lepremses
lepremses
evet arkadaslar bu gün issizim o yüzden burda takılmayı düsünüyorum bana biraz daha fazla katlancaniz artik 😃 aklımda bi şey var onu buraya biırakıp gidiyim bari😃
dün koltuğa başlıklarını vidalıyodum (tamirde elime su dökemez kimse😃) annem de koltuğu yukarı kaldırmakla görevliydi. ben bi an boş bulundum anneme yanlışlıkla sevmediği bi kelime kullandım (ağır bi şey değil yanlıs olmasın😃) "onu bana mı kullandın eşsek sıpası" demesi ve koltuğu hönk diye üstüme bırakması bi oldu. sonra bi de pis pis gülüp aynı anda elimin üstüne bastı ezdi elimi bi güzel, kitlendim kaldım ama gülme krizi ve acıyı ilk defa aynı anda yaşadım annemin burdan ellerinden öpüyorum hep ilkleri yaşattığı için 😃 neyse bende tehtit ettim gittiğimiz her yerde bu zalımlığını anlatcam diye (sözümün eriyim burayada yazdım ahanda😃) misafirlikte de aynısını yaptım annem çekinmesi gereken yerde komşu teyzemize "gel uygulamalı da gösteriyim güleriz dedi ya" tabi biz yerlerde 😃 eğer bi değişik anneniz varsa hayat hem zor hemde eğlenceli dostlar 😃

Cevaplar

onumarkamsobee
onumarkamsobee
ben annem is verince gülme krizine giriyorum. kadin verdigine verecegine pisman oluyor :d gulumsryerek okudum. takıl tabi burada. aha buralar hep dutluktu. degerleniyor zamanla :d :d
lepremses
lepremses
oascım annem de benden bi şey isteyip sonra teşekkür ettiğine pişman olur genelde, hayır ne var yani "önemli değil ama bi daha olmasın" dediysem ve derken intikam aldıysam 😃 anneler candır ya 😊
foreveralone
foreveralone
bununla evlenin beyler
onumarkamsobee
onumarkamsobee
bence gayet normal bir cevap. insan bunu duydugu icin niye sinir olsun kiii:d anneler bir tane ya :d
lepremses
lepremses
oas annem genelde her şeye sinir olur bende tamm tersi 😃 foreveralone nasıl bi tavsiye o 😃
lepremses
lepremses
oas annem ahh o kadınn.. sinir kıvılcımı ateşini harlarsann. yangın olup yakar🙏 foreveralone tamirci parasından yırtsınlar diye mi 😃
foreveralone
foreveralone
yok yazıların hoşuma gidiyor kafa dengi havan var elinden her iş gelir. bence ideal :d
lepremses
lepremses
ormancı taliplerimi bekliyorum o zaman odunum ben 😃
foreveralone
foreveralone
bende öküzüm uyar mı ajsjsksk
onumarkamsobee
onumarkamsobee
vallaha onun siniri benimkiyle yarışır. o bana kızdıkça ben ona deliririm. annem diye ağzımı çok açamam. en son çeker giderim odadan. bir müddet yaklaşmayız birbirimize :d
lepremses
lepremses
oo sen ne diyosunn baytarlık hayalimdi benim foreveralone 😃
oas annem beni bu yaşımda aldırmayı düsünüyo o derece çığrından çıkar bazen 😱 bu yaştan sonra töbee 😃
onumarkamsobee
onumarkamsobee
acaba seni nasil geri ... neyse anladin sen :d
foreveralone
foreveralone
oooo memnun oldum onumarkamsobe ile de ilkokulda küstüğün kişiyle o konuşurken bi sinek vızıldadı galiba diyen tipler gibiyiz aynı gönderiye hemen bitiyoruz birbirimize bişey demeyiz susar mısınız söbe hanım.s.s şsldkf
onumarkamsobee
onumarkamsobee
alone köpeğine host mu dedim ben :( gercekten de her gönderinin altina bitiyoruz. sekil a. bakiniz bu gönderi. lutfen susar misin? seninle konusmuyordum ben:(
lepremses
lepremses
taam taam arkaaşlar benim için kavga etmeyin 😱😊
onumarkamsobee
onumarkamsobee
bak gördün mu ne oldu? kiz icin kavga ediyormusuz.. alone gidek mi?
foreveralone
foreveralone
bize müsade o zaman. follow me söbe.
onumarkamsobee
onumarkamsobee
musademizi aldik. geliyorum alone.
onumarkamsobee
onumarkamsobee
bu arada ben uyuyorum. sabah ders var uyu dendi bana. ben soz dinlerim. sohbetiniz guzledi. iyi geceler :)
lepremses
lepremses
hadi bakalım dağılın 😃 iyi geceler 🙋