mortavsan
mortavsan
her insan bazen öyle bir boşluğa düşer ki sanki yok olacakmışsın gibi gelir. hatta yok olmanın ötesini bile düşünmeye çalışırken bir anda hiçbir şey hissetmediğini farkeder. allah’a dua ederken dahi yüreğinizde hiçbir kımıldama olmadığını hissettiniz mi hiç? sanki sizi saran o koruma kalkanı ortadan bir anda yok olmuş sanki. hiçbir şey hissedemezsin, ağlamak gelir ağlayamazsın, gülünç bir olay olur gülemezsin, uyumak istersin uyuyamazsın. yalnızca bomboş durursun, isyan etmek istersin edemezsin, yemek yemek bile, hayati ihtiyaçlarını karşılamak bile işkence gibi gelir, öyle bir boşluk. sonra birisi karşına çıkar, onu tanırsın arkadaşlık kurarsın. birden bir bakarsın ki kalbinde ufak kımıldamalar olmaya başlar, hayret edersin. ota boka salak salak gülersin. demek ki hala yaşıyorum der ve pis pis bir sırıtış gelir peşinden. o insan bir anda hayatının merkezine girmeye başlar. konuştuğu her kelime, söylediği her cümleyi aklında tutarsın. komik olmayan bir şey söylese gülersin, ona uzaktan bakıp bakıp gülümsersin, mesaj yazdığında, aradığında kalbin durgun halden birden koşar adımlar atmak ister. her söylediğini desteklersin, üzülmesin, daima onunla olacağını bilmesini istersin. allah’a dualar edersin şükür edersin dakikalarca. duyguların yeniden geldi ya artık allah’ı daha yakından hissetmeye başlarsın. bir bakmışsın ki duyguların yeniden gelmiş, yeniden eski haline dönmüşsün. birlikte çok vakit geçirirsiniz gerçekten sıkı dost olursunuz herşeyi birbirinizle konuşabilecek hale gelirsiniz. sonra birden ayrılırsınız araya mesafeler girer, kilometreler girer. uzak düşersin ilk başta onun hiçbir şeyden haberi yoktur zaten o arkadaş olduğunuzu düşünür, sense çok seversin ama ne olduğundan emin değilsindir. fakat mesafeler canını yakmaya başlar. yalnızca fotoğraflarına bakmakla kalırsın. eskisi gibi konuşmazsınız, arayıp sormazsınız. meraktan geberirsin resmen. araya bir kez soğukluk girdi mi birdaha cesaret edemezsin mesaj atmaya, arayıp sormaya. hani uzak düştünüz ya eskiden konuşacak çok şey vardı şimdi birbirinizden haberiniz olmadığından anlatmaya çekinirsin. bir süre hiç konuşmazsınız belki haftalar belki aylar boyunca. ne o merak eder ne de sen. yeni çevren olmuştur artık yeni insanlar vardır yeni yeni dertler edinmişsindir. “o merak etmiyor banane ben neden merak edeyim ki?” moduna girmişsindir artık istemezsin onu mesafelere kızarsın kendi cesaretsizliğine kızarsın ama yalnızca kızarsın bahaneler üreterek araya birde sen mesafe koyarsın. unuttum artık dersin artık ve cidden unutursun ya da öyle sanarsın. böyle günler haftalar aylar geçer de geçer… birgün bir şey olur, bir şey seni dürter birden iletişime yeniden geçersin. “ya ben onu unuttum” demiştin ya hani o iki kelime eder tık olmaz sende fakat yeniden iletişim kurdun ya artık hergün konuşur hale gelirsiniz. hiç yoktan bir “merhaba” kelimesi bile yeterli gelmiştir sana. eski duyguların yeniden hayat bulmuştur sanki. “ya nasıl olur ben unutmuştum” dersin bu sefer “yine aynı şeyler mi olacak, yine kalp sızısı mı çekeceğim” diye paşa paşa düşünürsün yine kendine kızarsın. ama hala seviyorsundur araya ne kadar mesafe girerse girsin, kimler gelirse kimler giderse gitsin hala seviyorsundur. aşık değilsindir çünkü aşkı daha önce hiç tatmadığın için nasıl bir şey olduğunu bilmezsin. seviyorsundur sevgi bu dersin, belki de aşktır bilemezsin ancak bilen birisi anlatabilir insana aşkı. en yakın arkadaşındır hala ama ona söyleyemezsin yine de duygularını. korkarsın, “ya arkadaşlığımıza birşey olursa”diye. kaybetme korkusu işte bu. manyak gibi korkarsın hemde. şunu da bilirsin ki gideceği varsa zaten gider.zamanında gittiği ve araya mesafelerin girdiği o zamanki gibi,seni kendinden mahrum bıraktığı gibi. yavaş yavaş kendini açıkça belli etmeye başlarsın, korkmanın alemi yok . tabi ki egosu tavan yapmaya başlar kendisi egosunun okşanmasını seviyorsa sürekli ilgilenmeni ister tabi. hep ilk mesajı sen atarsın. sonra ona bu durumdan rahatsız olduğunu tatlı bir dille ifade etsen de o bundan memnundur. o da merak ettiğini fakat benim mesajı yazmamı beklediğini söyler. odun