onumarkamsobee
onumarkamsobee
öldüm öldüm bugün. buraya girip yaşam enerjimi geri kazanayım biraz. alt tarafı öğleden sonra derse gittim. İlk dersin hocasında sıkıntı yok, adam çok güzel konuşuyor. ara vererek kendisini bir buçuk saat dinletti. fakat ondan sonraki, 15.20-17.00 arası olan ders bütün enerjimi aldı her zamanki gibi.. adam bir girdi, başladı ve yardırdı.. blok yaptı da el insaf nasıl bloktur o? İnsan bir soluklanır. yaşlanmışsın sen, kalbin var kalbin! dur durak bilmeden anlattı. kitap zaten 1333 sayfa. onun üstünde hocacığımızı takip ederken, not alırken öldük. en son baktığımda ben arkadaşın yan kaynağını almış akrostiş yazmıştım. vallaha çok güzel oldu. buraya da taşımak isterdim ama kızı ifşa etmiş gibi olurum :( telefonumun şarjı dolmuş. hepimiz başka bir şey diyoruz. kalkıp gidip telefonu alıp çıktık sınıftan. zaten bizim dışımızda 3-5 kişi kalmıştı. ders bitimine, programa göre, son 10 dakika vardı. adam bizi salmak yerine telefonuna dalmıştı.. üstelik bunu bekleyen arkadaşlarımız kaldı. nasıl çıktığımızı bilemedik biz. daha durmuş dinliyorlar.. anlattığı yok ki :/ sıfır enerjimle bir de gidip merkezde işleri hallettim. geldik yurda bu seferde yurt müdürümüz gelmiş :d odaya giremiyoruz. abla gelmiş hepimizi tek tek çıkartıyor. bismillah adımımı yeni atmışım. İndim yemek yiyemedim. açım aç! dedim ben yiyeceğim abla. ye dedi. loknes'le oturduk yedik. yerken de rahat yok. kokoşolog gelmiş yemekler şöyle böyle diyor. neymiş efendim bizim kokoşolog bonfile istiyormuş. he canım zaten o bonfilenin parasını da senden ayrı alacaklar. kyk listede 4.50 lira fiyat koymuş. la bu yurttaki hangi öğrenci verir o parayı ? çenesini de kapamıyor. otlatmaya göndereceğiz biz onları. adamlar annesinin karnından bonfileyle, yok efendim portakallı ördek yiyerek çıkmış.. neyse. baktık şikayetler söylense bile müdürcüğümüz olası yok diyor. biz de loknes ile çıktık odamıza çekirdek, ayran, meyvesuyu, cips, yoğurt keyfi yapıyoruz. arka planda da mustafa ceceli açtık bu akşam. hayırlısı. geçinip gidiyoruz işte. yarın da dersim yokmuş. değmeyin keyfime. az şurada enerjimi toplayayım. ne saçma bir yazı oldu ya :/ İyi geceler. bir de @odn'e menşın atayım :d adamın hesap satılık hanımlar beyler :d

Cevaplar

anonim
anonim
senin nickini görmekten tiksinmeye başladım..
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ben de anonimlerin sana benzerlerinden.. anonimbay çenemi tutamadığım gibi parmaklarım da yazmayı bırakamıyor maalesef. keyif meselesi tabi. ama tiksintini azaltmak için yapabileceğim bir şey olursa dururum. ne kadar saçma yazdığımın farkındayım ama bir söz var hani, biliyor musun? "keyfimin kahyası mısın?" derler :)
lacivert
lacivert
ben de anonim görmekten tiksinmeye başladım....
lacivert
lacivert
anonim yaazılar daha fazla ve hangisini yazan aynı onu bile anlayamıyoruz....
