anonim
anonim
böyle bazen görüyorum çok güzel seven gerçekten güzel seven erkekler var. ya bilmiyorum ama ben ciddi anlamda birinin beni sevebileceğine inanmıyorum. abi babam bile sevmemişken elin oğlu neden sevsin ki? hem ben güvenmiyorum ya ciddi anlamda çoğu zaman kendi mi bile sorgular oldum sanki insanlar bana hep yalan söylecekmiş gibi hissediyorum. neden? niye? bilmiyorum işte sadece güvenmiyorum bu yüzden anlam veremiyorum biri beni neden sevsin güzel değilim sempatik desen hiç değilim hani şey var ya böyle güzel kızlar çıkıp ben güzel değilim diyorlar. ya cidden kendimi güzel bulmuyorum arkadaşlarım diyor bazen sen güzelsin yüzün güzel o an inanıyorum eve geliyorum boş bir ifadeyle bakan gözler gülsem bile gerçek olmayan gülüşler bütün inancım kayboluyor işte sonra sonra işte bilmiyorum gideyim ben en iyisi..

Cevaplar

foreveralone
foreveralone
o zaman şöyle bi teorim var sosyal ağlardan bulabilirsin şöyle ilgi alanlarını seni farklı yönünü sosyal ağlarda belli et ben mesela metal dinleyen bir kızı sevebilme ihtimalim çok fazla hele bide zekiyse. öyle lise aşkları değil ama sağlam sevgi kazanabilirsin. enstrüman filan çal yani bazı insanlar vardır sadece güzellikle sevemeyen işte asıl o insanların gerçek sevgisi bulabilir seni. tabi çok sıradan tripli bi kızsan eğer hayatın acı gerçeğini de yaşayabilirsin.