ya işte öküz herif ilgi görmek hoşuna gidiyor yine hep sen onu konuşmaya davet edersin. merak ediyorsun ya neler yapıyor, kimlerle birlikte, evde mi iyi mi hasta mı falan diye. bu durumdan rahatsız olsan da kendini belli etmek istiyorsundur sen. egosu umrunda değildir, zamanı geldiğinde burnundan getireceksindir zaten. ( keşke lafından nefret etmene rağmen keşkeler geçer kafandan dolu dolu. fakat gerçekten onun gibi birini tanımamışsındır o yumuşak sesini, iyi niyetliliğini, her konuştuğunda “kendine dikkat et, hasta falan olma, derslerini geç” demesini seversin, yüreğini seversin, kıyamazsın. mesafelere rağmen, o lanet egosuna rağmen, umursamazlığına rağmen, odun olmasına rağmen hala seversin ve sevmeye devam edersin. ama aşk değildir sana göre, hala yalnızca sevmeye devam edersin. kendisi senin duygularından bir haber yaşamaya devam ederken sende yalnızca kalp sızısıyla ve sevginle yaşamaya devam edersin. buradan benim gibi en yakın arkadaşına aşığımsı gibi bir şey olanlara jason mraz’dan lucky şarkısını armağan ediyorum. jason ağabey gibi bende şanslıyım, en yakın arkadaşıma aşığımsı olduğum için. (yazar artık yazsının sonuna ciddiyetle geldiği için memnundur fakat artık dayanamaz en yakın arkadaşına aşık gibi birşeydir sabrı kalmaz ciddiyetini bozar ve son lafı basar) sen hala ayakta uyu öküz herif seviyorum seni işte!

Cevaplar

mihrimah
mihrimah
resmen düşündüğüm her şeyi toparlayıp yazmışsın. tüylerim diken diken oldu
josefin
josefin
adam açılmıyorsa sevmiyordur sende bir sure sonra unutur silersin bu hislerini yuvarlanir gider her sey gecmis olsun
mortavsan
mortavsan
çok uzun zamandan beridir kafamda dolanan şeylerdi. yazdım şu an üstümden büyük bir yük gitti sanki.
mortavsan
mortavsan
@josefin ne yazdığını bildirim olmasına rağmen göremiyorum. admin bir el at 😁
mortavsan
mortavsan
yok josefin hep merak ettiğini söylüyor ama ne istediğini bilmiyorum ki
hipokratinyegeni
hipokratinyegeni
işte bunlar hep hormon :d bunlar hep beyninin oyunu sana tavşan kardeşim çikolata ye çikolata :d
mortavsan
mortavsan
İki üç aydır yalnızca iki yada üç kez çikolata yedim. fazla kalori hep bıraktım en çok sevdiğim yiyeceği @hipokratinyegeni
josefin
josefin
hipokratinyegeni hakli. sicak cikolata icerken cikolatali kruvasan ustune tatli olsun diye cikolata yiyen bir insanim. bakmayin nötr yazilarima cok pozitifim enerjigim hep cikolatadan.
davsan seninle yiyeceklerin kalori listesini yapalim ben hep cikolata yerim ama zayifim cunkuu diger besinlerden kısıyorum daha etkili
ejderiyaci
ejderiyaci
sana “kendine dikkat et, hasta falan olma, derslerini geç” sözlerini kullanması bile seni arkadaş olarak gördüğünü belli ediyor.seni şuan üzmek istemem,yazdıklarımın kesinliği yok sadece düşündüğüm şeyi anlatıyorum sana.seni seviyor olsaydı senden gördüğü ilginin birazıyla bile anlardı.ya da verdiğin ilgiye aynı derece de karşılık verirdi.sana derslerini geç,üşütme gibi şeyler söylemesi abinin kardeşe verdiği öğütlere benziyor.bir kızın erkeğe gösterdiği ilgi belli olur zaten.arkadaşlığınız bozulmasın diye belki cesaret edemedi ama günlerce aylarca yazmadığını söylüyorsun.sana hal hatır soran bir insanı aylar boyunca neden arayıp sormazsın? ya da merak etmezsin.senin aklından çıkmıyorken onun umrunda olmaması her şeyi açıklıyor zaten.sen belki de onu her gün sosyal medyadan ya da whatsapp gibi bir yerden takip ediyorsundur.ben mesaj atayım o atmıyorsa ne olacak deyip belki de kaç kez yazmışsındır.kendinden verip eksilmişsindir belki de ve dayanamayacak hale gelmişsindir.sen bu arkadaş için bu kadar çabalıyorken onun hiç bir şeyden haberdar olmaması ya da olmak istememesi sence biraz acımasızca değil mi?bir kadının gösterdiği ilgiyi her erkek farkeder.dediğin gibi "öküz" değilse tabi.sadece umursamamazlık yapar.İşte bu durum da bu.senin göstermiş olduğun ilgiye senin istediğin dilden cevap vermiyor.onu bence bu benim fikrim aşk olarak isteme.bırak kendi haline.o sana mesaj atmıyorsa sende atma.bu zamana kadar attığın mesajlara say.her şeyden önce bir bayansın yani sen bu kadar çabalıyorsan onun izlemesi bence saçma.üzme kendini bol bol ejderiya sev...
