mahra
mahra
1 yıl
konusmaya ihtiyacim var. nefes alamiyorum bazen. duvarla konusuyorum resmen cevap bekliyorum hatta. birilerine anlatmayali ne kadar uzun sure oldugunu bilmiyorum ama denedigimde bile sadece bi iki dakika sonra toparlayamadigim cumlelerimin arkadasindan neyse bosver kelimeleri dokuluyor dudaklarimdan. kimseyle ne acimi ne mutlulugumu paylasiyorum ki uzun zamandir hayatimdaki hic kimsenin benim mutlulugumdan mutlu oldugunu dusunmuyorum. deli neşe sevincle anlattigim biseyi yuzunde sahte gulumsemeyle dinleyen arkadaslarimdan da tek derdi elalem ne der kafasinda yasayan ailemden de cok sıkıldım. yalniz olmak etrafinda insanlarin olmadiği anlamina gelmiyormus. gülmek için mutlu olmakta. çoğu zaman mutsuzken gülebiliyorum. bu da benim maskem.

Yorumlar

mahra
mahra
1 yıl
teşekkürler @odin ama artık sussam acıtıyor anlatsam da geçmiyor :/
onumarkamsobee
dinliyorum ama anlayabilmek icin sorular sorabilir miyim arada?..
yonderly.
yonderly.
1 yıl
anlattıkça hiç de atılmıyor bazı zehirler. kişiye göre değişir.
mahra
mahra
1 yıl
ailemde sıkıntılar yaşıyorum çokça . abilerimle.. onların cahillikleriyle. bn anlatmaya çalıştıkça kendi dertlerini ortaya atan arkadaşlarım var mesela... çalış çalış çalış diyenler ama beni anlamayanlar.. ileride bir şey olmazsam mutlu olamayacağımı düşünenler ,katı fikirliler, ... arafta kaldım ne desem ne yapsam kar etmiyor anlayacağınız
mahra
mahra
1 yıl
@onumarkamsobee sorabilirsin tabi
onumarkamsobee
kendin olsan? onlar istediklerini söylese? simdi dertlerini anlatsan? anlatabileceklerini en azindan?
mahra
mahra
1 yıl
@odin o kadar katı fikirliler ki bu kadar cahil nasıl olunabilir anlayamıyorum. evet bir süre onlara katlanmak zorundayım. ama sonsuza kadar sürmeyecek. sürmemeli. teşekkür ederi @odin
mahra
mahra
1 yıl
@onumarkamsobee aslında anlatacak çok sey var ki şuan hangi birini unuttuğum yerden çıkarıp anlatabilirim bilmiyorum. tanıdığım insanlara hiçbir şey anlatamıyorum. her zaman ben haksız oluyorum çünkü . belki de anlatamıyorumdur. ne bileyim. İnsanlarla uğraşmak çok zor gerçekten.
mahra
mahra
1 yıl
@odin tamam. haklısın ama tam olarak nasıl anlatılır bilmiyorum.. anneme babama karşı tavırları ... benim şu hayattaki en bi değer insanlara tavırları onlara cahil dememin sebebi... at gözlüğü kullanıyorlar zannımca çünkü kendi önlerinden başka bir şey görmüyorlar.
sorunsalsorun
sorunsalsorun
1 yıl
abilerinle yüzleşmeden bu sorunu asamazsin konuşman lazim onlarla bende bir abiyim inan bazen kardeşim çok cahil olduğumu dusunuyordur . ama inan kardeşim benim herseyim sende abilerin için cook şey ifade ediyorsun ne yapıyorlarsa inanki senin için git kız ağızlarına tokat at aglayacaksan da omuzlarında agla geleceksen de yanlarında gül onlar senin herşeyin
mahra
mahra
1 yıl
kendi üstünlüğünü kabul ettirme çabaları.. kendi dediklerini yaptırma istekleri.. annemle babam onlara nazaran o kadar naif insanlar ki onlara karşı yenilgiyi kabul etmiş durumdalar bi köşeye çekiliyorlar. ama ben buna kat la na mı yor um :(
onumarkamsobee
bir dene derim.. anlatmak bazen kolay olmuyor. hatta becerilemiyor. ama bir başladığında insan susamıyor. İstediğin şekilde anlatabilirsin. İlla kronolojik sıraya göre anlatmak zorunda değilsin. bir yerden girip öbür yerden de çıkabilirsin. haklı ya da haksız bulmak pek bana düşmez sanki..ben sadece dışarıdan bakan bir göz olarak anlayıp eleştiri yapabilirim bir parça. öneride bulunabilirim. ve şu an abilerine neden cahil demeyi tercih ettiğini anlatmanı okuyorum.. tavırları dedin ama o tavırlar tam olarak nasıl bir şey? sana ters olan tavırlar mı?
