lepremses
lepremses
2 yıl
yumurtaya can veren rabbim bana neden sayısal zeka eksikliğini reva gördün. üniyi geçtim, para üstü alırken bile lazım olan bi illet. hadi ordan da yırttım diyelim, benim neden elişi yaparken oya sayılarının esitsizliğinin denklemini soran bi ananem var yada onun neden matemetik özürlü bir torunu😃

Yorumlar

president
president
2 yıl
matematik kimsede yok doğru dürüst kendini kasmana ne gerek var lepremses
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
denklem? oyada? ananene sevgiler, saygılar..
president
president
2 yıl
ya bu kız heryere gelmek zorunda mı :)
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
president ayıp oluyor ama bak :d ben sana tam davşanı gördüm diyecektim gündüz :) ayrıca ne var yani gelmişsem? ne zararım var sana :d
president
president
2 yıl
sensiz olmaz zaten bu site şaka yapıyorum alınma :)
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
yok ne alınması? ben alıngan bir insan değilim. sadece fazla sinirliyim :d
president
president
2 yıl
kızma sakın o zman döversin faln beni bayansın diye bişey de yapamam sonra :)
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
benim sadist olduğumu kim çıkardı burada? dayak atan bir insan olduğumu kim çıkardı acaba? :/
president
president
2 yıl
latife yapıyoruz yani herşeye de ters bi cevabın var senin anlamak istediğin gibi anlıyosn yada
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
latife yaptığınızın farkındayım. ama neden benim ciddi konuştuğumu düşündün :d ben pek fazla ciddi olmam.. ciddi olursam da anlaşılır ki. böyle konuşmam :d
president
president
2 yıl
sen ne kadar çokbilmişsin böle oas ya yordun beni ha :)
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
ooo ama president sen de işine gelmeyince çok bilmiş diyorsun herkese :d
president
president
2 yıl
mortavsan ve sen olmazsanız girmem bile buraya ben ama biraz çokbilmişlik var gerçekten özellikle sende :d
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
davşan neredesin ya bu çocuk sana taktığı ünvanı bana veriyor :d sen insanlarla uğraşmayı mı seviyorsun? :d
president
president
2 yıl
tamamen can sıkıntısı ve yapacak hiçbişey yok kpss çalışmak gerekiyo şu an ama ben burdaym ne yazıkki :)
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
son sınıf mısın kardeşim sen :d benim de ders çalışmam lazım :)
president
president
2 yıl
evet biticek büyük ihtimalle okul :) sen bu gidişle tam puan alırsın bence
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
hayırlı olsun, biter insallah :) öğretmenlik mi? :) ben alamam tam puan :d
president
president
2 yıl
öğretmenlik evet seninki ne :)
gozlerlensmi
gozlerlensmi
2 yıl
sonra kız demiş ne kadar da popüler bi kanka
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
ne öğretmenliği diyeceğim ama bir tahminim var. neyse hukuk :/
president
president
2 yıl
vayy avukatlık okuyosn çok havalıymış :) bu ciddi tavırlar biraz da ondan
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
ciddi tavırlar? ahahha sen beni sevgilimle ya da arkadaşlarımla gör :d ciddi değilimdir hiç :d :d
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
son senen ama yeni üyesin. ben seni bu yıl gelenlerden sanıyordum
president
president
2 yıl
yok malesef yeni değilim demirbaşlarındanım okulun çok kullanmam sadece burayı
lepremses
lepremses
2 yıl
ben takmam ki çevrem pek takıcı president 😃 ailem normal değil oas😃 ooo kankicimdee gelmişş @gozlerlensmi 😊az önce gelen bildirimlerin verdiği yetkiye dayanarak artık bu gönderi bana ait değilmis arkaaşlar siz takılın 😃
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
senin normal olduğunu hiç düşünmüyordum zaten lepremses alınma ama :d president kusura bakma o zaman seni de birinci sınıflar kategorisine almıştım ben :/ benim ikinci yılım daha..
president
president
2 yıl
kaçıncı sınıf olduğumuzun falan bi önemi yok arkadaşlar birbirimizi tanımıcaz sonuçta ve bu sitenin kullanım amacı da makara sadece ve bunun için burda olmak yeterli bi sebep yeni veya eski hiç fark yapmz
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
o yüzden dememiştim ki ben :d hemen de sosyal mesaj moduna geçtin :d neyse boşver :d
president
president
2 yıl
laf sokma kıs
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
neyse iyi geceler... :)
president
president
2 yıl
oas seni anlamak zor
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
ne konuda president? :)
president
president
2 yıl
her konuda :)
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
niye öyle bir sonuca vardın sen şimdi :d
president
president
2 yıl
sana iyi geceler hah şimdi oldu işte :)
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
ne? yuh kalkıp benim sana yaptığımı sen bana mı yapıyorsun yani? :d ya ne alaka bununla beni anlamanın zor olması? öğretmen olacaksın yakında, öğrencin çıkacaktır benim gibi olan :d
president
president
2 yıl
ne diyosun sen hiçbişey anlayamıyorum inan ki alt yazı geç yada