mortavsan
mortavsan
haklısın ejderiyaci ne desen haklısın aynen böyle oluyor. çabalarıma rağmen attığım triplere rağmen hala tık yok herifte. belki de gerçekten ya öküz yada umursamiyor. zaten ne yapmak istediğini de bilmiyorum. açılmayı çok istedim hala istiyorum ama işte birseyler tutuyor beni.
ejderiyaci
ejderiyaci
akışına bırak.biraz da o çabalasın.sen bu kadar değer veriyorsun.seni kazanmak kolay olmasın değil mi?
kimimben
kimimben
@mortavsan şu an aşırı canım sıkkın ve yorgunum . 1-2 saat sonra okuyacağım . şimdilik yorumun uzunluğuna bakıp yorum yapayım. sen olmuşsun dün gece karşımda yer almayacağını söyledin ama baya yazmışsın :p tebrikler .
mortavsan
mortavsan
tamamdır 👍 yorumunu bekliycem. benimde kafam çok bozuk yakasim var buraları 😈
kimimben
kimimben
valla birebir aynı şeyleri yaşadım ben diyelim. ama ben direk söylerim sevdiğimi. arkadaşlığa alışmasın sonra '' ama biz arkadaşız'' bahanesiyle yanında tutup oyalaması yerine ''istemiyorum git'' desin diye. neyse yazdığın duyguları birebir yaşamış sayılırım. çokta sevdim karşılıksız 1 sene tam dile kolay. o arada sevgili yaptı geldi onu sevdigimi bile bile sevgilisiyle mutluluklarını ve sorunlarını konuştu. hatta ayrıldı teselliyi bende buldu. öyle ya da böyle 1 sene geçti. sürekli ilk mesaj atmalar, bazen acaba değer veriyor mu ? ben yazmasam aklına gelir miyim o yazar mı ? diye denemek için 3 gün yazmadığım çok oldu , sonuç hep aynı yazmazdı. derdim ki öldüm mü diye sorsaydın bare '' üff saçmalama ben yazıcaktım da tam sen yazdın yoksa biliyorsun değerlisin'' derdi. sevgili olmadığımız halde , o kadar çok iltifat ederdim o kadar çok şiir yazardım ki sevgi eksikligi yaşamazdı hiç . biz arkadaşız dediği halde hep aynı ilgiyi beklerdi benden 24 saat ilgi dile kolay . sürekli güldürür eglendirirdim. sevgili yaptığı an mesajlarımı okumamaya başlardı , ya da görüldü yapıp 3 gün cevap atmazdı. sebep sorduğumda ''uff sacmalıyorsun mesguldum unuttuğum yok sinirlerimi bozma '' falan derdi. sonra sevgilisinden ayrılınca gelirdi yanıma '' kimse beni haketmiyor , bir sen hakediyorsun ama ben kıymetini bilmiyorum. senin gibi seven olmadı beni'' derdi. bu cümleyi kurduğu an bu sefer olacak sanırım kıymetimi anladı der tebessüm ederdim. sabah uyanınca gene mesaj atmazdı herhalde geceden yorgun der ben atardım. verdiği cevaptan anlardım ki gece söylediği o şeyleri sadece sevgilisinden ayrılmanın verdiği acıyla söylemiş . bildiğin kendi aşk acısını azaltmak için duygularımla oynayıp, boş ümit verirdi. ben de her gece başımı yastığa koyarken '' ulan yarın kesin yazmıcam o kadar kız var elde edebileceğin , bu kadar onları sevsen sana dünyaları verirler. bu kızın peşinde oyuncak oldun kıymet bilmiyor. görecek unutucam onu pişman olacak, yazmıcam bu kez ! '' diye atarlanıp uyurdum. sabah kalkar kalkmaz son görülmesine bakardım, akşama kadar 20 kere daha bakardım çevrimiçi oluyor sallamıyor . gece gene dayanamaz yazardım. kızla sevgili olmadığımız halde o kadar çok değer verdim , o kadar çok eglendirdim , mutlu ettim ki bana hep '' sana o gözle bakamıyorum , sevemiyorum ama şunu da biliyorum kimse senin kadar mutlu edemedi beni , edemeyecek '' diyordu. velhasıl kelam ben artık kızla rutin olarak böyle şeyler yaşamaktan bıktım. yavaş yavaş sogumak için elimden geleni yaptım. sürekli kavga ettim her kavga da 2 gün yazışmıyorduk. sonra bana verdigi sert ve kırıcı cevaplar arttıkça kırgınlık günleri arttı. 2 ay konuşmamalara falan başladık. konuşmadıkça alışıyormussun onsuzluğa. günde 15 saat onla mesajlaşmakla geçerken içinden '' ya birine giderse ya 15 değilde 14 saat konuşursak , onsuz 1 saat nasıl geçer '' diye düşünürdüm. o konuşmadığımız günler işte hayatının onsuzda devam ettiğini anlıyormuşsun. 