artemis
artemis
2 yıl
ya kardeşim yapıştın kedi yavrusu gibi.lego gibi girdik birbirimize az öte git yaaa.İyonize olup camdan buharlaşarak çıkıcam şimdi. (r11de bağırırken ben) :(

Yorumlar

kimimben
kimimben
2 yıl
yok mu bir r11 aaşkı ?
artemis
artemis
2 yıl
ya siz nasıl bakışıyosunuz ben bakmaya çekiniyorum *,* çok utanıyorum gözgöze gelince.ama cidden r11 kesişmesi hiç yaşamadım bizde neden yok anneğ.anne benim neden r11 aşkım yok :(
kimimben
kimimben
2 yıl
:d haha siz derken ? sen beni hiç takip etmiyorsun herhalde siteden. gir geçmiş mesajlarıma bak çarşamba hakkında neler yazmışım. merkezde değişim ben azıcık geçmişime bakarsan baya tanırsın beni :d
artemis
artemis
2 yıl
@kimimben genel konuştum be canısı.çarşambada mutluluklar :d:d
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
yalniz bir de siteye girdigini görmüşse yandin sen. r11'de sitedekileri merak edenlerin gözleri açıkmış.. ben öyle duydum.. ve ayrica bakisan bakisiyor ve evleniyor. r11i de gelin arabasi yapiyor :d
kimimben
kimimben
2 yıl
benim soruma bana hitaben değil genele hitaben cevap vermek :d hmm hoşmuş.
artemis
artemis
2 yıl
@Oas evet ama ben utanıyorum bakmaya ya :d hof bi gün bu heyecanı yaşayacağım ama.yere değil de karşıma bakacağım. @kimimben yha dmsne öle şapşal :):):) tamam seni r11 bakışmalarından muaf tutuyorum *,*
kimimben
kimimben
2 yıl
ben çarşambadan bir bakarım r11 den vururum hedefi sen merak etme :p
Gerekovic
Gerekovic
2 yıl
bence ayakta da olsa uyu ve uykunu al :d
kimimben
kimimben
2 yıl
sen hangi bölumdeydin ??
artemis
artemis
2 yıl
@kimimben söylemem ama iktisattayım *,*
kimimben
kimimben
2 yıl
sınıf kaç 😃
kimimben
kimimben
2 yıl
o değilde az önce profilimden eski mesajlarımın altındaki yorumlara baktım . 2. sayfa da uzunca bir mesajımın altına yorum atmışsın. tabi o zaman sitede yeni olduğum ve kimseyi tanımadığım için nickine dikkat etmemişim . şimdi gördüm şaşırdım. ta o gün bile kanka olak mı demişsin oha artık ya :d ne bu sende ki kanka olma sevdası :p