anonim
anonim
1 yıl
seni tanıyo muyum?
mahra
mahra
1 yıl
@onumarkamsobee el kaldırma dıye yumuşatabiliriz...(!) @ odin 3 abim var sırayla 11 10 ve 7 yaş var aramız da. huzursuz bir aile evet. yuva değil. çok isterdim abilerimle senın söylediğin gibi olmayı . ama yok olmuyor olduramıyoruz.
mahra
mahra
1 yıl
anonim_bayan kimsin ki ?
onumarkamsobee
benim bir abim yok. tam anlamayabilirim ama erkek kardeşlerim var. ve onların kalkıp el kaldırmaları saygısızlığın en büyüğüdür bana göre. eminim onların karşısında durmaya çalışmışsındır ama at gözlüklerini de geçmişler artık.bir büyüğüne, babana el kaldırmak nedir? ve sen bunun yumuşatılmış halini söyledin..
sorunsalsorun
sorunsalsorun
1 yıl
abilerin nasıl bilmem ama en piskopati bile olsa sonuçta abi kanından canından bir parça ne olursa olsun aranda 7 yaş olan büyüğün öncelikle kendine bak hareketlerine sonra önyargılarını bi köşeye bırak ve tatlı dilli ol hepsinin suyuna git bisey yaparsa sesini yükseltme bağırma karşılık verme bir sure seni zorlanacaklar ama sonra onlarında sana davranışları değişecek aranızda bir sorun olduğu kesin ama bunun bitmesini istiyorsan senin birşeyler yapman lazım inan kötü davranarak bir yere varamazsin tavsiyem bu sana ise yarayacağı kesin uygulaması biraz zor bu konu hakkında başka birşey yazmayacagim
mahra
mahra
1 yıl
@odin hayatında hep mutlu olmanı dilerim :) ne güzel anlattın. İnşaallah hep böyle olursunuz
mahra
mahra
1 yıl
@onumarkamsobee inan bana yumuşatılmış haliydi. ve bunları destekleyen köstek olan aile büyükleri de var... ya huu ne olursa olsun. onlar senın annen baban . bu nasıl bi kindir.. elllerim titriyo şuan.
onumarkamsobee
mahra onları destekleyenler mantıklı insanlar değil. bir büyüğünü dövmek akıl mantık işi değildir. ve sen de onlar gibi değilsin. sen onlardan kurtulacaksın. annen ile babanı da kurtarabilirsin. biraz daha dayanman gerekiyor sadece..
mahra
mahra
1 yıl
@onumarkamsobee en değer verdiğim hayalım bu. annemle babamı ordan alıp götürmek. İnşaallah yapabilirim
onumarkamsobee
olacak inşallah bu hayalin gerçek. İnan sen kendine. çabalıyorsun. ve emeği hiçbir zaman karşılıksız kalmaz bir insanın
mahra
mahra
1 yıl
@onumarkamsobee teşekkür ederim her şey için.. @odin sanada teşekür ederim beni dinlediğiniz anladığınız ve yardımcı olduğunuz için :) hayırlı geceler.
onumarkamsobee
mahra buradayız biz. hayırlı geceler..
yonderly.
yonderly.
1 yıl
"mahra" anlamı çok hoş. kendi değerini bil, gerisi faso fiso.
mahra
mahra
1 yıl
@gogebakanpalyaco gerçek ismim değil :) ama ileride bi kızım olursa ona vereceğim isim olucak bu.