anonim
anonim
1 yıl
canınızdan çok sevdiğiniz insanın başkasıyla olduğunu gördünüz mü hiç? insan sevdiğini başkasıyla görmeye nasıl dayanır? bilen varsa anlatsın bana, korkuyorum artık dayanamıcam diye :(

Yorumlar

anonim
anonim
1 yıl
malesef bu durumu bende dibine kadar yasadım hem de iliskimiz biter bitmez ve üstünden kısa bir süre gecmesine ragmen seni cok iyi anlıyorum o yüzden bu gibi durumlara nasıl dayanılır bilemiyorum zira bende cok zor atlattım cünkü. sadece sunu söyleyebilirim mutlaka gecer sen yeter ki kendini cok yıpratma
damdakikemanci
alışırsın. ...
anonim
anonim
1 yıl
eski sevgilim başka bi kızla sarılmış fotoğrafını yollamıştı bana çokta şeyapmamak lazım bak bunu gülerek yazıyorum mesela :d
anonim
anonim
1 yıl
ya damdaki arkadaşım çok merak ediyorum gerçekten bu kadar rahat bi insan mısın? çok özeniyorum bazen böyle rahat insanlara. 1 yıl olacak neredeyse ama daha en ufak bi alışma belirtisi olmadı bende
kebelek
kebelek
1 yıl
klasik bir lafım vardır benim büyüyünce unutursun. unutmak değil aslında da hatırlamıyorsun. aklına gelmiyor ya da getirmiyorsun kısaca boşver hayatta mutlu olmak için çok sebep var 😉😉
damdakikemanci
hayatını hala ona bağlı yaşamaya devam ediyorsun belli ki. bundan kurtul. dünya onun etrafında dönmüyor. dünyada daha güzel şeyler var :))
anonim
anonim
1 yıl
ya ama şöyle bi durum var. insan kimi seveceğine karar veremiyo ve sevgi denilen şeyde öyle ha deyince bitmiyo ki. en sevdiğiniz yemeği düşünün mesela, birisi çıkıpta size artık o yemeği sevmeyeceksin dese bu size komik gelir dimi. bu da öyle bişey işte kendim istesem bile yapamıyorum. gerçi sevdiğimiz yemek bizi sürekli üzmüyo ama, biraz garip bi örnek oldu galiba. işte bunlar hep acıdan :( yada şey mesela küçükken annemizden dayak yerdik ama yine anne diye ağlardık. yani sonuç şu ki bazen bende çok istiyorum vazgeçmeyi ama yapamıyorum işte :( çok güçsüzüm :(
damdakikemanci
güçsüz değilsin. başka şeylere ver kafanı. mesela ben öyle durumlarda kendimi daha çok işime veririm. ya da ne bilim resim yaparım müzik dinlerim. kafamı bir şeylerle meşgul ederim ki diğer düşüncelere vakit kalmasın. ..
anonim
anonim
1 yıl
senin sorunun ne biliyor musun? kendini ona fazla alıştırmışsın. kaptırmışsın kendini. acı çekmekten zevk almaya başlamışsın resmen. 1 yıl oldu diyorsun. 1 yıl içinde hatta birkaç ay içinde eğer insan isterse o sayfayı kapatır yepyeni bir sayfa açar kendine. ama sen hala o karanlık sayfadasın. unutmamak için kendine acı çektiriyorsun. unut gitsin. boşver artık. hayatına bak sen. mutlu umutlu olmaya çalış. kendini tüketme. seni unutan birini neden hala aklında bekletiyorsun ki? @damdakikemanci nın dediği gibi dünyada daha güzel şeyler var :)
anonim
anonim
1 yıl
yapmaya çalışıcam ama yapabilirmiyim bilmiyorum. yapabildiğim tek şey dua etmek. hergün dua ediyorum sadece
damdakikemanci
duan için bir emek harcamazsan kabul olacağını sanmıyorum. :) dediklerimi düşün yardıma ihtiyacın olursa yine yaz. ..
anonim
anonim
1 yıl
haklısınız aslında unutmak istemiyorum. çünkü unutursam benimde ondan bi farkım kalmaz gibi geliyo. söz vermiştik birbirimize ama o sözünden döndü ben dönmek istemiyorum. bu yüzden de unutmamak için çaba gösteriyorum galiba. bundan sonra iyileşmek için çaba göstericem yani en azından deniycem. hem onu sevmek için ona ihtiyacım yok ki benim. teşekkür ederim hepinize. bunalırsam yine yazarım tekrar dertleşirsiniz benimle dimi. çünkü artık en yakın arkadaşlarıma bile anlatamıyorum derdimi
damdakikemanci
tabiki her zaman buradayız. bir ömür unutmayarak geçecek değil ya. biraz çaba :)
anonim
anonim
1 yıl
sağolun :)