hemsire
hemsire
2 yıl
oncelikle merhabalar...
bir sey danışmak istiyorum . fazlasıyla kiskancim. sevdigimi ucan kustan kiskanicam en sonunda 😄 benim sevgilim dedigim adam instagraminda baska hatunlarin fotosunu begenmeyecek, facebookta da ayni sekilde. yani tüm ilgisini bana göstermesi kafi. bi soz var belki bilirsiniz, sen okuzunu evinde yedirsende o disarda otlanmayi sever. mevzu tum erkekler de bu kapıya mi çıkar. cikmasini engelleyemez miyiz ? engellemek icin baska yollari denemek caiz midir arkadaslar 😄

Yorumlar

kimimben
kimimben
2 yıl
geçen gün ayrıldığım sevgilimle başlamadan önce sevgililik sözleşmesi yaptık resmen. dedim ki aşırı kıskancım çok aşırı benim gibisini daha görmemişsindir. bir şey olmaz dedi kıskanclık sahiplenmektir severim ben , bende çok kıskancım senden çok daha kıskancım dedi. çıkmadan dedim ki bak face,twit, tüm sosyal ağlar 2mizide yasak , dışarı cıkarken izin alınacak , açık giyinmeyeceksin , erkeklerle telefondan konusmak , erkek arkadaş yok , sadece benim olacaksın kimseyle 1 saniyenin geçmesini istemiyorum. ha bunları istiyorum ama hepsi benim içinde geçerli hepsini yapıcam dedim. tamam dedi yaa bunlar ne ki zaten her ilişkide olması gereken şeyler. 6 ayda birini bile uygulamaya sokamadı , ben hepsini 6 ay uyguladım . en son baktım beni oyalıyor bitti. benden kıskancı varmıdır bilmiyorum ama aşırı sahiplenirim. bence sen bile beni geçemezsin bu konuda :d