2 ay geçtikten sonra da içimde gene sevgi var yazıyorum nasılsın? iyiyim dediği an devam ediyor sohbet eskisi gibi 15 saat değil günde 5 saat falan ama gene beraberiz yani . gene için kıpır kıpır oluyor. bakıyorsun hiç bir değişme yok aynı. gene kavga ediyordum çünkü artık onsuzluğa birazda olsa dayanabiliyordum ''kaybetme'' duygusu eskisi kadar korkutmuyordu. böyle bi kaç uzun süreli kavgadan sonra baktım ki ben bundan soğumuşum. en son kavganın dozunu arttırdım ve komple alakayı kestik. 1 ay geçti ben yeni birine aşık oldum. ne olsa beğenirsiniz ? eski arkadaşı benim birini sevmeye başladığımı öğrenmiş ona söylemiş. gece 12 mesaj geldi ondan düşünsenize 1 yıl okadar mutlu etmişsiniz , o kadar ilk mesajı atmadığından dolayı kırılmışsınız uyarmışsınız takmamış. 1 yıl sonra alakanız bitmiş size ilk mesajı o atıyor . bir şaşırıyor insan sanki içinde kalmış bir şey sonunda olmuş gibi. neyse mesaj aynen şu sen hani beni bekleyecektin ?? ( yukarda yazmayı unuttum konu kopuk olmasın burda parantez içinde açıklayayım. buna hep derdim ki sen kiminle çıkarsan çık ben seni beklicem. çık seni benden daha çok mutlu edemezse, seni sevmezse ayrılırsan ben seni hep bekliyor olacağım diyip 3 sevgilisinden ayrılmasını bekledim :p ) neyse devam. sen hani beni bekleyecektin?? hani beni çok seviyordun herşey yalanmış hemen bıraktın gittin başkasını sevdin . buna benzer cümlelerle beni azarlıyor . sana o hazzı anlatamam o yazdıkça ben zevkten deliriyorum yemin ederim. neden mi ? 1 yıl okadar çektirmiş , okadar acı çekmişim o bir kere bile çekmemiş. beni hep garanti zaten cepte bu zaten diye hesaplamış, kırarım canını yakarım diye düşünmeden hareket etmiş. ben bir şey demeden hiç acı çektirmeden bavulu alıp gitmişim herşey yanına kaar kalmış. ama öyle bir mesaj atınca nasıl sevindim. cepte diye hesapladığı beni sonunda gercekten kaybettiğini görmek nasıl koyduysa öyle bir hırsla gelmiş ki beni öldürecek. bende eğlene eğlene güle güle cevap attım gönderdim . valla hiç beklemediğim bir anda herşey yanına kaar kaldı derken, hiç tahmin etmeyeceğim şekilde ve farkında olmadan aldım intikamımı benim çektiğim acıyı 0ladı resmen o mesajlar. ...... neyse nerden geldim buraya neden anlattım, nasıl başladım , yukarda ne yazdım , nasıl bitirdim , bilmiyorum. aklıma geleni yazdım. sana demem o ki @mortavsan koy ver gitsin. gün gelir kıymetini anlar çok geç olur kafasını duvara vurur , belki de hiç anlamaz unutur. önemli değil , önemli olan senin artık kendini üzmemen ve onu unutman. hayatını onun yönlendirmesine izin vermeyi bırak , hayatını kendin yönlendir . gerekirse 3 gün agla 5 gün yas tut ama unut geç. eger anlattığın gibiyse bir yol olmaz ondan çıkmaya başlasanız bile sonuç gene bu olur. seni biraz daha yanında tutabilmek için çıkar , sıkılınca bırakır. zararın neresinden dönsen kaar unut diyorum sadece. bak bu konu da tecrübeliyim senden çoğunu yaşadım. sonucu biliyorum emin ol böyle olacak . dene istersen ama bu sonucun olacağını bile bile dene , bekle . @kimimben demişti dersin sonunda . şu an cidden ne yazdım bilmiyorum ama artık sen işine yarayanı okursun. kafam bozuk birazda ondan bu kadar yardırdım sanırım. kusura bakma :p ha bu konu da soruların varsa hiç çekinme sor , aşşağı yukarı aynı şeyleri yaşamışız ben daha çoğunu yaşadım senle de paylaşırım hazırlıklı ol :d
mortavsan
mortavsan
vuhuvvv soluksuz okudum bu ne ya ? kızı yolasım geldi okurken. 😁 dün baya bir düşündüm. hani mesaj atacağım diye söz vermişti ama atmadı yani hala beklemedeyim. şeytan diyor ilk sen at dediğin gibi söyle herseyi ama çek arabanı git.
