yıl
hikaye harika olmuş, devamını bekliyoruz lord odin, çok geçmiş olsun bu arada 😆