tomwaits
tomwaits
1 yıl
allah inandırsın iyi değilim ben..kafamdaki enkazları toparlayamıyorum her an yeni bir hayat çöküyor içimde..beynimin içinde yankılanıyor son sözleri. .oysa ben istemiştim ki seveyim seni ben çok seveyim,pamuklara sarmam gerekenin sen olması icab eden bir hayat kurayım kendime..olmadı işte, zaten benden çoğu zaman bir bok olmadı..içimdeki enkazları kaldıramadım çoğu zaman..çoğu zaman sevilmek sözcüğü fazla büyük geldi bana yine caydım..o kadar sevilmemesi gereken oldum ki benzinim bitti mecalim dayanmıyor artık..sevmeyi unutmuşum ben,acımasız olmuşum,gaddarlaşmışım...yazık olmuş bana,yazık etmişim beni sevmeye çalışanlara..derin bi nefes alıp dalasım var şimdi en dibe,en karanlığa

Yorumlar

kimimben
kimimben
1 yıl
okul durumu direk bu olayı etkiliyor. ben gelmeden önce bitme aşamasında can çekişen bir ilişkim , sorunlarla dolu bir ailem ve tamamıyla alakamı kestiğim arkadaş çevrem vardı. evde sıkıntıdan gun sayıyordum . tüm sorunları görmezden gelmeye başladım. amaan haftaya uniye gidicem yeni ortam yeni insanlar . (çarşambayı bilmiyordum daha). orda kurduğum yeni hayat bunu unutturacak diye ümit ediyordum. geldim yıkım oldu. saçma sapan bir sınıf , cehennem gibi bir semt. sende de aynı durum var gibi . ama ben 1 günde çıktım bu moddan. çarşambayla sınırlı kalmadım merkezle ilişki kurmaya başladım. ordan arkadaşlar falan. sınıfta da madem beni tanıyorsun görmüşsündür . sürekli aktif takılıyorum . İnsanlarla tanışıyorum , kişiliğini beğenmediklerimle hemen mesafe koyuyorum. sınıfta çok insanla tanıştım çoğuyla alakamı erken kestim 😃 oyle ya da boyle geçiyor. ama sen içine kapanık yalnız takılmaya devam edersen hala üniversiteye gelmeden önce ki modda kalırsın. on yargılarını yık, serbest takıl , oluruna bırak. İnsanlarla tanış iletişime geç , beğenmediğini şutlarsın. İyi de olur. erkenden kimlerle muhatap olacağını , kimlerle olmayacağını anlarsın. salladım bir şeyler maksat kafan dağılsın . katılmadığın görüşlerim olabilir 😉