kimimben
kimimben
sen bilirsin. ben şeytana uydum yaptım. sonrasında çokta mutlu oldum . keşke daha erken yapsaymışım . boşuna şımarttım okadar. yolmaya gerek yok o zamanki mesajlarından pişmanlığı belliydi. şimdi de sevgiye muhtaç diye duymuştum . çokta iyi oldu çokta guzel oldu 😄 sevmiyorsan bekletmeyeceksin , ümit vermeyeceksin , yanında tutmayacaksın 😃
mortavsan
mortavsan
bi düşünelim bakalim bugün yaparsam yazacağım neler olduğunu 😊
kimimben
kimimben
hmm 2. uzun mesajın bizi bekliyor desene 😃 mesajından uzun yorum attım yalnız 😄
mortavsan
mortavsan
ahaha napalım yorumunuz bile uzun okuduk geçtik 😂
kimimben
kimimben
kusura bakmayacaksın artık 😃 baktım hikaye benziyor yalnız olmadığını anlaman için ve birazda yardımcı olmak için yardırdım 😃
mortavsan
mortavsan
tabiki her zaman uzun yorum yazabilirsin illaki okurum 😅
kimimben
kimimben
sen hiç merak etme. kısa kesme huyum yoktur 😃 tamam denilip geçilecek cumleye bile 5 satır cevap atabilirim . okadar çok yazıyorum ki parmak kaslarım var 😃 sen okumaktan sıkılırsın ben yazmaktan sıkılmam 😃
kimimben
kimimben
ee yazdı mı ?
mortavsan
mortavsan
@kimimben beyefendi pek şaşırmamış. yani iyi arkadaş olduğumuzu düşünüyormusmusmus açık açık söyledim yaaa babamı oğlu mu da korkcam. şimdiye kadar ne diye korktuysam. söylenince söyleniyormuş.
kimimben
kimimben
rahatladın mı ? :d
mortavsan
mortavsan
@kimimben hemde nasıl. ama hala memnun değilim açık açık konusamıyoruz hala.
kimimben
kimimben
açık açık ne konuşmayı bekliyorsun tam olarak ? :d bundan sonra dikkat et . İstemediği halde yanında tutmasın sakın :p kullandırtma kendini. farkettiğin an bas kapıyı çık . arada haberdar et durumlardan :d
mortavsan
mortavsan
yok adam rahat yaa. hala konuşalım biz arkadaşız diyor. umut verme sakin bana dedim. unutana kdar hoş görmesini söyledim. sürekli rahatsiz etmeyeceğimi soyledigimde rahatsız olmadığını söyledi.
kimimben
kimimben
oy oy sahneler benimkilerden kopma yeminle. :d şimdi sen ondan daha çok yazmasını bekleyeceksin falan . artık bildiği için daha rahat davranacaksın iltifat falan edeceksin. odun gibi karşılıksız tamam falan dicek zoruna gidecek senin . sonra laf sokacaksın insan bi tepki verirdi , arada sende yazsan keşke falan . yavaş yavaş başlayacak offlamalara , geç yazmalara. ama yanında olman için arada ilgileniyormuş gibi davranacak falan filan :d kusura bakma ölüm tellalı gibiyim ama sıradaki senaryo %90 böyle bence :p umarım böyle olmaz . böyle olursa haber et sıradakini yazıyım :d
mortavsan
mortavsan
benimde tahminim o yöndeydi. büyük ihtimal öyle olacak ama kendimi kullandirmam . fazla yazmayı düşünmüyorum seviyoz ama bu sefer bi tarafı stratosfere çıkmasın. 😂😁
kimimben
kimimben
venüse kadar yolu var sen hiç merak etme :d bakalım görücez beraber neler olacak. bu arada unutma ne kadar atarlanmış olsanda , kullandırtmam kendimi desende sevgin; aklın ve mantığının önüne geçecek . o sevgiyi arka planda tutmayı becerebilirsen üzülmeden bitirirsin bu işi :p
mortavsan
mortavsan
İnşallah ya desteğin için sağol @kimimben 😊
kimimben
kimimben
ayıp ediyorsun iyi düşmanlarız tabi ki yardımcı olucam. bu arada bir şey dicem . İlk geldin mesajımın altına yazmadığın kalmadı be pes artık falan diye durduk yere yüklendin ya önyargılarınla senin gibilerle arkadaş bile olmam falan dedin . cidden hafiften biraz sinirlendim '' şuna bak ya kim oluyorsa, sanki ben senle arkadaş olmak istedim . kendi kendine gelin güvey olmuş bir de laf ediyor . bunun gibi birine selam bile vermem ne arkadaşlığı'' diyip bir önyargıyla da ben girdim sana :p kusura bakma artık sen öyle yapınca bende tepki bu olmuştu. neyse bil istedim . öyle düşünmüyorum tabi o tanışmadan önceki tepkin yüzündendi :d
mortavsan
mortavsan
kihkihkih hala ordamisin sen yaa ? sıkı düşman mi? hemsehrime de düşman olacaksam pes! 😅😂
kimimben
kimimben
