benboyledegildimyasarkenoldum
merhaba arkadaslar.ilk defa biseyler yaziyorum.ve farkettim ki bravo!samsunlular burda da samsunlulugunu gostermisler.sevgili samsunlular size bi kac lafim var.bi degisiksiniz yav.yani cok tatliskosunuzda aslinda.ne biliyim.biraz seysiniz iste.veya alisamadim.bilmiyom.

Yorumlar

kimimben
kimimben
2 yıl
nickinide sayarsak baya şey yazmış sayılırsın . başlı başına bir paragraf olmuş nickin:d
apoletsizgeneral
neyiz işte merak ettirdin 😑😑
onumarkamsobee
samsunlular da ne var ki? okudum okudum ne olduklarını anlayamadım hala :) bu arada "ben böyle değildim yaşarken oldum" mu yoksa "ben böyle değildim yaşarken öldüm" mü? bence birincisi ama bir sormak lazım :d
kimimben
kimimben
2 yıl
saane oas ya arkadaşlarıma muhalefet olma karşında beni bulursun bak :d
onumarkamsobee
kimimben canımı sıkma benim. yahu ne istiyorsun sen benden ? "şeysiniz" diyor. neylermiş işte