anonim
anonim
saçma gelebilir, büyütüyosun da diyebilirsiniz ama yazmazsam rahat edemem :)) sınıfta biri var ve ben gülüşüne vuruldum bakışına vuruldum sohbetine vuruldum... başlarda çok güzel konuşuyoduk hatta ufak bi hediye bile aldım ama sonradan soğuk cevaplar vermeye başladı ben de her ne kadar dayanamasam da artık ne konuşuyorum ne de bakamıyorum yüzüne ama şöyle bi şey var arada istemeden de olsa gözüm kayıyo ve bi anda göz göze geliyoruz bu çok sık oluyo kendimi sıkıp bakmadığım zaman da arkadaşım söylüyo sürekli bakıyo diye. bana bi akıl verir misiniz kafam çok karışık, 2 haftadır ölü gibi dolanıyorum ortalıkta. saçmalıklarımı dinleyip vakit ayırdığınız için sağolun

Cevaplar

anonim
anonim
ben bi kız olarak yaptım bu dediklerini hediye dışında sonrasında bana gelen tepki de buydu yani diyeceğim o ki iş ciddiye binince hemen u dönüşü sana tavsiyem baktın olmuyor bakmayacaksın bakıpta egoları tavan yapmayacaksın