tabi benim için yanımda olanlar ve yanımda olmayanlar vardır :d sende yanımda değilsin ortadasın , yanımda olmadıkça düşman ahaha :d seri yaz seri , bu arada soracak bir şeyin anlatacak derdin varsa buyur başla :p bugünden sonra birazcık buralarda takılmamam gerekecek
mortavsan
mortavsan
valla herif aynı herif ya umursamamaya karar verdim. kafama takılan şey adam anlamak istememis onu sevdigimi yani aklina bu ihtimal gelmis ama kendini buna inandirmamis sanirim.adam onu sevdiğimi de biliyor artık. nasıl rahat bir sekilde benimle konusacagini sanıyor ki .en samimi arkadaşlarından olduğumu söyledi benimle konuştuğu kadar kimseyle konusmadini falan dedi . zirvaladi resmen. umrunda olsam merak ederdi zaten . yani o arkadaş olarak beni kaybetmekten mi korkuyor nedir anlayamadım yani. bir erkek bana bu kadar ilgi gösterse anında anlardim araya direk mesafeyi koyar hatta ilişkimi keserim fakat bu herifin niyeti ne acaba
kimimben
kimimben
ozaman benim o uzun yorumu tekrar oku sen :d bu son mesajında yazdığın sorduğun herşeyin cevabı orda :p o arkadaş kalalım , arkadaşım olarak seni kaybetmek istemiyorum ayakları da çok dönüyor . ama malesef 2 samimi arkadaş arasında biri diğerini severse o arkadaşlık bitmiştir asla toparlanmaz .
mortavsan
mortavsan
ya öf ya okuyunca aglayasim geliyo 😢
kimimben
kimimben
senin niye ağlayasın geliyor :d ben sondaki zaferimi gördükçe seviniyorum ve gülesim geliyor :p sen sadece oku ders çıkar .
mortavsan
mortavsan
neyse ya sen bi süre takilmiyosun bende bir süre zaten izleyici gibi takilirim belki. olaylar gelişsin yazarım belki
mortavsan
mortavsan
ben intikam alamam ki ama 😢 yazık ya kıyamam ona 😢
mortavsan
mortavsan
farkettim de yaa,belki kelimelerini ne çok kullniyom ben yaa 😃
kimimben
kimimben
1 hafta g falan benimki ya ders calısmam lazım. kıyamam ki diyor :d yok sen biraz acı çekiceksin @mor :p
mortavsan
mortavsan
davşan gitti bu sefer de mor olduk iyi mi ? 😑😑 biraz mazosistlik var. acı cekmem lazım m artık oda acı çeksin mi ki diye düşünmeye başladım. nasıl yaparım bilmiyorum. umursamamakla basliycam galiba
kimimben
kimimben
bence bu gece gaza geleceksin benim gibi . sabah eline telefonu alıp mesaj bekleyeceksin :p atarsa ümitleneceksin , atmazsa kırılacaksın gece sen atacaksın tekrar :p
mortavsan
mortavsan
yaş demesene öyle atmicam mesaj falan. alışmış tabi okuz herif o beklesin artk banane 😐
kimimben
kimimben
bak gör yarın dediğim gibi olacak 😃 yazmasan bile 40 kere son görülmeye bakacaksın çevrimiçi . sinirlenip bıracaksın telefonu. hadi dayandın 3 gun yazmadın yazarsa ümit yazmazsa üzüntü kuralı devam.p en son yazmazsa sen yazacaksın. bunlar geçirmen gereken normal evreler 😃
mortavsan
mortavsan
son görüldü ye saat başı bakiyorum zaten 😅
kimimben
kimimben
daha çok bakarsın 😃 şarjım bitiyor benden mesaj bekliyosan bekleme uyu 😃 iyi geceler . gelemezsem en fazla 1 hafta gelemem . gerçi gelirimde aktif olmam bu kadar. sen canın sıkkın oldukça bu mesaj altına yaz. gel benim herhangi bir mesajımın altına nerdesin ? yaz gelip bakcam merak etme.p bu yolda yanındayım 😊
mortavsan
mortavsan
tamam çok teşekkürler iyi geceler お休みなさい😁
kimimben
kimimben
bende anime severim bu arada , sürekli japonca bir şeyler yazmana ve mavise anime karakteri gibi nickin var dediğine göre sende seviyorsun. bir ara tartışalım bu konuyu hatırlat :p
kimimben
kimimben
bende anime severim bu arada , sürekli japonca bir şeyler yazmana ve mavise anime karakteri gibi nickin var dediğine göre sende seviyorsun. bir ara tartışalım bu konuyu hatırlat :p
mortavsan
mortavsan
bi mesaj altında tartışırìz 😁
kimimben
kimimben
ben geldimm özledin mii :d
mortavsan
mortavsan
çooook 😃 merak mı ettin neler oldu diye? 😂
kimimben
kimimben
aynen çekirdeğim hazır hadi başla ahha :d
mortavsan
mortavsan
hicbirsey olmadı desem. 😀 ne ben mesaj atıyorum artık ne de o. arada ne zama n girmiş falan diye bakıyorum o kadar. çevrimiçi olsa dahi mesaj atmiyorum. canım yanıyor mu? evet. ama ilk günkü kadar değil.
