kultablasi
kultablasi
eve ziyaretime gelen herkesin hoş geldin faslından sonra söyledikleri ilk kelime ya sen nasıl yalnız kalıyorsun evde ben kafayı yerdim. yok yurtta oda arkadaşlarım bir yere gittiğinde falan daralıyorum diyorlar :) sizce de yalnız olmak bu kadar ürkütücü mü? ben seviyorum ama her gelenden bunları duyduğum da diyorum ki acaba harbiden benden umudu kesmek lazım mı ? bide son olarak şunu eklemek istiyorum yalnızlıktan bu kadar korkmayın gerçekten çok iyi bir şey kafanız rahat istediğiniz gibi davranabiliyorsunuz falan ama düşünmeden de edemiyorum acaba iyice kabuğuma mı çekildim ?

Cevaplar

kultablasi
kultablasi
kupakızı öle değil zaten bundan zevk alıyorum ama tamamen asosyalde değilim sadece belli ortamlarda bir an evvel bitsede gitsem diyorum ki o ortamlar bana birşey katmıyor yani kalitesiz zamanlar :)