hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
evet arkadaşlar bilimsel olarak beynimiz sürekli gördüğü ya da çevresindeki insanlara aşık oluyor yani r11 de ve ya başka bir yerde bir kere gördüğünüz birine aşık olma ihtimaliniz yok bilimsel olarak :/ ama size güzel bi haber veriyim aşık olduğunuzda vücudunuz serotonin salgılar ve mutlu hissedersiniz,ama serotonin salgılanmasını sağlayan ve çok iyi bildiğiniz bir madde daha var bilin bakalım o ne? tabikii çikolata. bu yüzden çikolata yı sevin o sizi aldatmaz hayal kırıklığına uğratmaz sadece mutlu eder :d boş verin yalnızlıktan yakınıp durmayı ve oturup bir çikolata yiyin ve mutluluğu hissedin iyi akşamlar hepinize efenim saygılar . bilimi damarlarınızda hissedin :d

Cevaplar

mortavsan
mortavsan
yooo ben kendimden kilometrelerce uzakta olan birisine aşık gibi biseyim.
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
evet seni isviçre ye gönderiyouz bilim adamlarının araştırmaları için :d
lepremses
lepremses
çikolata aldatmaz ama paramla aldığım için "al şu parayı ve beni eğlendir seni pislik " gibimsi bi şey😱
josefin
josefin
yanima cikolata koydum bana sarilmadi dokunmadi bile.hormon salgilattı diye her zaman ilk adimi atamayiz bu da can
josefin
josefin
davşan allasen aşık gibi bişey olmak nedir ya :d
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
@josefin işte o salılattığı hormon sarılmayla aynı mutluluğu hissettiriyo zaten :d
josefin
josefin
sarılmak bir insana serotonin salgilatmanin mutlu etmenin yaninda sicaklik ve huzur da veriyor bunlar beyinle degil ruhla salgilaniyor ruh ise bildigimiz gibi 21 gram ve gercekligi ironik olarak aciklanmis en hafif ama öldürücü nokta. onu veriyor mu ciklota hı veriyor mu..
mihrimah
mihrimah
sende kendimi gördüm 😧
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
ben öneri sundum illa sevgilinden ayrıl git çikolata al demiyorum ya :d herkesin hayatına kimse karışamaz :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
davşan şu an duygularından tam olarak emin değil :/
onumarkamsobee
onumarkamsobee
josefin yalnız nasıl bir yerden vurdun sen bu bilim insanını :d :d ama josefin haklıııı :d bugün bilmem kaç tane çikolata yedim ama hiç de mutlu etmedi :d
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
yeter ben pılımı pırtımı toplayıp isviçreye gidiyorum 2 bilim yaptırmadınız yaa :d
mortavsan
mortavsan
yani seviyorum hatta çok seviyorum ama aşık değilim. elemanın bundan haberi yok malesef. söylemeye korkuyorum arkdasligimiza zarar gelir diye. zamanı gelince söyleyeceğim ama işte o kadar merak ediyorum ki ne yapıyor nasıl falan diye. hani mesajı bile ilk ben atıyorum hep. o beni benim onu düşündüğüm kadar düşünüyor mu acaba çok merak ediyorum. yani bilmiyorum işte duygularımdan emin değilim aslında eminim çok seviyorum ama aşık falan değilim. bana göre aşk basit birsey olamaz hayalimde aşık olmak harika bir şey olmalı. 😇
onumarkamsobee
onumarkamsobee
e ama bak biz senin bilimine yardım ediyoruz :d İskoçya'ya git sen İskoçya'ya :p
onumarkamsobee
onumarkamsobee
tamam da sevgi aşktan daha güçlüdür davşanım :)
mortavsan
mortavsan
bilemiyorum oas onunla konuşmak bile huzur veriyor. sesini duyduğum zaman bütün günüm çok mutlu geçiyor. yüzünü gormesem bile bazen sesini duymasam bile hala seviyorum. İki yıl oldu hala seviyorum çocuğu hala soyleyemiyorum. 😢
onumarkamsobee
onumarkamsobee
bence bir ağzını yokla davşanım. bakalım o bu konuda ne düşünüyor?
