lebonheur
lebonheur
birkaç kere' sevgilim olsa mutlu olurdum diye düşünüyorum.' diye yazanlar olmuş. ben de düşünmüştüm aynı şeyi. sonra bi söz gördüm. ' haramda huzur ararsan, huzur sana haram olur. ' çok etkilendim. umarım mesajı alabiliriz. cennete gideydik iyiydi 😊😆

Cevaplar

ejderiyaci
ejderiyaci
helalimiz yapacaktık ki zaten...
xyzf
xyzf
helalim olmasını istediğim kişi sevgilim olsun isterim zaten..yani bence öyle olmalı.
azureus
azureus
öle düşünürsek evde kaldık sevgili olmazsa hep tek mi olacaz :o
lebonheur
lebonheur
ama birlikte harama girmiş oluruz. haramla başlamış bi evlilik tehlike arzediyo düşününce. sonuçta kesin bile değil evlenmek
xyzf
xyzf
sevgili de mi yapmayaahh 😄😄
kizakurda
kizakurda
aynen öyle ..bu yüzden o kadar çok mahvolan hayat görüyoruz ki her gün ..aşk acısı berbat bişey allah düşmanıma vermesin..beraberken bi dert ayrıyken bi dert ..onu diyen adam bi de zarara rızasıyla girene merhamet edilmez demiş ..haklı valla ..kendimiz bağlanıyoruz, kendimiz kopamıyoruz,olan geçen zamana oluyo..
azureus
azureus
peki birini tanıyıp nasıl sevecez onu geçtim nasıl evlenecez görücü usulü ile mi ?
anonim
anonim
@azureus olur be bi sekilde nasip gismet bunlar cokta sey yapmamak lazim
cokdaelitdegilim
cokdaelitdegilim
ya bi şekilde helal olan buluyo zaten insanı yani öyle duydum daha beni bulmadı😂😂
anonim
anonim
sevmek haram mı kardeşim ha sevmek sevişmekle aynı goruluyor sanırım sevdiğini duşunen sonradan pişman olmasına sebep olan şeyi yaptırmaz yalnızca sevin ya vakti gelince uruyeceksiniz zaten ama önce sevmeyi bilinda saygılar
lebonheur
lebonheur
anoniim :) sevmek haram demedim kii. sevgili olmak gezip tozmaktan bahsediyorum. bunlar kısa süreli mutluluklar :) sevmek çok ayrı konu zaten :) ona yapacak bişey yok
azureus
azureus
şahsen ben birini tanımadan sevgili olmadan evleneceği mi düşünmüyorum annemin bulduğu kızla görücü usulü ile evlenmek saçma belki kız çok iyi biri ben kötüyüm sonuçta ben o kadına bakamazsam kul hakkına giriyorum bide düşünsenize tam tanımadığınız adamın biriyle aynı evde yaşıyorsunuz zaten ailemiz bizleri görücü usulü evlendirdikleri için ayrılsak ya da her hangi bir şey de kul hakkına girmiş olacaklar sonuçta onlar buldu...
anonim
anonim
sevebilirsin ama seversem sevilirsem her şey mübah mantığı olmamalı dokunmadan seviceksin elini tutmucaksn haram olandan uzak duracaksın yani
anonim
anonim
İyi oku dahican sevgilim diyo sevgili la sevgili sevilen kişi lebonheur
lebonheur
lebonheur
her sevdiğiyle sevgili olabilen varmı anonimm :)