anonim
anonim
bugun omü yaşamda copycenterda fotokopi ceken bi cocuk vardi. esmer olan. allahim o nasil bi yuz o nasil bi yakisiklilik. hayatimda ilk defa bu kadar guzel yuzlu bi erkek gordum. :)

Cevaplar

anonim
anonim
this is abaza
Rıza Kaan Tangöze
Rıza Kaan Tangöze
bacım belki sevdiğimiz var neden bakıyorsun ?
anonim
anonim
hahaha teşekkürler herkes söylüyo bunu :)
dumbledoge
dumbledoge
biliyorum sağolll
yonderly.
yonderly.
aslında o benim! haha.
lepremses
lepremses
bu erkekleri bu hale nasıl getirdinn 😱😃
anonim
anonim
@degisikbiradam evlenme teklifi etmedik heralde abartma istersen :)
@anonim_bay bakınca ve beğenince abaza mı olunuyomuş :o alemsiniz :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
kız bakar bakar size ne? hoş insana bakmak sevaptır :p bulur musun bilemedim yalnız anonim...
anonim
anonim
bu aksam bendr gördüm o çocuğu yakışıklı falan ama ayarsıza benziyo valla