fvy
fvy
2 yıl
açılın ben geldim. sevmek diye bişey yok lügatımda artık. çapkınlığa devam. yansın dünya.

Yorumlar

minona
minona
2 yıl
oooo kim gelmiş be ya :) ojgeldin fvy :d
Rıza Kaan Tangöze
adamın girişleri bile bi başka be :d
blue
blue
2 yıl
haydaa bende diyordum birşeyler eksik :d
anonim
anonim
2 yıl
nasıl bir hayatın var kardeşim.
dünyadaki en güzel duygu olan aşk ve sevgiye sırt çevirecek kadar düştün.
allah arsız edip bundan utanmayandan eylemesin
onumarkamsobee
giriste amacini da belli etti, adam 1 ayi geciktir yoktu acilalim tabi:d hos geldin :)
fvy
fvy
2 yıl
hoş gördüm arkadaşlar. :) şöyle bakıyorum da yeni isimler var. tanışmaya başlayım çok geride kaldım :d
onumarkamsobee
basla basla yetisirsin:)
admingirll
admingirll
2 yıl
geldiğin yere git atraksiyon kaldıracak halim yok ya fvy 😂yada gel gel sensiz eğlence yoktu 😖
papatyakokusu
papatyakokusu
2 yıl
seni sevgiden soğutan şey de ne
fvy
fvy
2 yıl
İçine İblis kaçmış bi dişi @papatyakokusu
minona
minona
2 yıl
çok kısa sürede tanırsın merak etme 😆😉
mehmetaytekin94
😊 birader acaba bu çapkınlık lafta mı yoksa harbi çapkın olup ta kızların canını mı yakıyorsun 😃
fvy
fvy
2 yıl
biz can yakmayız. yumuşak yumuşak severiz ;)