onumarkamsobee
onumarkamsobee
tabi biz loknes ile hasta hasta otururken ne yapsak bilemedik ve odayı temizledik. hayır hastasın sen, ne durmuyorsun değil mi? sonra hapşura hapşura bir kaldım.. neyse onu bunu geçin de geçmişinizi kapatmadan bir şey yapamazsınız yeni. bak şimdiden uyarıyorum sizi. geçmiş deyip de geçmeyin. bazılarınızın ki geçmemiş oluyor. ondan sonra da yara bandı misali kullanılıyorsunuz ya da kullanıyorsunuz başkalarını. olmaz ki ama böyle.. niye birden bu konudan daldım bilmiyorum. aslında alakam yok :d ben geçmişimi çoktan kapattım ve geleceğime yöneldim. önümde beni bekleyen güzel hatta çok güzel bir hayat duruyor bence.. böyle "hadi hadi gel gel, çabuk gel. nerede kaldınız siiiz?" diyor bize :d tek kişilik pek hayal kurmuyorum artık. şöyle bir düşününce ben uzun zamandır hayal kurmuyormuşum. şu son bir aydır falan kuruyorum sanırım. evet lan ben hayal kurmayı da bırakmışmışım. nasıl bırakmışım acaba? hayal kurmak çok önemlidir. hayal kurmadan bir insan tam olarak yaşamış olmaz bana göre. sanırım ben de yaşamıyormuşum tam. bilemedim. niye mi yaşamış olmaz? çünkü bir hedefi olmaz. hayal kuran insan, o hayalini gerçekleştirebilmek için çabalar. çabaladıkça da olacağına inanır. ama bazı hayaller sadece kendisinin elinde olmaz. hal böyle olunca yıkılıverir onlar. yıkılınca da hayali kuran kişi yıkılır. daha sonra toparlanma evresi olur. o evrede hayal kurmaz. niye kursun ki? sonuçta yıkılıyor hayalleri ve çöküyor. İşte buna inanırsa toparlanamaz zaten kişi. hayal kurmayı bırakmaması lazım. niye bırakıyor ya? hayal bu hayal. kurulmak için var. ne kadar da saçma bir cümle kurdum, değil mi? :d saçma olmayan bir cümlem var mı acaba benim? ben de merak ediyorum olup olmadığını. neyse hayal demişken, bırakmak falan demişken yarı yolda, yakışmaz bak. kime yakışır ki yarı yoldan geri dönmek? bak şarkıda da diyor.. "hiç olur mu vazgeçmek? yarı yoldan geri dönmek?" yakışmaz be abi.. pes etmeyi bilmeyiz biz. tamam kabul bazı şeylerin de vazgeçilme zamanları vardır. ama elden gelen yapıldıktan sonra. elden gelen yapılmadan vazgeçilince içte her zaman bir şüphe kalır ve pişmanlık yakanızı bırakmaz. İleride pişman olup üzülmektense elinizden geleni yapın işte. amaaan bakmayın bana siz. konular yine dağıldı. e ben de dağıldım. hasta ve yol yorgunu olunca hafiften böyle oluyor. umursamayın ya :d üç günlük dünya. dün, bugün ve yarın. dün geçti ve gitti. artık yapılanlar için pişman olmaktan başka bir şey yapılamaz. bugün yaşanıyor. bugününü düzgün yaşa ki yarının güzel olsun. pişmanlıklarla dolu olmasın. olay bugününü yaşamakta bitiyor sanırım. ne ekersen onu biçersin demişler. yani ben bugün ne ekersem yarın da onu biçerim.. bu kadar kolay işte. ama uygulaması sıkıntı.. anlatımı kolay olup da uygulaması niye zor ki? bir plan yapılır ve uyulur işte.. tamam tamam ben bile yazarken inanamadım. plan ha? hadi be oradan.. İçimizden geldiği gibi yaşayalım biz en iyisi..a ama bunu yaparken az biraz dikkat etmekte fayda var. neyse ben gidiyorum. ama giderken de şebnem ferah'tan deli kızım uyan diyorum.. "karlı dağların ardında biri yaşarmış. bulut olur yağmur olur bize bakarmış. hem yakın hem uzakmış.yanakları al almış.. deli kızım uyaaan! söylenenler yalaaan!.." İyi geceler. bu yorgunlukla vallaha ne yazdım bilmiyorum. tek bildiğim durgun olduğum. durgunlaştığım..

Cevaplar

onumarkamsobee
onumarkamsobee
sorunsal okuma alışkanlığı iyidir. daha ne istiyorsun ?