anonim
anonim
iki gündür içimde garip bi his var. nasıl desem böyle biraz heyecan biraz da korku gibi bişey ama sonunda mutlu olacakmışım gibi hissediyorum. tam midemin üst kısmında ve ordan sol koluma doğru bi uyuşukluk geliyo arada. ben hayatım boyunca sadece tek bir kişiyi gördüğümde böyle olurdum. ama şimdi onu da göremem ki. off içim içime sığmıyo uykularım kaçıyo bu his yüzünden. inşallah hayra çıkar..

Cevaplar

poseydon
poseydon
bir kontrole git hastaneye. 😀
anonim
anonim
kalple ilgili bi hastalığım yok :) hastalık falan değil ya bi his bu sadece
kayipgalaksi
kayipgalaksi
İlk cümleleri okurken "vizeler yaklaşıyor ondandır" diyecektim :) sonra sol kolunda uyuşuk olduğunu okuyunca "kalp krizi belirtisi bu" dedim :) en sonunda da birisinden bahsetmişsin. İşte orada teşhis koyamadım anonim bayan benim galaksimde aşk yok üzgünüm :) sen bencede bir kontrole git :d
poseydon
poseydon
diyaframdir orasi dikkat etmek lazım☺
anonim
anonim
yahu kalp krizi belirtilerini çok iyi biliyorum işkillendirmeyin beni bu yaşta kalp krizi diye :) bu öyle bişey değil. yani değildir umarım!!
anonim
anonim
hmm sayın @poseydon diyaframıma ne olmuş olabilir sizce?
poseydon
poseydon
bir nefes alırken bir de verirken hafifçe bastır parmaklarınla bakalım neler oluyor
anonim
anonim
acıyo tabiki :( çok mu bastırdım acaba