arnavut
arnavut
ya rica ediyorum trabzon vakfıkebir ekmeği gibi burnu olan kızlar hızma takmasın. bmw 3.16 jantı gibi duruyor :(

Cevaplar

frances
frances
yüzeysel yaklaşımına saygı duymak zorunda bırakıldığım için bir şey demiyorum ama umarım vakfıkebir ekmeğinin bizzat kendisine dönüştüğünde empati yapmadığın günler için göz yaşı dökmezsin buralarda.
bellibelirsiz
bellibelirsiz
evet arkadasim dimi burnu buyuk olanlar hizma takmasin sisman olanlar tayt giymesin kizlar saclarini baska renge boyatmasin basortusu takanlar takmasin fizigi olmayanlar da ölsün hatta. hep bi yargilama hep bi yargilama. sonra nutuk atariz kendinle barisik ol diye. kendiyle barisik birakiyo musunuz ki adami? belki o vakfikebir burnuyla hizma takmayi seviyo belki o simit gibi fizigiyle tayt giymeyi seviyo mutlu oluyo. cok mu rahatsiz oluyosun cevirirsin gozlerini ve gormezsin. begenmemene saygim var tamam ama bu sekilde konusman hic hos degil. ( simdi muhtemelen bunu yazdigim icin burnumu vakfikebir gibi gorceksin ama benim burnum da tam tersi ve ben yine de kendime hizma yakistirmiyorum demekki neymiş zevkler ve renkler:) )
koalali
koalali
ben de birkaç cümle söyleyecektim de çok sevgili arkadaşlarım gereken her şeyi söylemişler.
zorakimuhendis
zorakimuhendis
@arnavut geçmiş olsun kardeş bu lincin altından sağ çıkarsan helal olsun fena fena:d
arnavut
arnavut
1.si bende çok zayıf bir insan değilim
2.si ben adını dahi 2 3 yıl sonra hatirlamayacagim insanlar için göz yaşı dökmem frances
3. bellibelirsiz nick li arkadaşım. herkesin yorumu kendine, o senin yorumun veyahut düşüncen, bu benim yorumum veya düşüncem, dediğin gibi düşünmedim büyük burunlu vb. dediğim gibi, bu benim düşüncem. teşekkür ederim yorumların düşüncelerin için, son olarak da şunu soyleyim, bana hayattaki tek başarısı önündeki spermleri geçmek olan insanlar yorum yapmasın, güzelsindir belki dünya güzelisindir ama gerek yok. sende illaki gördüğün bir erkeğe veya kıza şuna bak üstündeki ne kadar kötü veya örneğin hayır ben bu cocugu beğenmiyorum demişsindir. bana demedim deme inandiramazsin, yalnız beni değil buradaki tüm kızları ve erkek arkadaşlarımı inandiramazsin, bana felsefe yapma lütfen, uzun uzun yazmana da gerek yok. bu benim görüşüm benim fikrim, sana fikrini sormadım. senin görüşün veyahut fikrin sana kalsın. teşekkür ederim :)
zoraki mühendis, herseye haklı olduğum sürece verecek bir cevabım vardır kardeşim :)
bellibelirsiz
bellibelirsiz
gorus istemiyosan yazmazsin buraya senin yazdiklarin gayet yoruma acik. evet ben de demisimdir ama tutup da bunu herkesin gorecegi bi yere yazmiyorum. suan senin yazdigini okuyan burnundan hosnut olmayanlar"vakfikebir burun"tabirine nasil uzulmustur bunu dusunuyo musun peki? ben sana saygi duydugumu zaten belirttim. biseyi begenmek zorunda degilsin. ama bunu bu sekilde yapma. he bir de sana fikrini sormadim yazmissin burada fikir belirtmek icin izin alinsaydi direkt yorum yapilmaz once izin butonu falan olurdu diye dusunuyorum. hayattaki tek başarısı önündeki spermleri geçmek olan insanlar yorum yapmasın diyosun da hayatta neyle ugrastigimi ya da burda diger yorum yapan arkadaslarin da ne ile ugrastigini bilmeden bunu demen de cok ilginc olmus. bak bu da benim dusuncem :)
amort
amort
bravo kızlar sanki hiç kimsenin arkasından dedikodu yapmamış dış ve fiziksel görünüşüyle alay etmemiş gibi davranın süper böyle devam @arnavut arkandayım gardaşim 😄
arnavut
arnavut
bak şuan çok ciddiyim bana ne kullaniyorsan söyler misin ? hayır ne yaşıyorsun ne yaşadın bu zamana kadar dostum sen :) seninle sıkılmadan sabaha kadar konuşurum burda sen böyle konuşmaya devam ettikçe, hayır herkes kendinden sorumludur avukat mı olacaksın hayırdır? hayır hukuk fakültesindeysen eğer tanışabiliriz bende hukuk fakültesindeyim :d bırak burnu öyle olanlar yorum yapsın, sen güzel burnunla yoluna devam et
bellibelirsiz
bellibelirsiz
haha cidden güldüm :d hic bisey kullanmiyorum ufacik bi kirilma konusunu bile sabaha kadar dusunen biriyim bu yaziyi gorunce tutamadim kendimi napiyim 😔hayır hukuk fakultesinde degilim :) ya gorusumu bildiriyorum niye bu kadar sinirle yaklasiyosun ben boyle dusunuyorum sen öyle dusunuyosun -.- hakaret icerikli konusmadigimiza gore (gerci şu spermli cumlen haric). neyse sustum 😄
arnavut
arnavut
bence hakaret içerikli bir cümle değildi çünkü hepimizin ilk savaşı o sonuçta :d sinirli de yaklaşmadim bu benim normal halim :) teşekkür ederim görüşlerini paylaştığın için iyi geceler :)
anonim
anonim
türkiye'de böyle bi tartışmanın sonunda "sanırım haklısın, insan bi anlık bunu düşünemeyebiliyor" gibi bi yorum görme ihtimali zaten yoktu dimi