zorakimuhendis
vizelerin tarihlerinin açıklanmasıyla birlikte derse gelmeyen arkadaşlar okula akın etti.şimdi size sesleniyorum duyun beni size laflar hazırladım:) ben bütün gayretimle bütün derslere girmeye çalışırken siz sevdiceklerinizle,lolünüzle,tavlanızla,okeyinizle takıldınız.şimdi gelip benden not dileniyorsunuz.biraz omurgalı olun ulan.gelip not isteyen birini kıramadığımı bildiğinizden midir nedir maşallah bu aralar ders öncesi gelip şu deste notun var mı lar ,bi fotoğraf çeksem ler,fotokopisini alabilir miyim vs. deyip duruyorsunuz .harbi diyorum gözümün nuru notlarımı verirken elim titriyor. saatlerce uğraşıyorum ,hocanın dediklerini süzgeçten geçirip yazıyorum.adam 2 ay boş gezip not istiyor.allah sizi bildiği gibi yapsın mubarekler ne diyeyim.nedense insanlara hayır diyememe hastalığı var bende kıramıyorum herifleri ne yapayım.bir şey demediğimden içimde birikmişti ohh rahatladım harbiden.

Yorumlar

poseydon
poseydon
2 yıl
benden de isterler notlarımı. benden tek cevap çıkar genelde kendilerine. sınav haftaları hariç kaç kere naber dedin bana. dönüp giderler. insanların pişkinliğini kaldıramamak gibi bir huyum var. ama üzülüyorum sonra sınıftan birine veriyorum notları dağıtıyor sınıfa ne yapalım biz de böyleyiz.