onumarkamsobee
onumarkamsobee
lacivert anonim olarak kalabilirler. onlara böyle bir seçenek verilmiş. bu da tercihleri. zaten amaç hangisinin hangisi olduğu bilinmediği için her yerden çıkabilmek :p
anonim
anonim
her seyini anlatmak zorunda misin ya bize ne? anlatirsin da bu kadari da sıkıyor artik
anonim
anonim
kendine ve bize bir iyilik yap ve kendine anılarını yazacagın bir defter edin. bu kadarı saçma ve sıkıcı
onumarkamsobee
onumarkamsobee
anonimbayan sen de haklısın. ama bir insan nasıl desem... neyse. sıktığım için kusura bakmayın. rica etsem aşağıya inip geçebilir misiniz okumadan? :)
anonim
anonim
bilinmediği için her yerden cıkıyorlar derken senin nickinde kisisel bilgilerin mi sakli?
lacivert
lacivert
acaba herkesin yazdığı şeyler çok mu gerekli...burada aradığın şeyler başkalarına bilgi vermek ya da birilerine bişeyler öğretecek yazılarsa yanlış yerdesin.burası eğlenmek amaçlı bir platform tabiki isteyen istediği şeyi yazar.admin onayladığı sürece sıkıntı yok..okuyup okumamamk sana kalmış
anonim
anonim
odin bunu sen mi diyorsun güldürdün kızlara kezo dediğini unuttun sanırım yazdıklarından dolayı. herkes istedigini yazar istemezsen okuma dusunceni "herkese" uygulasaydin ciddiye alinabilirdin.
anonim
anonim
böyle düşünen tek ben değilmişim ilk yorumu atan benim diğeri başkası.. amac kalp kırmak değil gerçekten bu arkadaş suyunu çıkartıyo..
anonim
anonim
yazmak istediğin yazıda onu anlatmanı gerektirecek bir şey olur farklı, sıradan olmayan. okulda her yaptıgınızı da anlat dakika başına merakta bırakma
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ulan kaçıncı anonimsiniz? allah aşkına bir iki diye numara verin kendinize :) defter olmaz. defter atılır. ve evet, benim nickimide kişisel bilgilerim var. yöneticiler gelip gayet güzel ulaşabilirler. bir telefon numaram eksik. onu da az sonra yazarım. sayenizde hatırladım :d ve tekrar söylüyorum "keyfimin kahyası mısınız?" :) odin çok teşekkür ederim beni savunduğun için. lacivert sana da çok teşekkür ederim.. gerçekten ayrı ayrı seviyorum buradakileri. bazılarını daha çok seviyorum, yalan yok :) ama emin olun kırılmadım. kaç kere dediler. daha çok yazmaya başladım. güçlüyüm diyelim. böyle davrananlara kalkıp da kırılacak kalp yok bende. :)
foreveralone
foreveralone
ya ben bu kızın yaşam enerjisini seviyorum hop atlıyo başlıyo birgün boyunca napmış anlatıyor direk geçme şansınız var ha uzun yazılarının hepsini okudum mu okumadım. alkollü sağlam kafayla olmadığım için çünkü gece okuyorum yazıları komiklikler ya da toplumsal bikaç konuya gönderme yapmak zorunda değil tanımıyoruz yazıyo. ben bazen ironik şeyler yazarım müzik paylaşırım gördüğüm ilginç anlamsız gelen şeyler yazarım yorumlarda insanlara takılırım vakit geçiririm bu kızda hukukçu demek ki yazmayı sevmesi birazda ordan geliyor belkide ağır bi tramva geçirdi burda saçmalamayı seviyor belk.... yav yoruldum işte anla.
lacivert
lacivert
yazıda bahsedlien seyin aksini savunur kendi düşünceni yazarsın yazdığı seyi beğenmediğini dile getirirsin de yazma demek nedir yaaaa... pardon da buna ancak sanane denir yaniii.
onumarkamsobee
onumarkamsobee
benim bir şey dememe gerek kalmamış...
