kimimben
kimimben
1 yıl
öncelikle şu an benle aynı otobüste bulunan bayan burdaysan ulaş bana lutfen. az önce aştİ'den beraber bindik . bölümünü sordum okul öncesi dedin. sonrasına geçelim. bir gün içinde bu kadar aksilik olabilir . çarşamba'ya dönücem yarın için bilet alacaktım kalmamış . apar topar bu geceye bişey aldım ek sefer yapmışlar. neyse 12 otobusune aldım bileti. bizim evin ordan aştiye son dolmuş 11de kalkar 30 dkda aştide olur. neyse seçim falan trafik vardır dedim 10da çıktım gittim durağa. tam 40 dk bekledim ne aşti dolmuşu geçiyor ne de herhangi bir dolmuş. neyse baktım geç kalacağım ilk defa bineceğim bir dolmışu durdurdum aştiye ne kadar mesafeden geçersiniz dedim , 5dk yürüme mesafesinde indiririm dedi. bindim adam ıssız bir yerde indirdi şurdan yürü yorulursan taksiye bin diyor . küfür etmemek için zor tuttum kendimi . yurume mesafesi dediği 30 dklık yolmuş. birazcık yürüdüm baktım yetişemicem taksiye bindim gittim aştiye. bileti aldım elime bilette peron yazmıyor. aldığım yerde kadın yazmayı unutmuş. İçimden söve söve elimde 3-4 poşet , çanta 60 peronu 2 kere turladım. metro çalışanlarına soruyorum bu otobüs nerden kalkacak diye , bilmiyoruz diyorlar. şirket çalışanı otobusun kalkış peronunu bilmiyor. bir çalışanıda bana akıl veriyor niye yazdırmadın peronu diye . " sen ne diyon dayı ya kendi iş arkadaşlarınız işiniz düzgün yapsın ben niye soruyorum o yazacak " dedim. adam ozaman kendin bul dedi trip attı gitti. sinirlerim tepemde peron arıyorum ,aştİ de hiç görmediğim kadar kalabalık . kendimi hacda sandım 6 kere ezilme tehlikesi geçirdim tıklım tıklım halk otobüsündeymiş hissi aştide dolanıyorum . neyse geç kalacağım diye o kadar uğraştığım otobusun peronunu buldum , otobus yok? soruyorum bilmiyoruz gelmedi diyolar . bir kızda aynı otobusu arıyor koşede duruyordu. gittim yanına pardon sanırım aynı otobüsteyiz biletinize bakabilir miyim benimkinde peron yazmıyor dedim. tabi ki dedi , anladık ki aynı otobüsteyiz bekliyoruz yan yana. ben artık dayanamadım kıza sen benim çantalara bakar mısın ? ben şu otobüsü bulup gelicem dedim , tamam bekliyorum ben dedi. gene itiş kakış ezilme ve duşme tehlikesiyle dolanarak buldum otobüsü. bulmaz olaydım. otobüs kaza yapmış kapısının camı kırılmış camı yok içeriye soğuk vuruyor. usb girişi bile yok koltuklarında . neyse sinirli sinirli dönüyorum kıza haber vermem lazım . tam dönücem , baktım kız benim çantaları almış eline geliyor. teşekkür ettim falan aldım elinden, bu kezde beraber valizleri koymak için sıraya girdik. o kadar kalabalık ki valiz koyma sırası bile yapılmış. o arada sordum işte omu'den misin ? , evet okul öncesi okuyorum dedi. bende çarşamba'ya gidicem keşke gidiceğim yer şu çektiğim çileye değseydi dedim güldü. neyse bindik otobüse sanırım önde oturuyor. eğer burdaysan ulaş bana. değilsen zaten ilk mola da ben gelicem yanına 😃

Yorumlar

mortavsan
mortavsan
1 yıl
yine birine yürüme çabası vol. 2 😂😂
dakoh
dakoh
1 yıl
kız demiş: ne kadar da yürümeyi seven bir erkek.
