dakoh
dakoh
2 yıl
olmasını istediğinizle, gerçekte olan şeyler birbirlerinin aynısı değilse bu bir çöküştür işte. değmeyecek insanlar yüzünden değecek birilerini kaybetmek berbat bir şey. İçini dök diyorsun dedikodu, dökeyim de yerin var mı? seviniyordum işte bilgi birikimine saygı duyduğum biriyle tanışabildiğim için. ama ne oldu bi tahmin edin? bi ş*refsiz geldi içine etti hepsinin. İnsanlarda üzerine vazife olmayan şeye dahil olma isteği tükenmedikçe zincirlenmiş gibi hissediyorum. olmuyor be böyle. benim devam etmeme engel teşkil ettikleri sürece olmuyor. ağlıyor muyum? elbette! neden? yeni bakış açıları ve fikirler edinebilecekken, daha bu sadece bir ihtimalken kaybetmişim o ihtimali bir çuval b.k yüzünden. yazıklar olsun be. lanet de olsun. bana bunu yapana allah gün yüzü göstermesin işte. banane. burada da yazıya dökülsün ahım. siz siz olun dostlar, kendinize, kopma ihtimaliniz olan birini fazla bağlamayın. siz ondan koptuğunuzda o bi ayağınıza taktığı zincirle her an mahveder hayatınızı. yapmayın etmeyin gözünüzü seveyim. sonra suçsuz günahsız insanlara hak etmedikleri şeyler yaşatırsınız, hakkınız yok! hiçbir kimseyi yok yere üzmeye zor duruma düşürmeye hakkınız yok! mesajım yerine ulaşır umarım, çünkü ben çok üzgünüm ve telafi edemeyeceğim suçumu 😞

Yorumlar

bu_hesap_silinmistir
evet canım ulaştı merak etme. gerçekten buna hakkınız yoktu daha da bu konuyu uzatma
onumarkamsobee
sanırım ben az buçuk anladım..
dakoh
dakoh
2 yıl
tamam 😞 affedin beni nolur 😞 affedilmeye ihtiyacım var 😢
bu_hesap_silinmistir
dakoh çok ciddiyim sinirliyim şuan ve senin affedilmeye değil bi oturup düşünmeye ihtiyacın var
tabuttarovasata
ben konuya fransız kaldım,ne zamandır girmiyordum kızlar. :/ ne oldu @dakoh sıkma canını?!!
onumarkamsobee
tabutta sanirim dakohun eski sevgilisi mjollnirgile bir sey yapmis...
dakoh
dakoh
2 yıl
tabutta şöyle ki, ben hiç hakkım olmadığı halde birinin aptallığı yüzünden, hiç haketmeyen birini üzdüm. ve bunun suçluluğuyla boğuşuyorum. hayatımda yapabileceğim en büyük kötülüğü yaptım ve ben artık kötü bir insanım. şu an kendimi aşırı aşağılık hissediyorum. bi süre yok olucam yeryüzünden. kısaca olan buydu 😢
bu_hesap_silinmistir
lütfen kızlar daha fazla dillendirip uzatmayalım şu konuyu
dakoh
dakoh
2 yıl
güle güle dostlar :/ beni yok sayın bir süre, herkesten özür dilerim verdiğim zarardan dolayı. bir de adminden bir ricam var bunu görür mü bilmem ama. hesabım silinsin bu siteden gidip yok olayım istiyorum 😞
bu_hesap_silinmistir
bizle olayın doğrudan alakası yok, sadece olumsuz şeylere tanık olduk ve rahatsız olduk. yani olay bu
onumarkamsobee
dakoh her hatanin bir telafisi vardir. boyle yapma. oblara ne yaptin bilmiyorum ama sikma canini. dusun biraz. bak tekrar soyluyorum telafisi olmayan hicbir sey yok bu dunyada. mjollnir tamam uzamasin..
bu_hesap_silinmistir
bu senin kişisel tercihin tabii bi şey demiyorum konuyu daha fazla uzatma benim için yeterli
tabuttarovasata
@dakoh tabi konuyu bilmediğimden ancak şunu söyleyebilirim:hayatta her şey insanlar için,insanın başına her iş gelebilir,önemli olan hatalardan ders almaktır.sen de kendini haksız görmüşsün ve bundan bir ders almışsın belli ki.buda gösterir ki bir daha bunu tekrarlamayacaksın.üzme kendini...
dakoh
dakoh
2 yıl
tabuttacım kendimi üzüp üzmemem umrumda değil ki. ben insanlara en azından zarar vermemeyi, iyilik vermesem de kötülük yapıp üzmemeyi istedim hep. ve elimde olmadan birini üzmüş olmanın suçluluğuna da katlanamıyorum o yüzden. olmuyor işte