saglikcihatun
saglikcihatun
gecenin bu saati samsunun bu guzel gunlerinde hasta ates bas agrisi arti bide uykusuz olmak. oldu mu hic, he oldu mu bele? :'(

Cevaplar

ejderiyaci
ejderiyaci
samsun da grip olmak icin ideal havalar.sahsen ben bu zamanlarda hobi olarak grip olurum.
iibflimudavim
iibflimudavim
geçmiş olsun allah şifa versin. acı yiyebiliyorsan yemeni şiddetle tavsiye ederim gribin düşmanı acıdır.
saglikcihatun
saglikcihatun
usutdum grip değil arkadaslar( güzel hobiymiş @ejderiyaci ama benim fobim haline geldi maalesef...
saglikcihatun
saglikcihatun
acıya bayılırım zencefil karabiber pulbiber bulduğum yerde dibine vuruyorum bu aralar, çok sağol :) amin... @iibflimudavim
iibflimudavim
iibflimudavim
onların yanına bir de acı turşu eklersen tez zamanda duzelirsin :) sağlıkcıya sağlık konusunda bilgi veriyorum gibime geldi kusura bakma :)
saglikcihatun
saglikcihatun
problem yok ben kimyasaldan çokbitki ve eskiden kalma yöntemlerle tedaviden yanayim ki bence asil saglikcinin yapmasi gerekn bu... cok guzel dedin de nereden,bulayım yurtda acı mis gibi biber turşusunu:'( onu hasta olmadan da yiyodum ben aah ah... @iibflimudavim bulabileceğim bir yer varsa söyle yarın kosarak gidip alırim :)
iibflimudavim
iibflimudavim
ben getirdim gelirken, vereyim diyeceğim ama seni bulmak daha büyük problem marketlerden al diyeceğim ama onlarada turşu demeye şahit lazım :) meydanda var bildigim turşu satan bir yer ama orada ara sokaklarda bir yerde bi bayan için gitmesi problemli bi yerde. @saglikcihatun
saglikcihatun
saglikcihatun
beni bulmak problem,değil de ifşa olayi var :d ara sokakta olmayan gerçek turşu hiç,mi biryerde bulamam samsunda:'(
iibflimudavim
iibflimudavim
bende ifşa olayı yüzünden dedim ya seni bulmak büyük problem diye :) valla bilmiyorum tek bildiğim yer orası var.
saglikcihatun
saglikcihatun
ben2 dk balkondan atıp geleyim kendimi :( gece gece zaten bas zonklamasindan uyuyamiyodum bir de bunu takar uyumam cok sagol ama yine de :) @iibflimudavim
iibflimudavim
iibflimudavim
dur kendini atacak ne var istediğin turşu olsun. bir şekilde hallolur. valla kötü hissettim bak şimdi kendimi :(
saglikcihatun
saglikcihatun
turşu var. gelmeden de 1.5 litre kurmuştum yemek nasib olmadı bak. bide anne baba ülkelerce uzak olunca yarama tuz be @iibflimudavim :)
iibflimudavim
iibflimudavim
demeyeydim keşke bir turşu nelere mâl oldu neleri hatırlattı sana. :( @saglikcihatun
saglikcihatun
saglikcihatun
yapacak bir şey yok ben yarın stajdan çikar cikmaz kosa kosa tursu aramaya yoksa sirke bibere yonlenicem sağol tekrar :) @iibflimudavim bir tursu cok seye mal oldu fakat beni asıl neyin iyilestireceğini hatirlatdi 😊
iibflimudavim
iibflimudavim
neymiş seni asıl iyilestirecek olan :) bulamazsan bi şekilde haber ver adminle konustuktan sonra ifşa oluruz izin verirse :) @saglikcihatun
saglikcihatun
saglikcihatun
sanmıyorum izin vereceğini :/ ama umarım bulurum... beni iyilestirecek olan tabikide acı biber turşusuu:) ozellikle de suyu :) @iibflimudavim
saglikcihatun
saglikcihatun
demedim mi :d @iibflimudavim @odin bu arada birsey sorucam rumuzun anlamı ruscaya cevirimi yoksa baska bir manasi mi var taktim,ona da
saglikcihatun
saglikcihatun
gayet de senin rumuzundanbahse diyorum da o da mı yasak? @odin
iibflimudavim
iibflimudavim
bunu düşünerek yazdık zaten @odin alınan karara saygımız sonsuz şüphen olmasın:) inşallah bulursun o zaman @saglikcihatun hadi iyi geceler sabah 9 da dersim var. :)
saglikcihatun
saglikcihatun
tamam tanidim :d @odin .
tekrar sagol hatirlatdigin icin, iyi geceler @iibflimudavim
saglikcihatun
saglikcihatun
olmadi malzeme alir yenisini kurariz @odin :)
saglikcihatun
saglikcihatun
turşuu... benim derdim ne sabah beri :d @odin