kimimben
kimimben
yazıkk kıyamam :d ahaha merak etme gün gelecek yerimde sen olacaksın ve senin durumundaki birine gülerek destek vereceksin:p
mortavsan
mortavsan
şu durumu bile bile eskisi gibi konusamayacagimizi dedi. ona mesaj atmamin onu rahatsız etmeyeceğini falan filan diye teselli etmeye çalışıyor. hala mesaj atarken kanka diyordu ya en çok ona delirdim.
kimimben
kimimben
boşver :d kanka demesi iyi sayılır . demezse yakınlaştı diye ümit baglayacaktın . bence sen artık sevgili olmayı denemek yerine sogumak icin ugras . şu saatten sonra olsa bile o sevdiginden degil kaybetmemek icin cıkacak belki . veya öyle olmasa bile sen okadar cektikten sonra bir süre sonra gene soguyacaksın çok fazla şey bekleyeceksin yapmayacak. hayallerini karşılamadıgı icin soguyacaksın sanki zorla cıkıyor gibi hissedeceksin. fazla naz aşık usandırır cidden öyle yani. birazcık sert ve bitirici konustum ama bu durum böyle istersen '' sen ne bilirsin yeaa ben seviyom yaparız '' de öyle takıl bana bir şey olmuyor sonucta ahaha :d dost tavsiyesi
mortavsan
mortavsan
dediğinde haklısın ki. soğumaya çalışıyorum aynen. ciksak zaten yine umursamaz tavırla benim ömrümü yer hergün kavga ederdim sanırım. benim beklentilerimi karsilamayacak o yüzden hiç olmasın daha iyi
kimimben
kimimben
içim yanear içim kanaaar ah isyaaaaaaaaaaaaaan :d hadi bir şarkı söylede dinleyelim beraber isim gönder bundan:d toygar ışıklı sen yanımdayken :d ilk parça benden olsun :p
mortavsan
mortavsan
türkçe şarkı dinlediğim söylenemez şimdi sen nasıl bilcen ben japonca dinliyorum hep 😁
kimimben
kimimben
bende dinlemiyordum geçen hafta başladım. japonca söyle bakalım severim onlarıda :d yaz buraya kopyala yapıştır yapıcam :p
mortavsan
mortavsan
madem ki neşeli şarkılar dinleyemiyorum aklıma gelen ve su an açtım dinliyorum arashi-onaji sora no shita de (嵐-同じ空の下で) şarkının adı aynı gökyüzü altında. melodisi ve adamların sesini sevdigim ayri bir sarkidir aç dinle 😊
mortavsan
mortavsan
sana ciddi söylüyorum türkçe şarkı dinlemeyi ilkokul 7 de bıraktım. o yandan bu yana dinlemedigim yabancı şarkı kalmamıştır heralde. son 2,5 yıldır da japon müziklerine sardim.
kimimben
kimimben
ben hiç dinlemedim ilkokul 7ye kadarda yok bu konu hakkındaki görüş ve gecmişime bakmak icin :d profilimden eski mesajlardan birinde bu konuya degindim gir oku azıcık daha tanı beni ahaha .:d
kimimben
kimimben
sanırım bu gece seninle takılabiliriz :p uykum yok
mortavsan
mortavsan
benimde yok film izleyeyim diyordum neyse burdan takilcaz. eski yazı ? du bi bakim hemen
kimimben
kimimben
bak bak her bir mesajda benden bir parça var :d beni tanımana yardımcı olur . hangi animeleri izledin hangilerini izliyorsun ?
