Дан БилзЭрхан
geçen yıl bu tarihlerde 1. sınıf arkadaşlara ithafen bir yazı yazmıştım. üst dönem arkadaşlarım bana destek çıkmış olsa da 1. sınıf arkadaşlardan çok sert tepkiler almıştım. çünkü hayal ettikleri üniversite hayatı benim tarif ettiğim cinsten değildi. İşin garip yanı ilerleyen zamanlarda hepsi bana hak vermeye başladı ve eminim bu sene de aynısı olacak. bakın tekrarlıyorum, ipler sizin elinizde. aynı kaygıları inanın ben de yaşadım. bir an geldi ve bütün sevdiklerimden ayrılmak zorunda kaldım. "koskoca 4 yıl nasıl geçer?" "karşıma ne tip insanlar çıkar?" tarzı soruları ben de sordum kendime. sonra ne oldu biliyo musunuz? yarın samsun'a dönecem ve bu gece muhtemelen heyecandan uyuyamicam. çok değil birazcık özgüven sahibi olduğunuz zaman gerisi geliyor zaten. belki okulun yaptığı etkinlikler b*ktan olabilir ama illaki arkadaş çevreniz olur ve unutamayacağınız cinsten eğlence dolu geceler geçirirsiniz elbet. tabi bu size ve kurmuş olduğunuz arkadaş çevrenize bağlı. eski arkadaşlarınızı da çok özlemezsiniz inanın bana. hatta birkaç sene sonra ailenizi bile çok özlemezsiniz çünkü samsun'u benimsemiş olursunuz. tekrarlıyorum, ipler sizin elinizde. tek yapmanız gereken şey iyi bir arkadaş ortamı sağlamak. illa ki hayal kırıklıklarınız olabilir, önemli olan tecrübe edinebilmek. İki karaktersiz insan görünce hayata küsmemek önemli. bu kadar işte, selametle...

Yorumlar

ceksiparov
ceksiparov
2 yıl
belki hata yapıyorum belki yanlış düşünüyorum ama bunlar yaşanılan şeyler umarım bu sene ve sonraki sene herşey daha güzel olur. herşeyi değiştirip sıfırdan başladık ev arkadaşlarımla evi taşıdık atakuma planlarımızı hayallerimizi herşeyi sünger çektik artık özgüvenimiz yerinde bakalım bu sene nasip kısmet bazı akşamlar kumsalda akustik de yapıcaz bekleriz :) @onumarkamsobe @chicko