gardesselam
gardesselam
2 yıl
gardeşler çay veren insan kötü olur mu la hiç? aşık olmayın, ağlamayın, özlemeyin. çay için ve kendinize çay veren biriyle dost olun.

Yorumlar

topuzsaclierkek
bi cayini icermiyiz o zaman gardesim :)
gardesselam
gardesselam
2 yıl
ne demek gardeşim en demlisinden bi çay sana :p
iktidarli
iktidarli
2 yıl
bizim mahallede çayçı bi adam vardı kafası güzelken gidiyo adamın birini pıçaklıyo demekki neymiş çay veren insan da kötü olabiliyomuş dimi o_o
gardesselam
gardesselam
2 yıl
gardeş çay veren çaycı demedim ki :( yani karşılıksız maddi bi beklenti olmadan çay veren insan. anlatabildim umarım :d
pisman
pisman
2 yıl
çay = aşk bunu bilir bunu söylerim şekersiz demli alırım bi bardak
gardesselam
gardesselam
2 yıl
helal olsun sana pisman :)))
pisman
pisman
2 yıl
eyvallah reiss :)
tabuttarovasata
edit : İsmail abi !
leylunehar
leylunehar
2 yıl
yav ya sen erzurumlusun yada sen lm yı çok izlemissin hafız @gardesselam :)
dakoh
dakoh
2 yıl
koyu ve şekersiz bir çay da alırım ama sütsüz şekersiz kahven varsa ondan da alabilirim gardaş 😄
gardesselam
gardesselam
2 yıl
leylu erzurumlu değilim lm izledim dayı :)
gardesselam
gardesselam
2 yıl
@dakoh olur gardeş. kargo mu olsun :p
dakoh
dakoh
2 yıl
yok gardaş ya şöyle akşam üzeri bi vakitte bi banka bırak sen sahilde, ben bulurum 😁
gardesselam
gardesselam
2 yıl
gardeş soğur la :( havalar soğudu :((
anonim
anonim
2 yıl
İiiiisssmaaaaiiiiilll