kimimben
kimimben
2 yıl
beyler bayanlar bu mesaj altında toplanıyoruz başlık '' oas'ın tavla hezimeti'' :d kırmızı nickiler savaşa hazır mısınız ? aranızdan oas ' ı taşa tutucam şimdi cephaneyi hazır tutun. öncelikle şunu belirteyim ben oas ile 2-3 ay önce tanıştım . bir ara durduk yere off tavla bilen yok mu ya tarzı bir şey dedi . bende dedim ki bilmiyorum hiç oynamadım ama samsun'a gelince birinden öğrenirim oynarız dedim. oda tamam ama beni yenemezsin asla diye bir iddia attı ortaya. neyse 2 ay geçti ben 2 hafta önce bayan bir arkadaşımdan tavla oynamasını öğrendim genel kuralları anlattı :d bende biraz internetten falan oynadım ama sadece acemi düzeyinde öğrendim . taşları sayarak ilerletiyorum , çoğu hamleyi görmüyorum falan baya bilmiyorum yani acemiyim :d neyse oas'a kuralları öğrendim yeter bu kadar bana şansım yeter yenmeme dedim , internet üzerinden tavlaya çağırdım . çok iddialısın dedi geldi oynadık 2-2 oldu sıkıldık bıraktık . 2 el kazandın iyisin internet üzerinden oynadığımız için bilgisayar şanslı zar atıyor sana dedi :d bugün beni cafede tavla oynamaya çağırdı . bak dedim oas işim var ders çalışıcam , gelip yenmiyim şimdi seni dedim . :d gel gel diye ısrar etti günah benden gitti dedim çıktım , gittik kafeye :d ilk eli 6-0 yendim ( 2 mars , 4-0 olduktan sonra 1 marsı bilerek kötü oynadı verdi diyelim.) ikinci eli 6-4 yendi . son eli 5-4 ben aldım. tabi zaferin tadının bu kadar güzel olmasının sebebi oas'ın bir sürü destekcisi olması. mortavsan, heymama ve daha nickini hatırlamadıklarım oas'a kimimben'i yen diye tembihledi . oda ''yenerim'' demişti :d neyse yurda gidiyim sana neler yazıcam bekle dedim . beklememiş gelmiş kendi itiraf etmiş . ama ben bu zevkten mahrum kalır mıyım ? bide ben yazıyım dedim eğlene eğlene . :d demek ki neymiş bilmeye gerek yokmuş , acemi şansı diye bir şey var oas ve silah arkadaşları . zafer benimdir !!! :d bu arada yarın için iyi alıştırma oldu yavaş yavaş yer saymadan oynamaya alışıyorum :p İnsafsız akşam akşam 25 el tavla attırdı ya. hadi kırmızı nickler gelin oas'ı kurtarın bakalım haha :d oas ile bir iddiamız daha var satranç öğretecektim ve beni yenemeyeceğini iddia etmiştim . en kısa zamanda onunda sonuçlarını paylaşacağım inş :d hayat felsefeme göre en değerli taş ''piyon'' unutma oas ahaha :d

Yorumlar

kimimben
kimimben
2 yıl
nasıl yazmamı bekliyordun ki yeterince korkunç işte ahaha :d