onumarkamsobee
yalnız gençler onu bunu geçin de odn yok odn! İfşadır, buluşmadır, evlilik teklifidir diye diye adam sonunda çıldırdı kaçtı! "İfşa yasak!" diye bas bas bağırılıyor. ona rağmen ifşa da ifşa diyorsunuz. yorumların altında yok orada yok şurada buluşalım diyorsunuz. yasak arkadaşlar yasak! allah aşkına anlayın ne olur. trolledikleri kişilerle samimi olanlar da olmayanlar da birbirlerini trollüyor! yapmayın abi. samimi değilseniz yapmayın! yeni gelenler ve eskiler bilen bilmeyene duyursun "İfşa yasaktir." birbirinizi trolleyecekseniz bari samimi iseniz yapın bunu. ayrıca insanlara da salça olmayın. en güzel örnek odn'e olunan salça. adam sonunda dayanamadı, kaçtı gitti. adminlere sövüyorsunuz bazen. eyvallah ama az anlayış! neyse dağıtmayacağım bu sefer.bir üniversite öğrencisine yaraşır şekilde takılın. salça olmayın, ifşa etmeye çalışmayın milleti, trolünüzü de adam gibi yapın samimi olduğunuz insanlara.. hadi eyvallah! odn'i de mumla arayacağız belli oldu. ne hale geldi ortalık. bakalım daha neler göreceğiz..

Yorumlar

worlaq
worlaq
2 yıl
bak tek konu direk anladım 😃teşekkürler 😂😂😂
yonderly.
yonderly.
2 yıl
odin gibi adamı kaçırdılar, doğru daha ne olsun. bence çıkar gelir yine. :d
onumarkamsobee
bence gelmez palyoco. ortama baksana. benim bile kaçasım geliyor. eskilerle oturup muhabbet ediyorum :d
onumarkamsobee
rica ederim worlaq :))
dakoh
dakoh
2 yıl
(gelmedi)
yonderly.
yonderly.
2 yıl
onun sağı solu pek belli olmuyor ya o yüzden şeyettim. :/
zorakimuhendis
nasıl bir ruh haliyle yazdıysan insanın ''dur yavas neden bağırıyorsun'' diyesi geliyor:d
onumarkamsobee
palyacom adamın canına tak etmişse niye gelsin? sağını solu belli olmasa da bir sınırı vardır herkesin :/ zorakimuhendis bu konuda bağırırım vallaha :d
malifalitiko
malifalitiko
2 yıl
akrabasi gelmişti onunla ilgileniyordu
onumarkamsobee
rayray akrabası gelse bile bir iki kelime yazardı o.. baksana yok ortalarda kaç gündür..
zorakimuhendis
odin geri gel istersen yeter bu kadar @ oas'''tülay nolur geri dön''e bağlayacak herhalde flash tv de bağırmaya başlaması yakındır:d
worlaq
worlaq
2 yıl
odin yorum beğendi hala buralarda millet sakin 😃😃
onumarkamsobee
ahahahah o kadar da değil. benim anlatmak istediğim artık saçmalamamaları zoraki.. oraya buraya dalıp şunu şunu giydim, elimde şu var bekliyorum diyorlar. nedir lan bu_?
onumarkamsobee
aaa harbiden yorum beğendi :d adam saman altı mı takılıyor ki?
onumarkamsobee
ama gerçekten karıştırılacak türdendi. de sen bir de yeni nick almakla uğraşmazsın odin.. arada bir olsa da mı uğramıyorsun artık :/ neyse belli ki kararın kesinleşmiş, uğramayacaksın.yani artık yazmayacaksın.. teşekkür ederim ayrıca..
mortavsan
mortavsan
2 yıl
bence bi süre sonra dayanamayıp "yazayım ne ya" der yazar. yani bence inşallah yazarsın odin 😢