onumarkamsobee
onumarkamsobee
lacivert, anonim onlar. "anonim onlar" derken ezmek için söylemedim :) boşverin. bakın ben öyle yapıyorum. herkese diyecekler. ama bu kadar söylenmek, sinirlenmek bile fazla onlara. "anonim olduğun kadar insansın, anonimliğin suyunu çıkarma." demiş mayk.hatta bu sitemizin sloganı gibi bir şey oldu. anonimlere diyoruz. biz de fazla söz ederek onlara, parmaklarımızı boşuna yormayalım. yazma denmez bir insana. benim yerime burada derdini kimseye anlatamayan, konuşmaktan utanan, höt diyenin karşısında sinen bir kız olsaydı eğer onun hevesini kaçırmış olacaklardı. onun kabuğuna çekilmesine ve yalnız kalmasına sebep olacaklardı. bunu düşünerekten hatalılar. bir insana emir cümlesi kurma hakkı yoktur başka birinin. görüşlerini bildirebilirler, öneri cümleleri kurabilirler ama emir cümlesi kuramazlar. "yazma, etme, tutma." diyemezler. hatasını görüyorlarsa, şöyle şöyle yaparsan daha iyi olabilir diyebilirler anca. neyse gençlik uzun lafın kısası anonimlere çok parmak oynattık bence. hepinize tekrardan teşekkür ediyorum tek tek. bana söyleyecek söz bırakmamışsınız :)
lacivert
lacivert
neyseki senin gibi yazmayı bırakmayacak birine denk geldiler :d sen durmadan yaz ben fırsat buldukça açıp açıp okuyacağım :d benim burda yazdığımı arkadaşlarım bile bilmiyor.tanımadığın kişlerle bişeyler paylaşmak daha rahat ve güzel oluyormuş meğer :d
foreveralone
foreveralone
tramvayda gördüğüm kız/çocuk beni bul - anonim marley ( bir kekonun günlüğü'nden)
onumarkamsobee
onumarkamsobee
benim burada bir iki arkadaşım var şahsen tanıdığım. ama onlara bile anlatmadığımı gelip buraya yazıyorum ben lacivert. öğrenirlerse buradan öğreniyorlar. hatta tam yazmadığım için anlayamıyorlar bile. :) burada yazmak zevklidir. İstediğin kadar saçmalayabilirsin lacivert. kimse sana "üffff ne scmlysn ama sn .s" diyemez :d :d diyenlere de hadleri bildirilir :d okuyacağın için teşekkür ederim ama bazen ben bile okuyamıyorum.. okuduktan sonra "sen ne ettiin oas?" diye kendime soruyorum :) İnsanların isminin cisminin bilinmediği bir yerde içindekileri yazması daha çok rahatlatır insanların içlerini :) ben de okuyorum her yazılanı üşenmeden. ama ne yalan söyleyeyim şöyle kızlar böyle kızlar yazanları pek okumuyorum :) forever kahkaha attırdın ama sen yine sağolasın :d :d
lacivert
lacivert
evet bazılarını ben de okumuyorum tabi ;) seninkileri genelde okuyorum ama... çünkü ilk baştaki konu ilgimi çekmese bile sondaki konu ne acaba diye merak edip okuyorum :d
foreveralone
foreveralone
kızım bizim arkamız sağlam admin yedirmez kimseye senden sonra en aktif benimdir heralde fazla çıkarmıyorum sesimi admin ekmek yiyor bizden vip üyeyiz biz :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
lacivert konu bütünlüğünü sırf siz hepsini okuyun diye sağlamıyorum ben :d :d yoksa okumazsınız hiç :p forever server giderlerini benden kesiyor adminler :d :d
mortavsan
mortavsan
bizde anonim görmekten tiksinmeye başladık malesef @anonimbay iki dk uza şuradan saçma yorumlarını kendine sakla. anonimlerin elinde bi liste mi vardir nedir hergün birimize saracaklar galiba. 😂
lacivert
lacivert
ooo iyi taktik ;) :d en azından bende işe yaramış :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
mortavsan, odinle başladı sonra bana geldiler. bunlar kesin elmas sayısına bakıyor :d :d :d tövbest :d :d :d lacivert okuyanların hepsinde yarıyor sanırım :p :d
foreveralone
foreveralone
bana da elmas verin laaağn benim elmasım az takip edeni takip ederim. unf/unf :/
onumarkamsobee
onumarkamsobee
forever kalpcik atana kalp atarım diyeceksin. taktiğin yanlış bi kere :(