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
bilim size öneri sundu ama siz aşk acısı çekmeye çok meraklısınız ama olsun aşk acısı çekerken de bilim sizi yalnız bırakmayacak çözümler sunmaya devam edecek :d bu arada @mortavşan sonunda arkadaşınmış yani bi zamanlar yakınında olan biriymiş teorime uyuyor bu :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
yahu ağzını hayra açsana sen :d aşk acısı macısı yok. uğraşamam ben onunla :d çikolata mutlu etmiyor. ayran içiyorum ben :d ama dengemi çok fena bozdu. milletin uykusunu getiren şey benim uykumu açıyor. baş dönmesi yaparmış ama bana yapmıyor. arada bir ağrı veriyor ama bende zaten olan bir şey bu :d yani ben bilimin bana çözüm uygulayamadığı bir insanım :d
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
biraz dayan arkadaşım doktor olur olmaz ilgileneğim seninle :d
mortavsan
mortavsan
bilimin içindeyim zaten sevgili hipokratyegeni. fakat işte imi yıl önce çok yakinimdaydi. @oas valla iki gündür yazmiyordu dayanamadım kızgın yüz yolladım usulca napiyosun. dedi. konuşuyoruz onda da bişeyler var gibi geliyor ama işte kanimda şüphecilik var emin olamıyorum ya yoksa diye .
josefin
josefin
öneriler kisinin dogrusuyla olustuysa ispatlanmaya hakkı vardir sen oyleysen oylesin ben boyleyim demek bilim demek degil. bilim tartismayi sevmiyor sanki..
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
tamam işte arkadaşım yakınındaymış aşık olmuşsun bu da devam etmiş bende dedim ki beynimiz yakınımızdaki ve sürekli gördüğümüz insanlara aşık olur :d bunda yanlış olan ne var sevgili tavşan kardeşim :d
onumarkamsobee
onumarkamsobee
ohooo sen mezun olana kadar ben.... :d davşan konuşmadan bilemezsin. korkuna yenik düşme..
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
ya onumarkamsobee zaten okulun uzun olması en büyük derdimiz niye yarama tuz basıyosun :/ benim okulum 7 sene dediğim zaman arkadaşlarım allah kurtarsın diyor :/
onumarkamsobee
onumarkamsobee
bir yıl da hazırlığınız var değil mi sizin? :) geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. tuz basıyorum. yoksa mikrop kapar doktor aday adayı bey :)
mortavsan
mortavsan
yahu sorun adamı bir ara unuttum sanıyordum hiç aklıma bile gelmiyordu tekrar konuşunca unutmamisim duygularım olduğu gibi kalmış bu nasıl is? halbuki arada çok hoşuma giden başka kişilerde olmuştu ama ona hissettiğim duygular çok çok farklı.hickimseye karşı böyle hissetmedim ben ya çok değişik yazıya dokecegim galiba bunu bi ara.
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
az kaldı az bi 5 sene sonra falan gelirsen hastenede bi serum ısmarlarım sana :p
onumarkamsobee
onumarkamsobee
hiç serum yemedim, zevkle alırım bir dal :d davşanım seviyorsun anlaşılan. bir ara yaz uzun uzun da okuyalım.. anlayalım. çözüm arayalım..
mortavsan
mortavsan
tamam oasim halletcem bunu. 😇
carpediemm
carpediemm
katlyorum bu görüsünüze sayın tıpcı arkadasım :)
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
@carpediem ağlamak istiyorum sonunda eleştirmeyen biri çıktı :d
bu_hesap_silinmistir
bu_hesap_silinmistir
İyi demişin hoşdemişin de çikolatayı çokta sevmem maalesef işe yara bi şey değil o yüzden :d