shu
shu
2 yıl
ben hoşlandığım bi kıza açılamıyorum korkuyorum tersler diye hep bi önerisi olan var mı?

Yorumlar

onumarkamsobee
"korkunun ecele faydası yok." derler. korkma git konuş. ne olacaksa olsun. en fazla reddeder seni.. tanışıklığınız var sanırım? a bu arada soru&cevap bölümümüz mevcuttur :)
mavininellitonu
bence de git konuş eğer güzel bir şekilde reddederse birşey demiyorum ama terslerse zaten anında bırak o kızı
shu
shu
2 yıl
aynı sınıftayız :d o sıkıntı
onumarkamsobee
aynı sınıfta olmanız bir şeyi değiştirmez. ben de yaşadım bunu geçen yıl :) sıkıntı yok şu an. reddedildim gibi bir şey. ama iyiyiz hala. İki medeni insan olayı bu.. eğer çirkefleşmezse sıkıntı yok :)
anonim
anonim
2 yıl
hangi fakültedesin kardesim 😃
shu
shu
2 yıl
sağlık. yok bende gurur var ama :d olmazsa sanırım bir daha görüşmeyiz
onumarkamsobee
"sanırım" diyorsun bak.. görüşürsünüz gibime geliyor. %100 bir olasılık veremem ama %80 görüşürsünüz.. gurur devreden çıkar bir müddet sonra. muhabbetini özleyebilirsin mesela..
shu
shu
2 yıl
yok tanımıyorsun işte beni :) neyse artık.
onumarkamsobee
harbi harbi tanımıyorum :d hayırlısı. ben hala konuşman taraftarıyım. sonradan konuşmadığın için pişman olursun. a bir de kız kendi söyleyebilecek bir tip mi hoşlansa? yoksa senden mi bekler?
shu
shu
2 yıl
yok o söylemez ama çok küçük bir sıkıntı var :)
onumarkamsobee
o sıkıntı ne ki? tabi burada söylenebilirse söyle. israr etmeyeceğim :)
shu
shu
2 yıl
benden çok az uzun :)
onumarkamsobee
sorun bu muydu yani :d allah'ım soruna bak... bunu mu takacaksın? kız zaten topuklu giyince de senden uzun olacaktı. doğuştan çok az uzun işte daha ne? :)
shu
shu
2 yıl
neyse iyi gaza getirdin beni :)
onumarkamsobee
ne gaza getirmesi :d ben sadece görüş bildiriyorum, öneri sunuyorum sana :d ki mantıksız bir öneri de değil. susmak bir çözüm değildir. bunu bilmen lazım. kız seni ölene kadar bekleyecek diye bir kaide yok. sen susarsan başkalarına fırsat doğar. ve kız senden bir adım göremezse, kendisinden hoşlanan bir başkasına, hoşlandığını itiraf edene, gidebilir. ki gitmesi yüksek bir ihtimal :)
shu
shu
2 yıl
ya bak kızın benden hoşlandığnı düşünmüyorum aslında tek taraflı gibi ama göz göze geliyoz çok kez bence hiç konuşmayayım böyle devam etsin :)
onumarkamsobee
keyfin bilir :d
shu
shu
2 yıl
sağol sen yine de :)
anonim
anonim
2 yıl
aynı sıkıntı bendede var konuşmaktan korkuyorum.
saglikcimudur
saglikcimudur
2 yıl
sayın shu sen bi ara kentine gel bi çay içelim konusuruz bu konulari