kimimben
kimimben
1 yıl
of yine deme bare ilk kez birine cidden yürüyorum site üzerinden. kalan hepsi normal ben arkadaşlıklarım boyle yani diye 30 kere mi dicem 😃 ama bunla tanışasım geldi yani. ne olmuş bende yürüyebilirim bazen 😉
dislananmuhendis
hadi 6 saat kolay gelsin gece muhabbeti güzel olur yürü be kimimben 😁
kimimben
kimimben
1 yıl
valla şu an hiç ona yürüdün buna yürüyorsun laflarına alınacak durumda değilim 😃 site üzerinden ciddi ve resmi olarak yuruduğum ilk insanla aynı otobüsteyim siz yazın ben okurum sonra 😃
onumarkamsobee
bir dakika la ezmeyin çocuğu. harbiden ilk defa yürüyor
onumarkamsobee
diğerleri yürüme amaçlı değildi. bir kere yaşamdan birilerini yazdı ama dalgasına. orada 30-40 tane aynı şekil görmüştür :d :d
mortavsan
mortavsan
1 yıl
bu yüzden sana sürekli takilacagim hiç ağlayıp sizlama. en başta o imajı verdin ya takıp dururum artık 😂😇
mortavsan
mortavsan
1 yıl
o değilde yarın sabah aştİ kalabalık mi olur ki? çalışkanlardan mi binsem acaba? 😕
dislananmuhendis
caliskanlar neresi mortavşan ?
kimimben
kimimben
1 yıl
siz takılın ya önemli değil 😃 seviliyorsunuz ahaha. ben hala şu kızın hangi koltukta oturduğunu çözmeye çalışıyorum. binerken beresi vardı saçını görememiştim. otobüste çıkarmış arkadan saçından çıkaramıyorum 😃 ona göre molada o koltuğa gidicem uyuya kalırsam kaçırırım. samsunda inecek.
onumarkamsobee
genç sen bi kalk dolaş. yoksa bulamazsın. lan madem yürüyeceksin tam yürü. uyursun sen :d
poseydon
poseydon
1 yıl
ulan mecnun leylaya boyle yurumemistir😃😃
kimimben
kimimben
1 yıl
cam kenarındayım yanımdaki uyumuş çıkamıyorum yoksa kalkacamda qhahq 😃 neyse burda bulamazsam bile yaşamda bulurum ben bunu sıkıntı yok. olmadı okul öncesini dolaşırım komple 😃
artemis
artemis
1 yıl
yolculuk aşkı demek.hmmm çabalayan bir erkeksin demek.yok hiç kıskanmadım.yok ya neden üzüliim yok ağlamıyorum kanka seçim sonucuna üzgünüm yoksa kıskanmıyorum yani.İşşalla kavuşamazsınız :(( "şaka şaka"
sorunsalsorun
sorunsalsorun
1 yıl
ben kızı felan geçtim de resmen dram yaşamış adam ya ben bunları yasasam gitmiyorum ulen der çekilirdim kenara taktir ettim
kimimben
kimimben
1 yıl
@sorunsal valla eve dönmek için de bu kadar uğraşacağım için mecbur gittim😃 yoksa eve dönerdim bune lan diye. otobüse binmek içinde bir sebep bulmuşken atladım açıkcası😃 @artemis çabalayan erkeksin demek derken ? 😃 burda ayran gönüllü herkese yazan biri gibi gozukebilirim . tekrar ediyorum bu benim sevgilim yokkenki arkadaşca ve doğal halim art niyetim yok. birine aşık olursamda uğruna çok çabalarım. geçmişte orneklerim var 😄
onumarkamsobee
o değil de adam kendini açıklamak için ne çok uğraştı ya :d
mortavsan
mortavsan
1 yıl
kayaş'ta @dislananmuhendis hani ankara'nın girişinde nallıhan falan var petrol ofisleri sıra sıra aştı ye gitmeden önceki durak. orası işte. 😀
dislananmuhendis
ooo nallihani biliyorum uzak buraya @mortavsan 😄
kimimben
kimimben
1 yıl
@mortavşan orası bildiğin köy. oraya nerden gidiyorsun sen 😃 hatta ben hep ordan geçerken haydaa yeni çıktık aştiden hemen durdu otobüs diye isyan ediyorum 😃
mortavsan
mortavsan
1 yıl
aştı kalabalık oluyo bi kere. direk bizim ordan samsun yoluna çıkınca düz yol gidiyosun trafik olmuyor ordan alıyor bizimkiler. orali degilim lütfen. 😇