hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
olum tıp da okuyan dostlarıma sesleniyorum başka bölümlerden sadece tıp okuyosunuz diye sizinle ilgilenen kızlara aldanmayın siz onlar için birer gelecekteki zengin koca adayısınız uyanık olun kullandırtmayın kendinizi :d . he bide her tıp okuyanın zengin olacağı algısı var ona hiç girmiyorum zaten boşver :d

Cevaplar

puccohenzaps
puccohenzaps
tipik bir egitim fakulteli :d
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
kullanıldığımızı fark ettiğimiz an kullanmaya çalışanları tıp dünyasına kadavra yapıyoruz ayık olsunlar ;)
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
@gayriresmidoc güzel ultimatom du :d
@puccahenzaps kim eğitim fakülteli tıpçıyım kardeşim ben meslektaşlarımı uyarıyorum
puccohenzaps
puccohenzaps
oha tıpcı selamun aleykum
lepremses
lepremses
kızım daha az önce yukarda uyarı yaptı"oha tıpçı" ne 😃 yürümesene çocuğa 😃
puccohenzaps
puccohenzaps
ya belki gordugum cocugu tanirsin.seninle muhabbete gecmem lazim ikinci sinifim de nolur 😂😂😂
Maviş 🐣
Maviş 🐣
@puccohenzap bi odin bi tıpçı vays be kızım ayran gönüllü mü çıktın sen
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
İkinci sınıf türkçe mi ingilizce mi?
puccohenzaps
puccohenzaps
odin konusunda beni ciddiye alan duz aptaldir
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
sınıf ayrımı yapmayalım gepimiz hipokratın yeğenleriyiz sonuçta :d
puccohenzaps
puccohenzaps
ikinci sinif misin onu soyle :d
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
ya değilim ama olsa bile çoğu birbirini tanımıyo türkçelerde bi sınıf 300 kişi zaten, ingilizceler(biz) 80 kişi falan oluyo anca onlarda tanır tüm sınıf birbirini senin iş zor sen bulaman o çocuğu :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
mavis bu kıza diyecek söz bulamıyorum. ayran bundan utanır..
Maviş 🐣
Maviş 🐣
sen kendini aptal yerine koyuyon onu ne yapacaz cici kız @puccohenzap
puccohenzaps
puccohenzaps
hipokrat yegen sana demedim alinma sozum surada vazirayan bi kac kezoya..
Maviş 🐣
Maviş 🐣
ahh be canım aynaya bakıp konuşuyorsun belli ki senin buralarda olman bile görüntü kirliliği hadi oyun parkına geri dön sen.
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
tamam kızlar sakin tartışmaya gerek yok hipokrat dayıma söylerim bak :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
hipokrat olayın senle alakası yok ki :d bu puccoyu göre göre kızlardan evlilik teklifi beklemeye başlayacaksınız :d
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
ahahah yok ya biz konuya yeterince hakimiz bu işlerin nasıl yürüdüğünü kimin niyetinin ne olduğunu biliriz :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
cok şükür mantikli insanlar hala var! 😂😂
carpediemm
carpediemm
e yani haklısn bu devirde bõyle kızlar cokkk.yazîk ya su duruma üzülüyorum.her sey zenginlik degil bee..
anonim
anonim
@puccohenzaps ben 2.sınıfım söyle bana
aldebaran 🌟
aldebaran 🌟
oğlum anlayan susmus sen niye susmuyorsun? ulan parayla mi gönderiliyorsunuz siz bana? :(
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
özür dilerim :/ @aldebaran boş bulundum bir an :d ama sende nick değiştirince eski gönderileri beğenir belli ederdin kendini adgsgdh
aldebaran 🌟
aldebaran 🌟
e etmek istemedim. hatta eski nicklerimle ilgili hiçbir sey kalmayacaktı. neyse sağlık olsun
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
özür dilerim o zaman :/ @aldebaran
aldebaran 🌟
aldebaran 🌟
yanlış anlama kendi çabasıyla anlayan disinda kimseye söylemedim ben :d anlayanlari da biliyorum ama susmuslardi. oas öldü öldü :d
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
peki çaktırmam bir daha o zaman :d @aldebaran
aldebaran 🌟
aldebaran 🌟
teşekkürler hipokrat :d