onumarkamsobee
onumarkamsobee
anneme bir de burdan sesleneyim diyorum. görmeyecek ama neyse. yahu sen niye bütün pencereleri kapatıyorsun? bu evde tek sıcaktan terleyen ben miyim? kadına bir pencereyi üstten zor açık bıraktırdım. beni de düşün be anne.. lütfen.. evin içi sıcak, ben pişiyorum. 2 saat gecmeden geri acacagım ben o pencerenin birini.. sen de ben uyuduktan sonra geri kapatacaksin. ben uyanip anne yaa diyip acacagim. hayir yani bunu her gece niye yapiyoruz? sabah erken kalkacagimi bile bile niye yapiyoruz? zaten uyuyamayacagim erken kalkma stresi ile. yurt da ayri bir alemken sen niye su pencerenin birini acip gitmedin? ask olsun anne sana... gercekten hava sizce soguk mu? yahu bir anormal ben miyim?

Cevaplar

telliturna
telliturna
ben de pencereyi kapatmak isterim gece uyumadan. ablamla aynı odada kalıyoruz. o da sürekli pencereyi açıyo bunun için hep tartışıyoruz :d ben üşüdüğümden değil de böcek falan girer diye korktuğumdan istemiyorum :d