mortavsan
mortavsan
narutoyu baştan sona bitirdim. bleach bitirdim. death note bitti,another izledim kisaydi zaten.fairy tail i de bu yaz bitirdim yeni bölümlerini takip etmiyorum. bleach in mangasini arada kaldigim yerden takip ediyorum.yeni sezonu gelirse inşallah ona devam ederim. bir ara da gintama izliyordum gülmekten yikilirdim bazı yerlerde ama sıkıldım bıraktım . şimdi hiçbir anime izlemiyorum. ramazanda da nereye kadar ya bu normal bişey izleyim dedim amerikan dizileri falan baktım pek sarmadı kapattım. mr.robot var baya öven olmuş onu izledim. yeni sezon geldi mi bilmiyorum gelsin onu takip ederim artık.
kimimben
kimimben
valla ben baya yabancı dizi izledim en ünlü ve en iyilerinden 20-25 tane efsaneler. animede bleach izledim bir kaç tane daha izledim isimlerini hatırlamıyorum. sana sword art online'ı tavsiye ederim güzeldir . 25 bölümmü ne zaten . hele daha önce online geliştirmeli oyunlar oynadıysan çok daha eglenceli hale gelir . varsa senin kesinlikle tavsiye ettiğin söyle bana da :d şimdiden arigato :p
mortavsan
mortavsan
bu kadar ya çok bişey değil. pc oyunlarıyla ilgilenmiyorum. aklıma da bişey gelmiyor tavsiye verebileceğim. dedim ya bıraktım. bu animeleri falan da 2 yıl içinde izledim yani. İki ayda narutoyu bitirdigimi bilirim.
mortavsan
mortavsan
bırakmamin sebebi akademik kariyerime odaklanmam. üniversiteden sonra beni bağlayan birsey olmazsa okumaya devam etmeyi düşünüyorum. bunun için ilk tercihim japonya devlet buruna başvurmak olacak.
mortavsan
mortavsan
bursu olcak admin
kimimben
kimimben
şansımıza küselim :d dertleşcektik uyudu sanırım adminler onay gelmiyor :p başka zaman artk iyi geceler
kimimben
kimimben
günaydın.sen ne okuyorsun
mortavsan
mortavsan
İfşa olurum ifşa! !😁
mortavsan
mortavsan
su özel mesajları bence birbirine ekli üyeler yapsa ne güzel olur. şu mesaj işine bi ara el atın böyle ifşa olacağız admincim 😆😆
kimimben
kimimben
bolumle ifşamı olunur. bknz. ben hukuk😃
mortavsan
mortavsan
daha önceki mesajımda be kadar tehlikeli olduklarını yazmıştım hatırlatırım 😉
mortavsan
mortavsan
koskoca bölüm gerçi 😅
kimimben
kimimben
fen dedin anlamadım ki zaten ne olduğunu 😃. senin nick nerden geliyor gözlerin mor mu ? 😃
mortavsan
mortavsan
ben andromeda liyim. mor ötesi ışıklara maruz kaldım ondan kürküm mor 🌌
kimimben
kimimben
sem animeyi abartmışsın 😃 psikolojine işlemiş 😄 aşk hayatın ne alemde koskaca bir gun daha bitiyor 😃
mortavsan
mortavsan
aşk hayatı mi? ne bilim öyle aklıma gelmiyor gün geçiyor işte bir şekilde. ne arayan var ne soran. şu sıralar bi yazı yazayım diyorum ama toparlayamiyorum aklımdan geçenleri
kimimben
kimimben
bir şarkı vardı kendim dinlemediğim için adını ve sözlerini bilmiyorum ama arkadaşlardan kulak aşinalıgı olmuş 😃 sana jitap ediyor sanırım. bul dinle. " bazen şeytan diyorki git yanaş şuna anlat içinden geçenleri, tut yureginden sıkıca at hayatına ama nerde sende o yussuz yürek " boyle birşeylerdi işte 😃
mortavsan
mortavsan
evet hatırladım bende sadece o kısmını biliyorum 😂
kimimben
kimimben
İşte bu kadarını yaz youtube a çıkar zaten şarkı dinlee sonra ahaha
mortavsan
mortavsan
😁😁😁 dinlyemiyorum ki şarkının yarısında kapatıyorum. bir yerde put your hands up duyasim geliyor. türkçe şarkılar fazla sıkıcı belli sanatçılar dışında. milletin müzik tarzına lf etmek istemem ama bir çoğu bakkal müzik be anlamı bile saçma kelimelerle dolu. 😇
kimimben
kimimben
aynen öyle çok amatör şarkı sözleri ve sanatçılar var . bknz hadise.atiye.ece turk müziğinden soğutuyorlar adamı