kupakizi
kupakizi
1 yıl
bazı insanlar gerçekten bazen insanlar. arkadaşlar kendinize çook iyi bakın, bir nevi ayrılıyorum siteden. dostluğunuz, samimiyetiniz ve verdiğiniz tebessümler için çokca teşekkür ederim. herşey gönlünüzce olsun, hoşçakalın 💕

Yorumlar

kupakizi
kupakizi
1 yıl
hayır yani, hiç birinin bir halt bilmediği bi konudan ötürü şu siteye girmemem gerekiyo artık ve herkes kendince yorum yapıyor trollenmiş falan filan bu nedir ya? insan gibi kendinize iyi bakın dedim hala işin dalgası. hayır trollenmedim, diyelim ki trollendim hadi size alkııış şimdi suskunluğunuzu koruyun bence artık. girmeyim diyorum bi bakıyorum adam beni kışkırtmış